MuscleMeat

borstkas en voorarmen trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Hallo,

Ik train nu al bijna 2 jaar mijn borstkas door bench press (geen incline of decline), en superveel vorderingen zie ik niet. Het is alsof de rest van mijn lichaam veel gespierder is. Zijn er andere oefeningen buiten bench press die ik kan doen voor mn borstkas, en maak ik dan best één dag vrij per week voor mn borstkas, of in elke training één oefening met borstkas?

En voor mn voorarmen doe ik reverse curl, maar ik krijg altijd wat last van mn polsen dan, maar die moet je toch ook draaien op het moment dat je omhooggaat? Andere (betere) oefeningen beschikbaar?

En dan laatst: ik train alles in een 3 sets x 5 herhalingen x .. kg . Ik wil geen bodybuilder worden, gewoon goed gespierd :)
 
wimmos zei:
bench press (geen incline of decline)
...
ik train alles in een 3 sets x 5 herhalingen x .. kg . Ik wil geen bodybuilder worden, gewoon goed gespierd :)

Waarom geen incline/decline? Vooral incline heeft bij mij enorm geholpen bij het ontwikkelen van borst. Kijk eens hier: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ChestWt.html voor oefeningen.

Tevens zou ik proberen het aantal herhalingen meer te varieren, de ene keer minder reps met meer kg, de andere keer meer reps met minder kg.

p.s. de meeste bodybuilders zijn goed gespierd hoor ;) :D
 
http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

leef je uit. hier staan veel oefeningen per spiergroep aangegeven.

maarre... gespierd worden zonder bodybuilder te zijn is hetzelfde als jezelf elke dag klemzuipen zonder alcoholist te zijn :D
 
lol.. Wel ik bedoelde het volgende: Ik heb gehoord van iemand die ook al lang traint dat hoe minder reps je doet, hoe meer volume je krijgt, en hoe meer reps, hoe langer je uithouding met die spier. Nu wil ik graag wel er mooi uitzien, maar ook wel wat praktisch met mn spieren kunnen omgaan (bvb als ik in de tuin moet werken met een haagschaar).. Is wat ik zeg zever, of is er iets van waar?
 
ben je bang dat als je spieren krijgt dat je niet meer je kont kunt krabben ofzo?

zodra je niet meer met een heggeschaar om kunt gaan ben je al 20 jaar verder met trainen.. dus gewoon gaan BB'en.
met aankloten kom je nergens.
 
Back
Naar boven