Fitness Seller

Borstimplantaten / Siliconen

Bezoekers in dit topic

Lol en dan powerliften mag wss gewoon XD. Ik waardeer vrouwen niet op de maat van hun borsten. Vind het jammer dat zoveel er iets aan laten doen waarom zou je toch? Voor meer self-confidence? Om aandacht? Concurrentie met andere vrouwen? Ideaalbeeld willen volgen? Is het zo erg dan als je BB doet dat je borsten verdwijnen ofzo? Krijg je ze niet weer terug als je offseason hoger in VP gaat?

''Hallo dames''

Zegt dat niet genoeg of zo?
Daarbij zijn er genoeg redenen waarom een vrouw dit zou doen. Er zijn genoeg vrouwen die hakken dragen (waarom? aandacht? concurrentie? ideaalbeeld? nee..) make-up op doen (zelfde vragen kan je stellen) en mooie kleding aandoen.
Vaak gaat het om 1 ding: zelfvertrouwen.
Denken dat het vrijwel altijd om aandacht, concurrentie of ideaalbeeld gaat is typisch iets voor veel mannen om dit te denken.
 
Lol en dan powerliften mag wss gewoon XD. Ik waardeer vrouwen niet op de maat van hun borsten. Vind het jammer dat zoveel er iets aan laten doen waarom zou je toch? Voor meer self-confidence? Om aandacht? Concurrentie met andere vrouwen? Ideaalbeeld willen volgen? Is het zo erg dan als je BB doet dat je borsten verdwijnen ofzo? Krijg je ze niet weer terug als je offseason hoger in VP gaat?

Als we dan toch gaan mierenneuken... TS begint haar vraag met Hallo dames en volgens mij is Saik0 een man.;)
Het waarom proberen uit te leggen aan een man is wss onbegonnen werk maar ik zal een poging wagen
(ik spreek nu vooral voor mezelf) Nee ik deed het niet voor aandacht of concurrentie, wel voor mijn eigen ideaalbeeld, ik voelde me minder vrouwelijk.
Ik vond het wel degelijk erg dat door BB mijn borsten verdwenen en net zoals plaatselijk afvallen niet bestaat kan je dus ook niet plaatselijk aankomen.
Als je VP stijgt gaat dat vet helaas niet alleen in je borsten zitten.
Vergelijk het eens met iets waar jij waarde aan hecht.
Stel, je wordt kaal doordat je aan BB doet of je lul krimpt, zou je daar dan ook gelukkig mee zijn? of zou je er iets aan laten doen als dat kon?

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

''Hallo dames''

Zegt dat niet genoeg of zo?
Daarbij zijn er genoeg redenen waarom een vrouw dit zou doen. Er zijn genoeg vrouwen die hakken dragen (waarom? aandacht? concurrentie? ideaalbeeld? nee..) make-up op doen (zelfde vragen kan je stellen) en mooie kleding aandoen.
Vaak gaat het om 1 ding: zelfvertrouwen.
Denken dat het vrijwel altijd om aandacht, concurrentie of ideaalbeeld gaat is typisch iets voor veel mannen om dit te denken.

OMG Hell, ik ga deze datum noteren in mijn dagboek, we zijn het een keer eens:D
 
Ik heb je al een karma gestuurd SuuS, om het te vieren :roflol:
 
''Hallo dames''

Zegt dat niet genoeg of zo?
Daarbij zijn er genoeg redenen waarom een vrouw dit zou doen. Er zijn genoeg vrouwen die hakken dragen (waarom? aandacht? concurrentie? ideaalbeeld? nee..) make-up op doen (zelfde vragen kan je stellen) en mooie kleding aandoen.
Vaak gaat het om 1 ding: zelfvertrouwen.
Denken dat het vrijwel altijd om aandacht, concurrentie of ideaalbeeld gaat is typisch iets voor veel mannen om dit te denken.

Ik ben transgender nazi, maar ben het met je eens. Op vlak van "hallo dames". Enfin de typering van de mannelijke gedachte waar slaat dat op is gwn biologie man en vrouw alles draait daar omheen. Alle relaties alles wat je doet is daarop gericht.

Als we dan toch gaan mierenneuken... TS begint haar vraag met Hallo dames en volgens mij is Saik0 een man.;)
Het waarom proberen uit te leggen aan een man is wss onbegonnen werk maar ik zal een poging wagen
(ik spreek nu vooral voor mezelf) Nee ik deed het niet voor aandacht of concurrentie, wel voor mijn eigen ideaalbeeld, ik voelde me minder vrouwelijk.
Ik vond het wel degelijk erg dat door BB mijn borsten verdwenen en net zoals plaatselijk afvallen niet bestaat kan je dus ook niet plaatselijk aankomen.
Als je VP stijgt gaat dat vet helaas niet alleen in je borsten zitten.
Vergelijk het eens met iets waar jij waarde aan hecht.
Stel, je wordt kaal doordat je aan BB doet of je lul krimpt, zou je daar dan ook gelukkig mee zijn? of zou je er iets aan laten doen als dat kon?

Oke hangt af van de zwaarte van de ingreep als het kon zou ik mss ook wel doen maar je *borsten komen die gewoon in volle glorie terug zoals ze waren na een zware cut?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben transgender nazi



Oke hangt af van de zwaarte van de ingreep als het kon zou ik mss ook wel doen maar je tieten komen die gewoon in volle glorie terug zoals ze waren na een zware cut?

Ik zal je vertellen, ik heb het daadwerkelijk geprobeerd.
Vooropgesteld dat ik (nog?) nooit een wedstrijdfysiek heb gehad maar ik denk dat dat in wezen geen verschil had gemaakt.
Toen ik aan het afvallen/trainen was en ik merkte dat mijn borsten kleiner werden heb ik daar eerst geprobeerd vrede mee te krijgen.
Dat werkte niet, ik ben toen weer aangekomen in gewicht en miss raad je het al, er kwam vet bij op veel verschillende plaatsen maar niet bij mn borsten.
Hoe dichter ik bij mijn streef kwam hoe kleiner mn borsten werden en ik kan je verzekeren dat er een groot verschil zit tussen kleine borsten van nature of kleine borsten die ontstaan zijn door gewichtsverlies.
 
Ik zal je vertellen, ik heb het daadwerkelijk geprobeerd.
Vooropgesteld dat ik (nog?) nooit een wedstrijdfysiek heb gehad maar ik denk dat dat in wezen geen verschil had gemaakt.
Toen ik aan het afvallen/trainen was en ik merkte dat mijn borsten kleiner werden heb ik daar eerst geprobeerd vrede mee te krijgen.
Dat werkte niet, ik ben toen weer aangekomen in gewicht en miss raad je het al, er kwam vet bij op veel verschillende plaatsen maar niet bij mn borsten.
Hoe dichter ik bij mijn streef kwam hoe kleiner mn borsten werden en ik kan je verzekeren dat er een groot verschil zit tussen kleine borsten van nature of kleine borsten die ontstaan zijn door gewichtsverlies.

Oke dat is wel klote idd.. Ik snap dan zeker dat je er iets aan doet/wilt laten doen als je er geen vrede mee krijgt helemaal omdat je het gewend bent geweest grotere borsten te hebben. Heb je ook druk van buitenaf gevoeld om het te doen dan?
 
Oke dat is wel klote idd.. Ik snap dan zeker dat je er iets aan doet/wilt laten doen als je er geen vrede mee krijgt helemaal omdat je het gewend bent geweest grotere borsten te hebben. Heb je ook druk van buitenaf gevoeld om het te doen dan?

Nee, bij mij juist het tegenovergestelde, mijn omgeving reageerde juist afwijzend dat ik een vergroting wilde en begrijpt volgens mij nog steeds niet waarom ik het heb laten doen.(op een enkeling na dan)
 
Jouw reactie was misplaatst want niemand in dit topic heeft gevraagd `wat vinden jullie van siliconenborsten` en toch voelde jij je geroepen om je mening te delen. Ik denk zomaar dat de mevrouw in kwestie daarom die reactie gaf.

Oke, dus je mag pas je mening geven als er hiernaar gevraagd word? Dat zou ook betekenen dat jouw reactie misplaatst is, want niemand heeft jou gevraagd om je ermee te bemoeien? Maar goed, als ik een positieve reactie had geplaatst zou dit met open armen worden ontvangen, echter kan je niet verwachten dat iedereen hier op 1 lijn zit toch?

En natuurlijk mag er gerust gezegd worden dat mijn mening er niet toe doet, maar het gaat me juist om de manier waarop dit gebeurd. Het is gewoon zielig om mij meteen als mafkees uit te maken als ik zeg wat ik van siliconen vind. Begrijpend lezen is ook een kunst.
 
Laatst bewerkt:
Oke, dus je mag pas je mening geven als hiernaar gevraagd word? Dat zou ook betekenen dat jouw reactie misplaatst is, want niemand heeft jou gevraagd om je ermee te bemoeien? En het gaat me juist om het feit dat ze meteen begint te schelden, beetje triest niveau. Begrijpend lezen is ook een kunst.

Kom op. TS vraagt AAN DE DAMES wat zij ervan denken en ervaringen mee hebben en dergelijke. Niet aan MANNEN. De reactie van SuuS is dus goed geplaatst.
 
Als we dan toch gaan mierenneuken... TS begint haar vraag met Hallo dames en volgens mij is Saik0 een man.;) Het waarom proberen uit te leggen aan een man is wss onbegonnen werk maar ik zal een poging wagen (ik spreek nu vooral voor mezelf) Nee ik deed het niet voor aandacht of concurrentie, wel voor mijn eigen ideaalbeeld, ik voelde me minder vrouwelijk. Ik vond het wel degelijk erg dat door BB mijn borsten verdwenen en net zoals plaatselijk afvallen niet bestaat kan je dus ook niet plaatselijk aankomen. Als je VP stijgt gaat dat vet helaas niet alleen in je borsten zitten. Vergelijk het eens met iets waar jij waarde aan hecht. Stel, je wordt kaal doordat je aan BB doet of je lul krimpt, zou je daar dan ook gelukkig mee zijn? of zou je er iets aan laten doen als dat kon? ---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ---------- OMG Hell, ik ga deze datum noteren in mijn dagboek, we zijn het een keer eens:D
Dit is misschien wel vloeken in de kerk, maar vind je dat gespierde ook niet wat mannelijk dan? ---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------
Kom op. TS vraagt AAN DE DAMES wat zij ervan denken en ervaringen mee hebben en dergelijke. Niet aan MANNEN. De reactie van SuuS is dus goed geplaatst.
Lees je wel? Het gaat om het gescheld. Dàt vond ik misplaatst. Maar blijkbaar vinden jullie dat normaal.
 
Oke, dus je mag pas je mening geven als er hiernaar gevraagd word? Dat zou ook betekenen dat jouw reactie misplaatst is, want niemand heeft jou gevraagd om je ermee te bemoeien? Maar goed, als ik een positieve reactie had geplaatst zou dit met open armen worden ontvangen, echter kan je niet verwachten dat iedereen hier op 1 lijn zit toch?

En natuurlijk mag er gerust gezegd worden dat mijn mening er niet toe doet, maar het gaat me juist om de manier waarop dit gebeurd. Het is gewoon zielig om mij meteen als mafkees uit te maken als ik zeg wat ik van siliconen vind. Begrijpend lezen is ook een kunst.

Nee, je mag wat mij betreft altijd je mening geven maar dan moet je er niet raar van opkijken als iemand die mening, op dat moment niet kan waarderen.
Maw, je mening geven mag altijd maar hoeft niet. In dit geval vroeg TS naar meningen van vrouwen waarom ze wel of niet en operatie hadden ondergaan en niet of de heren dit wel of niet nodig/lekker/geil/aantrekkelijk/enz vinden.
Want we weten nu dat jij ze dus niet aantrekkelijk vindt, maar is TS daar wat mee opgeschoten? Of moet zij haar voornemen omwille van een mening bijstellen?
Zoals je al kan lezen zijn er heel veel redenen waarom iemand wel of niet een operatie wil en miss had je graag anders gehoord maar gelukkig kiest het merendeel van de vrouwen er voor omdat ze dat graag zelf wil en niet omdat een man het wel of niet sexy vindt.
(feministische modus: off)

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Dit is misschien wel vloeken in de kerk, maar vind je dat gespierde ook niet wat mannelijk dan?

Licht heel erg aan het totaalplaatje of ik een vrouw mannelijk vind of niet.
Sommige vrouwen vind ik echt prachtig (Dana bv) maar andere dames vind ik minder mooi maar ik durf je niet te zeggen waar dat nou aan ligt, ik zou dat niet snel gooien op ´te mannelijk´.
En om heel eerlijk te zijn, bij enkele dames denk ik wel ´goh, met een paar grotere borsten zou ik je mooier vinden´ maar het gaat er om wat zij van zichzelf vinden. (en ik ben gewoon een borstenvrouw)
 
Nee, je mag wat mij betreft altijd je mening geven maar dan moet je er niet raar van opkijken als iemand die mening, op dat moment niet kan waarderen. Maw, je mening geven mag altijd maar hoeft niet. In dit geval vroeg TS naar meningen van vrouwen waarom ze wel of niet en operatie hadden ondergaan en niet of de heren dit wel of niet nodig/lekker/geil/aantrekkelijk/enz vinden. Want we weten nu dat jij ze dus niet aantrekkelijk vindt, maar is TS daar wat mee opgeschoten? Of moet zij haar voornemen omwille van een mening bijstellen? Zoals je al kan lezen zijn er heel veel redenen waarom iemand wel of niet een operatie wil en miss had je graag anders gehoord maar gelukkig kiest het merendeel van de vrouwen er voor omdat ze dat graag zelf wil en niet omdat een man het wel of niet sexy vindt. (feministische modus:off)

Ik zeg toch ook dat er gerust gezegd mag worden dat mijn mening geen toevoeging is en niet word gewaardeerd. Nogmaals, het gaat om het taalgebruik hierin.. dat vond ik misplaatst.

Maar goed, het punt is duidelijk. Ik ben hier niet om te kibbelen.. dat laat ik aan de dames over :p
 
Ik zeg toch ook dat er gerust gezegd mag worden dat mijn mening geen toevoeging is en niet word gewaardeerd. Nogmaals, het gaat om het taalgebruik hierin.. dat vond ik misplaatst.

Maar goed, het punt is duidelijk. Ik ben hier niet om te kibbelen.. dat laat ik aan de dames over :p

Ok.
Wil je wel een kleine tip geven om iets meer haar op je eh, ballen te kweken als je al valt over het woordje mafkees;)
 
Ok. Wil je wel een kleine tip geven om iets meer haar op je eh, ballen te kweken als je al valt over het woordje mafkees;)

Tip word wijs opgevolgd, je bent immers meer man dan mij.

Als ik je de volgende keer zie mag je ze wel even keuren.
 
Laatst bewerkt:
Tip word wijs opgevolgd, je bent immers meer man dan mij.

Als ik je de volgende keer zie mag je ze wel even keuren.

En waar baseer jij op dat ik meer man ben dan jij?
Lighten up Saik0, je neemt t veel te serieus hier.
 
En waar baseer jij op dat ik meer man ben dan jij? Lighten up Saik0, je neemt t veel te serieus hier.

Ben je nu beledigd? Kom op, laat wat meer haar op je ballen groeien :)
 
Ben je nu beledigd? Kom op, laat wat meer haar op je ballen groeien :)

Nee hoor absoluut niet, als jij denkt dat ik meer man ben dan jij dan zou ik me, als ik jou was, zorgen maken over jouw mannelijkheid, that's all.
 
TS vindt het geen enkel probleem dat Saik0 een reactie heeft geplaats zie onderstaande quote.
Ik waardeer in elk geval je respectvolle reacties tot nu toe. Thanks.

Vervolgens komen er twee 'dames' dit topic binnen knallen en maken er wel een probleem van. Typisch.
 
Heb je foto's Leilani? Denk dat het namelijk wel meevalt..

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

TS vindt het geen enkel probleem dat Saik0 een reactie heeft geplaats zie onderstaande quote.

Vervolgens komen er twee 'dames' dit topic binnen knallen en maken er wel een probleem van. Typisch.

Idd.. Misschien maar weer doorverwijzen naar girlscene.nl
 
Back
Naar boven