MuscleMeat

Borstspieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JustAStarter

Novice
Lid geworden
5 sep 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
53kg
Hallo allemaal!

Ik ben 14 jaar oud, 1.70m en 53kg. Ik ben 5 maanden geleden begonnen met mijn spieren te trainen en flink af te vallen. Sindsdien ben ik 7kg afgevallen en is mijn spiermassa flink gegroeid. Ik heb nu al een maandje dat je al mijn spieren heel goed ziet, sixpack en armen etc. Maar ik heb ook al die maanden al zo'n 100 push-ups per dag gedaan, 5 sets van 20. Maar mijn borstspieren zijn nog lang niet zoveel als mijn andere spieren. Ook heb ik al wat andere oefeningen geprobeerd die ik op internet vond met mijn dumbbell van 5 kg, maar het wil allemaal niet goed werken. Verder zwem ik zo'n 4 keer per week anderhalf uur (trainen voor wedstrijden) en 1 keer in de 2 weken een wedstrijd. Ook fiets 5 dagen in de week 1 uur (naar school heen en terug). Eten doe ik heel veel, in totaal eet ik per dag een halve bak kwark leeg, drink veel melk, eet veel bruin brood met kaas en vlees etc., en ik eet ook veel in de avond.

Als iemand me tips zou kunnen geven wat ik verkeerd doe of hoe ik het beter zou kunnen doen zou ik zeer fijn vinden. Want ik wil toch echt wel wat meer borstspieren.

Groetjes en alvast bedankt.
 
Dumbbell van 5 kg? Not sure if srs...
 
Dus je bedoelt dat ik naar iets van 10 kg moet of iets in die richting?
 
je bent 14- 1m17- en 53 kg.. al 5 maand aan het trainen .. en NOG geen borstspieren!

ik zou me ernstig zorgen beginnen maken

kom op joh! Geef je lijf de tijd om van een jongetje in een man te transformeren.... over 4 jaar wordt het misschien wat ;)
 
met andere woorden, gewoon veel lezen over krachttraining+ goed eten+ goed rusten+ goed trainen= over 2-4 jaar een beest zijn

-ga naar een fatsoenlijke sportschool thuis met 5 kilo dumbbells bereik je niks
- veel mensen denken dat ze veel eten maar dat doen ze eigenlijk niet ( bereken hoeveel koolhydraten je nodig hebt)
-geduld hebben
 
obvious troll
 
nadat ik 5kg zag staan ben ik gestopt met lezen
 
Back
Naar boven