XXL Nutrition

Borstspieren gelijk trainen?

Bezoekers in dit topic

306 josty

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2010
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
103kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ik ben nu sinds een jaar aan t trainen en zie duidelijk verschil tussen me linker en rechter borstspier.
Dus mijn vraag; Zijn er hier meer die dit gehad hebben, en hoe hebben jullie dit gelijk getrained?
Alle tips zijn welkom...

BVD Joost
 
Trekt vanzelf wel weer bij, gewoon door trainen!

Maar laat voor de zekerheid bij je borstoefeningen iemand even kijken. Ikzelf het een half jaar lang schuin gedrukt zonder dat ik het door had :). Ik liet met bankdrukken de stang iets meer naar me rechtborst gaan zegmaar..

suc6 ermee
 
Ik heb ondervonden dat als je echt je zwakke kant wilt bij trainen dat je one arm oefeningen moet doen.

Groeten Bart
 
Trekt vanzelf wel weer bij, gewoon door trainen!

Maar laat voor de zekerheid bij je borstoefeningen iemand even kijken. Ikzelf het een half jaar lang schuin gedrukt zonder dat ik het door had :). Ik liet met bankdrukken de stang iets meer naar me rechtborst gaan zegmaar..

suc6 ermee

Kammeraad staad er altijd achter en let er op.
Maar jij zegt dus dat als ik gewoon goed door train het vanzelf weg trekt?

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Ik heb ondervonden dat als je echt je zwakke kant wilt bij trainen dat je one arm oefeningen moet doen.

Groeten Bart

Ik ken geen one arm oefeningen voor borst.
Dus voorbeeld of uitleg?
 
Probeer ook de kracht evenredig te verdelen als je met borstoefeningen bezig bent. Probeer je te focussen op je zwakke kant! Gewoon zorgen dat je met beide borstspieren evenveel kracht zet.
 
Doe eens ipv van bankdrukken bumbell press :) heb ik ook gedaan werkt super!
 
Doe eens ipv van bankdrukken bumbell press :) heb ik ook gedaan werkt super!

Heb er ook last van gehad en deed ook dumbbell press, is dus geen waterdichte oplossing. Ik denk dat je idd iemand gaat moeten vragen om eens naar je uitvoering te kijken. Overigens kan het gewoon zijn dat je gewoon assymetrische aanhechtingen hebt.

Ik ken geen one arm oefeningen voor borst.
Dus voorbeeld of uitleg?

Eventueel kan je seated flyes doen (op zo'n pec deck-apparaat) met slechts 1 arm ?
 
zijn er behalve dumbbell press nog meer one arm oefeningen voor de borst met dumbbells?
Zit bij een niet zo grote sportschool en mis dus een hoop apparaten. (andere sportschool komt begin winter)
 
zijn er behalve dumbbell press nog meer one arm oefeningen voor de borst met dumbbells?
Zit bij een niet zo grote sportschool en mis dus een hoop apparaten. (andere sportschool komt begin winter)

Natuurlijk : Flyes :) En zoveel meer maar de flyes en de dumbbell press zijn toch de populairste. Trouwens, moest ik kunnen kiezen zou ik liever voor een gym gaan met degelijke dumbbells/bankjes, dan een gym met duizendtal apparaten die dat niet heeft.
 
Back
Naar boven