Fitness Seller

Borstspieren trainen

Bezoekers in dit topic

Cynnie

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2010
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
80kg
Hoihoi allemaal,

Wat voor oefeningen kun je doen om je borstspieren te trainen?
Ik wil graag mijn borsten voller en kleiner krijgen. :rolleyes:
En wat voor oefeningen kun je doen om je borsten voller en groter te krijgen. Dit is voor mijn beste vriendin :p

Waar ik ook nieuwsgierig naar ben is wat voor oefeningen je kan doen voor je gehele lichaam. Ik ben nu drie week aan het lijnen en in die tijd lukt het me niet om de juiste oefeningen te vinden.
Als ik naar een sportschool ga voel ik me nooit op mijn gemak en ik vind het makkelijker om thuis wat te doen.

Ik zoek naar oefeningen voor mijn borstspieren, buik en bovenbenen (vooral bovenbenen), gewoon het gebruikelijke voor een vrouw denk ik.

Alvast heeeeel erg bedankt!
Ik waardeer jullie hulp :)
 
Voller en kleiner @ the same time? Weet niet echt wat ik me daarbij moet voorstellen.

Bench press en flies kun je bijv doen. Wat ik het leuke vind aan cable fly bijv, is dat je hem steeds nét anders kunt pakken. (armen iets meer doortrekken, of iets hoger of juist lager pakken)

Grotere borsten met trainen gaat denk ik niet zo snel gebeuren...uitzonderingen op de regel daargelaten.

Bij mij zijn ze kleiner geworden (gezien vetverlies) (en het was al niet veel, maar don't care want het is in proportie met de rest van m'n figuur) maar wel steviger/strakker door meer ontwikkelde borstspieren I assume.

Bovenbenen kun je makkelijk thuis doen. Lunges, squatten, tegen de muur aan zitten op denkbeeldige stoel (als je die quadriceps maar goed voelt branden)

Succes!
 
Ik zoek naar oefeningen voor mijn borstspieren, buik en bovenbenen (vooral bovenbenen), gewoon het gebruikelijke voor een vrouw denk ik.
Afvallen. Niet focussen op 1 (of enkele) bepaalde plek(ken). Totale lijf trainen, cardio en goed voedingsschema. Borsten gaan niet voller, minder vol, strakker of wat dan ook worden door borstspieroefeningen. Je hele lijf wordt strakker wanneer je op een goede manier afvalt.
 
Afvallen. Niet focussen op 1 (of enkele) bepaalde plek(ken). Totale lijf trainen, cardio en goed voedingsschema. Borsten gaan niet voller, minder vol, strakker of wat dan ook worden door borstspieroefeningen. Je hele lijf wordt strakker wanneer je op een goede manier afvalt.

Beter gezegd idd.

Alhoewel ik nog wel eens de vraag krijg of ze gegroeid zijn maar dat zit hem eerder in mijn verbeterde houding:D
 
jij bovenop en flink tekeer gaan schijnt ook een goede borsttraining te zijn:D
 
Back
Naar boven