MuscleMeat

borsttraining --> spierpijn lats

Bezoekers in dit topic

Op dit plaatje zie je dat de rode lijn het dode punt is, de armen blijven bij schuin drukken op dezelfde plaats tenopzichte van dat dode punt, alleen het bovenlichaam staat schuin wat maakt dat de armen anders staan tegenover de romp.

Komt echter op hetzelfde principe neer.

benchschuin.gif
 
Lijkt me logisch, hoe kom je aan al die shit Admin? uit boeken of sites of heb je een programma dat je die figuren zelf maakt?
 
gewoon zelf tekenen in paint of photoshop/photopaint :D
 
Originally posted by Icon
.... Laatste tijd als ik borstspieren heb gedaan, heb ik de volgende dag spierpijn in m'n lats. Hebben meer mensen dit of doe ik iets fout ? ....

Zelf heb ik het dat ook wel eens en dan vooral na heavy incline flyes. Lijkt meer op 'pijn' in de lats dan 'spierpijn' overigens. Volgens mij omdat de lats op het diepte punt 'om de rand van de bank ' heen draaien.
Trouwens met flat-flyes ook regelmatig aardige bloeduitstortingen op me schouderbladen, altijd als last van gehad maar is ook zo weer verdwenen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Echt pijn heb ik niet, tenminste niet dat het gaat steken ofzo, ze zijn gewoon goed stijf en dat duurt meestal een dag of 2 en dan is het weer weg. En bloeduitstortingen ofzo het ik nog nooit gehad. Maar die spierpijn zal inderdaad door een verkeerde uitvoering komen denk ik.
 
Niets van aan trekken, na even zullen ze wel sterker worden en zal je er geen last meer van hebben...
 
Back
Naar boven