XXL Nutrition

Borstoefeningen

Bezoekers in dit topic

dj_condor

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
29
Waardering
0
kan iemand mij misschiens helpen ik ben nu 1.5 jaarke naturel bezig maar kvind da mijn borst nogal traag evolueert , kan iemand mij een verscherpt schema zeggen wat ik moet volgen ofzo ????
thnx 'n' greetz
 
voor massa . kan je misschien wel eens preexhaustion proberen.

Begin met cable flyes 1x8 daarna meteen (max 20sec rust) (incline) bankdrukken 1x8
en dan 2 min rust en weer verder met de volgende set.. dat doe je de eerste oefening en daarna gewoon verder gaan met je andere oef.. massa is korte rust dus gewoon 1 min rust tussen de setjes en tussen de oefeningen 3 min..
 
dj_condor zei:
kan iemand mij misschiens helpen ik ben nu 1.5 jaarke naturel bezig maar kvind da mijn borst nogal traag evolueert , kan iemand mij een verscherpt schema zeggen wat ik moet volgen ofzo ????
thnx 'n' greetz


Een goed trainingsschema is zeer belangrijk maar nog twee ander belangrijke dingen zijn eten en rusten! Wat eet je zoal en hoeveel rust je op n dag?
 
Ik train nu ongeveer 5 jaar en heb nog steeds het gevoel dat mijn borst een beetje achterligt op de rest. Heeft ook een stukje met aanleg te maken denk ik. Mij werd geadviseerd om me vooral op de basisoefeningen te richten en om zeker niet te lang mijn borst te trainen... half uurtje tot 3 kwartier. En niet te lang rust tussendoor.
Succes
 
Champ zei:
voor massa . kan je misschien wel eens preexhaustion proberen.

Begin met cable flyes 1x8 daarna meteen (max 20sec rust) (incline) bankdrukken 1x8
en dan 2 min rust en weer verder met de volgende set.. dat doe je de eerste oefening en daarna gewoon verder gaan met je andere oef.. massa is korte rust dus gewoon 1 min rust tussen de setjes en tussen de oefeningen 3 min..


ik had juist hier op dit board gelezen dat pre-exhaustion juist NIET goed is voor massa :S?
 
mijn borst is behoorlijk gegroeit van :

incline flyes
incline dumbbell press
dips

try it :)
 
Champ zei:
voor massa . kan je misschien wel eens preexhaustion proberen.

Begin met cable flyes 1x8 daarna meteen (max 20sec rust) (incline) bankdrukken 1x8
en dan 2 min rust en weer verder met de volgende set.. dat doe je de eerste oefening en daarna gewoon verder gaan met je andere oef.. massa is korte rust dus gewoon 1 min rust tussen de setjes en tussen de oefeningen 3 min..
Hoezo massa = korte rust? Voor massa moet je ook gewoon zo zwaar mogelijk trainen en met te korte rust is dat niet mogelijk.
 
willy zei:
Ik train nu ongeveer 5 jaar en heb nog steeds het gevoel dat mijn borst een beetje achterligt op de rest. Heeft ook een stukje met aanleg te maken denk ik. Mij werd geadviseerd om me vooral op de basisoefeningen te richten en om zeker niet te lang mijn borst te trainen... half uurtje tot 3 kwartier. En niet te lang rust tussendoor.
Succes
:eek: heb jij een half uur nodig voor je borst!
 
oh best wel lang eigenlijks...ik zal es nagaan hoe lang ik er over doe.
 
Beste massa oefeningen voor mij zijn, incline press, Pec Deck en Dips.

Vooral wanneer je dips op de juiste wijze uitvoert krijg je er echt een behoorlijke pomp van.
 
Back
Naar boven