Fitness Seller

Borstimplantaten / Siliconen

Bezoekers in dit topic

persoonlijk vind ik kleine, natuurlijke borsten.. mooier dan neppe grote borsten.. het lijkt vaak alsof ze erop zijn geplakt als het ware, de overloop (of gebrek aan overloop) is vaak goed te zien.
Oh, jij bent zo'n mafkees die denkt dat vrouwen het speciaal voor jou doen? Of voor mannen in zijn algemeen?
 
15% is aardig droog hoor, kan je zo het podium op (bikini) :)

Als ik jou was zou ik pas een keuze maken als je op je gewenste percentage zit..of je moet natuurlijk nu al erg ontevreden zijn met het formaat.

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Oh, jij bent zo'n mafkees die denkt dat vrouwen het speciaal voor jou doen? Of voor mannen in zijn algemeen?

Vrouwen houden doorgaans ook niet van gespierde mannen, dit is voor mij toch ook geen rede om alleen maar sixpack te trainen? En dan ga ik ook zeker niet iemand beledigen die niet op dezelfde lijn zit als mij... beetje kinderachtig.
 
15% is aardig droog hoor, kan je zo het podium op (bikini) :) Als ik jou was zou ik pas een keuze maken als je op je gewenste percentage zit..of je moet natuurlijk nu al erg ontevreden zijn met het formaat.

Vandaar dat ik aan geef, ik moet even kijken hoe ik mij er dan bij voel. Maar plastische chirurgen hebben een aardige wachtlijst merk ik al, aangezien ik +- 3 maanden wacht op een consult-afspraak.
Ik heb liever iets gepland staan wat niet nodig is, dan dat ik mij dan 3 extra maanden ongelukkig moet voelen. Het is een consult, een afspraak voor een operatie kan dan ook over een jaar gezet worden. Dat is mijn eigen keuze.

M.b.t. 15%, ik heb geen idee. Daarom vind ik het lastig een cijfer te noemen. Ik wil mijn strakke buik terug, en dan is het denk klaar. Kan ook zijn dat als ik die terug heb, dat ik verder wil.. Blijft een verslaving, dat sporten. ;) We gaan het zien.

Ik waardeer in elk geval je respectvolle reacties tot nu toe. Thanks.
 
Voor mij is het nog niet zolang geleden dat ik een borstvergroting heb laten doen. En ik ben wel van bijna niets naar heuuuuuuul veel gegaan.

Ik snap dat niet iedereen voorstander is van "grote opgeplakte neptieten". Maar ik hou wel van groot. Heb het overigens ook voor mezelf gedaan, een droom die ik al jaren had na afvallen. Ik ben behoorlijk dik geweest, met de bijbehorende enorme boobs, als je dan afvalt en alleen vel overhoudt is dat best wel deprimerend.

Anyways, dat wat je zegt over dat het niet uitmaakt dat je afvalt en je al implantaten hebt laten zetten is niet geheel waar. Nog steeds zal er vetweefsel in je borst zitten en zal dit bij afvallen eventueel afnemen. Met als gevolg dat je prothese bij voorbeeld niet meer helemaal bedekt is met weefsel waardoor je rimpelvorming (zichtbaar of alleen voelbaar) kunt krijgen. Dit krijg je met name aan de zijkant en onderkant dan.

Het ligt natuurlijk ook ontzettend aan hoe je de implantaten laat zetten, het aantal cc enz. Bij een plaatsing voor de spier (en laag vetpercentage) zullen je boobs er eerder nep uit zien dan bij een plaatsing achter de spier of dual plane.

Maar je arts kan je daar vast veel over vertellen. Succes met je consult! Bij welke arts heb je eigenlijk een afspraak?
 
Klopt :) Het kan (bijna) altijd beter! Veel succes in ieder geval, dat je maar erg tevreden met jezelf mag zijn :)
 
Voor mij is het nog niet zolang geleden dat ik een borstvergroting heb laten doen. En ik ben wel van bijna niets naar heuuuuuuul veel gegaan. Ik snap dat niet iedereen voorstander is van "grote opgeplakte neptieten". Maar ik hou wel van groot. Heb het overigens ook voor mezelf gedaan, een droom die ik al jaren had na afvallen. Ik ben behoorlijk dik geweest, met de bijbehorende enorme boobs, als je dan afvalt en alleen vel overhoudt is dat best wel deprimerend. Anyways, dat wat je zegt over dat het niet uitmaakt dat je afvalt en je al implantaten hebt laten zetten is niet geheel waar. Nog steeds zal er vetweefsel in je borst zitten en zal dit bij afvallen eventueel afnemen. Met als gevolg dat je prothese bij voorbeeld niet meer helemaal bedekt is met weefsel waardoor je rimpelvorming (zichtbaar of alleen voelbaar) kunt krijgen. Dit krijg je met name aan de zijkant en onderkant dan. Het ligt natuurlijk ook ontzettend aan hoe je de implantaten laat zetten, het aantal cc enz. Bij een plaatsing voor de spier (en laag vetpercentage) zullen je boobs er eerder nep uit zien dan bij een plaatsing achter de spier of dual plane. Maar je arts kan je daar vast veel over vertellen. Succes met je consult! Bij welke arts heb je eigenlijk een afspraak?

Dankjewel voor je reactie en voor het vertellen van je verhaal! :)

Ik ben nooit echt heel dik geweest, dus ik kan niet zeggen dat ik je volledig snap met een deprimerend gevoel als je zo veel af valt.. Ik merk het nu al met 1 cup minder, dus in die zin kan ik het wel snappen als je nog meer cupmaten afvalt. :(
O, datgene van het afvallen bij protheses vind ik wel belangrijk om te weten. Ik dacht dat dat niet uitmaakte, maar blijkbaar dus wel. Dank voor die info, betekent dat ik dus echt goed moet opletten op welk moment ik ze wil laten zetten. (als ik dat dan nog wil op dat moment natuurlijk)
Ik zit sowieso al te denken aan de dual plane of achter de spier. Voor de spier is niks, vind ik dan.

Een afspraak bij de Beclinic in België, Dr. Plovier!
 
Dankjewel voor je reactie en voor het vertellen van je verhaal! :)

Ik ben nooit echt heel dik geweest, dus ik kan niet zeggen dat ik je volledig snap met een deprimerend gevoel als je zo veel af valt.. Ik merk het nu al met 1 cup minder, dus in die zin kan ik het wel snappen als je nog meer cupmaten afvalt. :(
O, datgene van het afvallen bij protheses vind ik wel belangrijk om te weten. Ik dacht dat dat niet uitmaakte, maar blijkbaar dus wel. Dank voor die info, betekent dat ik dus echt goed moet opletten op welk moment ik ze wil laten zetten. (als ik dat dan nog wil op dat moment natuurlijk)
Ik zit sowieso al te denken aan de dual plane of achter de spier. Voor de spier is niks, vind ik dan.

Een afspraak bij de Beclinic in België, Dr. Plovier!

Graag gedaan hoor!

Hele goede keus, hij maakt de meest mooie borsten (vind ik ;) ), dus daar ben je goed op je plek.
Neem foto's mee van wat je wilt, hoe je het er uit wilt laten zien.. want hij is een meester in het namaken van borsten.

(Jaja, ik ben een Plovierfan)

Anyways.. wisselen in gewicht heeft altijd invloed op je borsten.. dat is wel iets om rekening mee te houden inderdaad. Aankomen maakt op zich niet veel uit, dan krijg je wat grotere boobs door het vetweefsel wat daar aangemaakt wordt, maar.... je huid rekt dan ook een beetje op natuurlijk. Val je vervolgens weer af, wordt je huid weer slapper omdat er minder inhoud inzit.
 
Vrouwen houden doorgaans niet van gespierde mannen?

Euh............

Sla je de plank toch beetje mis bro.

Mannen houden van vrouwen met goed lichaam.
Vrouwen houden van mannen met goed lichaam.

Is onze natuur ;)
 
Vrouwen houden doorgaans niet van gespierde mannen?

Euh............

Sla je de plank toch beetje mis bro.

Mannen houden van vrouwen met goed lichaam.
Vrouwen houden van mannen met goed lichaam.

Is onze natuur ;)

''Goed lichaam'', dat kan alle kanten op.
 
persoonlijk vind ik kleine, natuurlijke borsten.. mooier dan neppe grote borsten.. het lijkt vaak alsof ze erop zijn geplakt als het ware, de overloop (of gebrek aan overloop) is vaak goed te zien.

agreed als e als iet van borst spier hebt als vrouw en dan nog fake borsten erop gaat plakken ziet t er niet uit dan hangen ze er op als ballonnen(heb t genoeg gezien op wedstrijden en ziet er gwn niet uit imo)
 
agreed als e als iet van borst spier hebt als vrouw en dan nog fake borsten erop gaat plakken ziet t er niet uit dan hangen ze er op als ballonnen(heb t genoeg gezien op wedstrijden en ziet er gwn niet uit imo)

lekkeuh.
Even serieus, aan de andere kant heb ik ook al dames begeleidt, die mooie volle borsten hebben en eenmaal podium klaar slecht lege "zakjes" hebben hangen. Volledig plat. Als de implantaten onder de borstspier (wat pijnlijker is) worden geplaatst is de uitzicht meer natuurlijker.
 
lekkeuh.
Even serieus, aan de andere kant heb ik ook al dames begeleidt, die mooie volle borsten hebben en eenmaal podium klaar slecht lege "zakjes" hebben hangen. Volledig plat. Als de implantaten onder de borstspier (wat pijnlijker is) worden geplaatst is de uitzicht meer natuurlijker.

het is maar wat je er voor over hebt ^^ hoelang mag je wel niet trainen na die operatie (achter de spier dan)tijdverspilling much alsof je als vrouw year round in contest shape bent
 
Patricia mag weleens rustiger haar zegje leren doen. Als TS het er niet mee eens is dat verschillende members reageren dan zal TS dat wel aangeven.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar jaar terug (voordat ik ben begon met trainen) een bv laten doen (dual plane).

Omdat mijn borstspier makkelijk ontwikkeld en ik nagenoeg niks geen vet op de borstkas heb zie je inmiddels de borstspier over de siliconen heen lopen. Je ziet iig geen overgang omdat ze dual plane zijn geplaatst maar heb er wel veel nadelen van ervaren.

Inmiddels vind ik het formaat (helemaal nu ik een stuk breder ben) veel te klein. De arts heeft daarin gewoon een verkeerde keuze gemaakt (ruimte tussen de borsten is te groot ook) en heb heel veel complicaties gehad (infecties, verkeerde plaatsing). Dikke pech helaas.

Na mn wedstrijd ga ik voor en heroperatie en als ik het financieel voor elkaar krijg laat ik ze ook vergroten van 245 naar 370.

Helemaal spijt heb ik er niet van, met niets rond lopen vond ik vreselijk!!

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Ik heb een paar jaar terug (voordat ik ben begon met trainen) een bv laten doen (dual plane).

Omdat mijn borstspier makkelijk ontwikkeld en ik nagenoeg niks geen vet op de borstkas heb zie je inmiddels de borstspier over de siliconen heen lopen. Je ziet iig geen overgang omdat ze dual plane zijn geplaatst maar heb er wel veel nadelen van ervaren.

Inmiddels vind ik het formaat (helemaal nu ik een stuk breder ben) veel te klein. De arts heeft daarin gewoon een verkeerde keuze gemaakt (ruimte tussen de borsten is te groot ook) en heb heel veel complicaties gehad (infecties, verkeerde plaatsing). Dikke pech helaas.

Na mn wedstrijd ga ik voor en heroperatie en als ik het financieel voor elkaar krijg laat ik ze ook vergroten van 245 naar 370.

Helemaal spijt heb ik er niet van, met niets rond lopen vond ik vreselijk!!
 
O, datgene van het afvallen bij protheses vind ik wel belangrijk om te weten. Ik dacht dat dat niet uitmaakte, maar blijkbaar dus wel. Dank voor die info, betekent dat ik dus echt goed moet opletten op welk moment ik ze wil laten zetten. (als ik dat dan nog wil op dat moment natuurlijk)
Ik zit sowieso al te denken aan de dual plane of achter de spier. Voor de spier is niks, vind ik dan.

Een afspraak bij de Beclinic in België, Dr. Plovier!

Ik denk dat ik me wat verkeerd heb uitgedrukt, afvallen of aankomen in gewicht heeft wel invloed op het uiterlijk van je protheses maar dan gaat t echt over (veel) kilo´s verschil.
Ik begreep van jou (je stats) dat het gaat om een paar procentjes op je VP en dat heeft niet tot nauwelijks invloed op hoe ze eruit zien (tenminste, bij mij niet en ik heb best geschommeld t afgelopen jaar)
Het lijkt mij dat het anders is als je nog 10kg te gaan hebt om af te vallen of dat je de boel laat versloffen en 10kg aankomt.

Mocht je nog meer vragen hebben dan weet je me te vinden :)
 
Oh, jij bent zo'n mafkees die denkt dat vrouwen het speciaal voor jou doen? Of voor mannen in zijn algemeen?

Ik denk dat de vrouwen het hier op het board in de meeste gevallen doen om hun ROM te verkleinen op de bench. Of sla ik nu de plank volledig mis?
 
Ik denk dat de vrouwen het hier op het board in de meeste gevallen doen om hun ROM te verkleinen op de bench. Of sla ik nu de plank volledig mis?

Het is 1 van de vele voordelen ja;)
 
Vrouwen houden doorgaans niet van gespierde mannen? Euh............ Sla je de plank toch beetje mis bro. Mannen houden van vrouwen met goed lichaam. Vrouwen houden van mannen met goed lichaam. Is onze natuur ;)

Goed lichaam, snapje.

Maakt verder ook niet uit, het ging meer om de misplaatste reactie van de mevrouw in kwestie.
 
Goed lichaam, snapje.

Maakt verder ook niet uit, het ging meer om de misplaatste reactie van de mevrouw in kwestie.

Jouw reactie was misplaatst want niemand in dit topic heeft gevraagd `wat vinden jullie van siliconenborsten` en toch voelde jij je geroepen om je mening te delen.
Ik denk zomaar dat de mevrouw in kwestie daarom die reactie gaf.
 
Hallo dames,

Ik vroeg mij af hoe jullie hier tegenover staan. Ik was op zoek naar een topic hierover, maar kon het niet vinden..

Dit vind ik dus het enige nadeel van het sporten - dat je borsten kleiner worden. Hoe zien jullie dit? En heeft iemand van jullie implantaten/siliconen?

Jouw reactie was misplaatst want niemand in dit topic heeft gevraagd `wat vinden jullie van siliconenborsten` en toch voelde jij je geroepen om je mening te delen.
Ik denk zomaar dat de mevrouw in kwestie daarom die reactie gaf.

Ik denk dat de vrouwen het hier op het board in de meeste gevallen doen om hun ROM te verkleinen op de bench. Of sla ik nu de plank volledig mis?

Lol en dan powerliften mag wss gewoon XD. Ik waardeer vrouwen niet op de maat van hun borsten. Vind het jammer dat zoveel er iets aan laten doen waarom zou je toch? Voor meer self-confidence? Om aandacht? Concurrentie met andere vrouwen? Ideaalbeeld willen volgen? Is het zo erg dan als je BB doet dat je borsten verdwijnen ofzo? Krijg je ze niet weer terug als je offseason hoger in VP gaat?
 
Back
Naar boven