MuscleMeat

Borstspier VERSCHILLEND!!!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
??? Ik train nu 3 maanden en mijn linker borstspier ontwikkeld zich minder snel dan de rechter waardoor je nu best wel een verschil ziet. Wat moet ik nu doen de linker apart trainen of gewoon doorgaan en trekt tie dan zelf weer bij??????

HOOR HET ERUGGGGG GRAAG MZZLSSSSS
 
ik zit met het zelfde probleem, het lijk alsof ie een stukje kleiner is, echter in kracht is er totaal geen verschil.
ik ben meer met dumbbells gaan trainen en heb het gevoel dat het minder is geworden. dus bijv dumbbell press ipv benchpress bijv. dit heeft wel wat geholpen bij mij
 
peck-deck met 1 arm doen ipv 2 :thumb:
 
jamesz

bedoel je dan om en om of echt alleen maar puur met die linker arm????? :D
 
Whaa je moet je niet zo opwinden als je een borstomvang hebt van 50" dan zie je zo'n klein verschil veeel minder.... Dus het verschil blijft wel, heb ik ook, maar door je grotere borstspieren lijkt het verschil kleiner.
 
ben het met fietbakker eens. ik had ook een klein verschil tussen beide pecks, maar als ze eenmaal groter zijn zie je het verschil haast niet meer. wat ik zelf toendertijd heb gedaan is : vooral dumbbellbewegingen (presses & flyes) en de peck-deck, arm voor arm. dit zodat de zwakke kant evenveel belasting kreeg als de sterkere kant.

suc6
 
en BTW pecdeck met 1 arm is bullshit... punt 1 omdat :
als je de spier meer trained heeft hij minder tijd om te herstellen en groeien..
Punt 2: het kan liggen aan het feit dat je gewoon niet goed trained dus herstel dat eerst.
punt 3: het kan zijn dat je ene borstspier gewoon meer rodespiervezels heeft dan witte ivm de andere..
punt 4: misschien is je borstspier wel heel anders gevormd dan de andere en kan je er dus ook nix aan doen..

dus nix aan doen.. je kan er nix aan doen.. kijk eens in boekjes zie je zoveel gasten die misvormd zijn. :p
 
ik zou niet willen zeggen dat ik misvormd ben, en hij krijgt genoeg rust nl. 1x per week train ik mijn borst
 
Originally posted by Hulk
en BTW pecdeck met 1 arm is bullshit... punt 1 omdat :
als je de spier meer trained heeft hij minder tijd om te herstellen en groeien..

dude ik bedoel ook dat je beide armen moet doen, maar dan wel omstebeurten.
dit ten eerste zodat je pecks allebei evenveel belast worden en de sterkere kant niet het meeste werk op gaat knappen, waardoor het verschil alleen nog maar groter wordt.
ten 2e heb je dan een grotere bewegingsuitslag.
enne over dat teveel trainen, k had het over 3 oef, dat lijkt me niet zoveel wel?
maarja als je genetica niet mee zit is het heel moeilijk om ze gelijk te krijgen :(
bij mijzelf kwam het meer doordat ik rechtshandig was en jarenlang kickboxte, mn rechterhoek was mn sterkste stoot vandaar dat mn rechterarm en borstspier verder ontwikkeld waren:)
 
Back
Naar boven