XXL Nutrition

Borstkas inhoud vergroten

Bezoekers in dit topic

Eiwit

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Ik zou graag men borstkast inhoud vergroten: 1 voor mooier en gespierder uitzicht 2: voor meer zuurstof opname . Ik ben 16 jaar ik denk dat het nu de tijd is om dit te doen. Ik zou een olympic bar met gewichten kopen en thuis trainen.

Diep inademen.;)

nee, gewoon geduld hebben jo, gewoon trainen en goed eten, op zo'n leeftijd (en dat mag ik zeggen) krijg je geen Arnold-borst, geduld is een schone zaak.
Maar trainen doe je niet alleen mat een bar en wat gewichten hé.:)

:D meer zuurstof opname? :D

Voor een grotere borst kun je verschillende oefeningen doen.

(incline) Bench presses, flyes, etc.

Dit is een forumtroll :P

dont-feed-troll.gif

door een grotere longinhoud krijg je geen grotere borstkasT hoor, ga gewoon cardio doen, kijk hoe je de oefeningen moet doen en eet goed dan kom je er wel

voor meer zuurstof opname? :roflol:

het lichaam kan best opgebouwd worden in zijn geheel, plaatselijke uitbreiding is gay kan helemaal niet.

idd ziet er niet uit als je bijv alleen dikke armen of borst hebt.

Mwah toch heb ik nog nooit gehoord dat ze mijn buitengewone proportionele Penis, er niet uit vonden zien..

ot: Pull over DB en voor long-inhoud zit je misschien in de verkeerde richting te denken..

Ja pullovers zijn het beste recept om die borstkas uit te laten zetten.

iedere dag even aan je derde been trekken terwijl je het wilhemus zingt. (wanken voor biceps...zingen voor longinhoud) peace

moet je dit is proberen... je adem inhouden tot faillure ;)

Probeer met Mevrouw Tokkie een nachtje door te brengen..tja..that should do the trick. :D

Back
Naar boven