MuscleMeat

Borstspieren

Bezoekers in dit topic

BeUrt

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2008
Berichten
5.822
Waardering
336
Lengte
1m82
Massa
84kg
Hey,

Ik zie dat ik bij mijn borstspieren gemiddeld meer progressie maak dan bij andere spieren. Ik zie ze ook , en vooral dan na de training, vooruit hangen.

Mijn vraag: Houden jullie rekening met de grootte van jullie borstspieren? Of trainen jullie ze door zoals elke andere spier?

Bert
 
Ik zou gewoon lekker alles door blijven trainen.

Borst spier loopt bij jou dan gewoon voor.
Terwijl je rug misschien wat minder is bijvoorbeeld. Bij andere kan het weer andersom zijn.
 
Gewoon blijven door trainen ! je ziet het toch wel als een voordeel een extra grote borstspier:D

Your gifted with big tities bro :cool:
 
Ja mijn angst is vooral dat mijn borstspieren dan niet mooi gevormd zullen worden. Dat ze tever vooruit steken ipv mooi rond te wezen..
 
Ja mijn angst is vooral dat mijn borstspieren dan niet mooi gevormd zullen worden. Dat ze tever vooruit steken ipv mooi rond te wezen..

Ik denk dat je niks te vrezen hebt, gwn alles blijven door trainnen ook benen :p.
Wat bedoel je precies met ,, Dat ze tever vooruit steken ipv mooi rond te wezen ''
Ze worden niet puntig neem ik aan :rolleyes:, die ronding zal vanzelf wel komen, ik werk er zelf ook hard aan !;)
 
Ja goed, ik zie het ook maar gebeuren waar ik train. Sommige hebben overpowered borstspieren waardoor het niet meer... mooi? is.
 
Maak eens een foto.


Ik wou dat ik dat had, zulke dikke gespierde borsten dat ze er na het trainen over hangen :D:D

Don't complain, be happy
 
Nee hoor, dat heb ik zelf niet. Maar ik zie het wel bij anderen.. En dat is niet mijn grote voorbeeld.
 
Zolang je vetpercentage op orde is zal het wel meevallen, behalve als je last van gyno hebt.
 
Vond ik ook in het begin dat deze veel meer progressie maken ,
blijven door trainen, alleen maar een voordeel !
vergeet je benen niet he :D
grtz
 
Back
Naar boven