XXL Nutrition

borstvoeding en vanille whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builderB

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
13.868
Waardering
99
hello
Ik las de thread over de whey smaak en toen schoot me wat te binnen.
Mensen die borstvoeding hebben gehad schijnen vaak vanille lekker te vinden. Mensen die geen borstvoeding hebben gehad vinden het veel minder vaak lekker. In de moedermelk zouden sterk op vanillesmaak lijkende stoffen zitten.
Heb al eens een mini onderzoekje gedaan, waardoor dit bevestigd werd.
Hoe zit het bij jullie?
wel geen borstvoeding gehad en wel of geen voorkeur voor vanille?

(kan ik btw geen poll post maken?) zou wel makkelijk zijn. Zo niet zou iemand anders zo vriendelijk willen zijn? :grin:
 
Dat is idd wel handig om erbij te zetten ja ;)

Ik pak altijd vanille smaak en heb ook borstvoeding gehad
 
eq_909 zei:
Dat is idd wel handig om erbij te zetten ja ;)

Ik pak altijd vanille smaak en heb ook borstvoeding gehad
Me too...
 
Geen borstvoeding gehad, maar ik vind Vanille meestal wel lekker (ligt ook aan het merk), heb momenteel Aardbei smaak :D
 
tot nog toe blijkt het te kloppen. DavyO, vind je buiten de whey, vanille ook lekker (vla of ijs e.d.?)
 
ik heb ook borstvoeding gehad,, maar de rede dat ik nu vanille heb is omdat je daar zelf het beste zooi aan kan toevoegen.
 
:D borstvoeding en vanille :D
Je theorie lijkt sluitend!
 
Nog steeds borstvoeding en hou heel veel van vanille
 
heb ook borstvoeding gehad en ik hou meer van chocolade smaak
(mn moeder is geen negerin)
 
Eznir zei:
heb ook borstvoeding gehad en ik hou meer van chocolade smaak
(mn moeder is geen negerin)

Je vond nipple sucking zeker pervers en daarom smeerde je moeke wat chocopasta op dr tepel om je over te halen? :D

Ontopic: Bijna iedereen heeft borstvoeding gehad en ook bijna iedereen vind vanille wel lekker dus ik denk dat dit wel héél erg algemeen is. Ik heb maar heel kort borstvoeding gehad en ik heb liever chocola. :)
 
MightyDuck zei:
Je vond nipple sucking zeker pervers en daarom smeerde je moeke wat chocopasta op dr tepel om je over te halen? :D

Ontopic: Bijna iedereen heeft borstvoeding gehad en ook bijna iedereen vind vanille wel lekker dus ik denk dat dit wel héél erg algemeen is. Ik heb maar heel kort borstvoeding gehad en ik heb liever chocola. :)

yupz, en jouw geval zou het zelfs nog harder bewijzen; weinig borstvoeding en liever chocolade.

heb het zelfs als volgt meegemaakt in een gezin:
oudste erg lang borstvoeding: wild van vanille, zn auto rook een uur in de wind naar die hangertjes
tweede gemiddeld borstvoeding: hield van vanille
derde, weinig borstvoeding, weinig zin in vanille
vierde, geen borst voeding: antivanille brigade
 
builderB zei:
yupz, en jouw geval zou het zelfs nog harder bewijzen; weinig borstvoeding en liever chocolade.

heb het zelfs als volgt meegemaakt in een gezin:
oudste erg lang borstvoeding: wild van vanille, zn auto rook een uur in de wind naar die hangertjes
tweede gemiddeld borstvoeding: hield van vanille
derde, weinig borstvoeding, weinig zin in vanille
vierde, geen borst voeding: antivanille brigade

Maar ik hou wél heel erg van die gevulde chocola. Dat bonbon bloc gedoe met die praline binnen in. Is dat niet ook vanille die praline? Dat combineert de 2 zaken en zou jou theorie idd ondersteunen :scratch:

Maarrehm... moedermelk schijnt heel zuur te smaken hoor.
 
Bij mij klopt het dus niet!!
 
Borstvoeding en voorkeur gaat uit naar vanille :)
 
johnny 01 zei:
Bij mij klopt het dus niet!!

vertel, je neus zit van achter en je oren van voren?

maar serieus, wel of geen borstvoeding?
 
MightyDuck zei:
Maar ik hou wél heel erg van die gevulde chocola. Dat bonbon bloc gedoe met die praline binnen in. Is dat niet ook vanille die praline? Dat combineert de 2 zaken en zou jou theorie idd ondersteunen :scratch:

Maarrehm... moedermelk schijnt heel zuur te smaken hoor.

Trouwens, wat me ook nog in valt hier over. Ik had van de week in een andere thread over lievelingssmaken een grappie met Testo en Splendid over onze gezamelijke #1 voorkeur voor chocola en dikke tetten.

Ik vraag me af of daar misschien toch een kern van waarheid in zit. Dan zou het zo kunnen zijn dat:

Veel borstvoeding --> vanille lekker vinden
geen/weinig borstvoeding --> chocola lekkerder vinden
chocola super lekker vinden --> van dikke tetten houden --> van dikke tetten houden omdat je nooit of amper borstvoeding hebt gehad, onbewust "trauma" uit de baby tijd verlangend naar dikke met liters melk gevulde tetten?

Het gebrék aan de moedersmaak van melk doet je van chocola houden en aangezien alle chocolaliefhebbers op dbb vooralsnog ook een voorkeur voor grotere borsten hebben is het misschien zo dat ze dat hebben omdat ze nooit borstvoeding hebben gehad, want als ze dat wél hadden gehad zouden ze meer van vanille houden en minder om die tetten geven.

En omdat ze geen of weinig borstvoeding hebben gehad houden ze maar van chocola, dat zou aantonen dat er idd een relatie is tussen borstvoeding hebben gehad en je smaakvoorkeur, en je smaakvoorkeur en je coïtusuele voorkeur ???

Dusseh, Testo en Splendid... weinig tot geen borstvoeding gehad? Meld je! :D :D

En tja... het klinkt wel wat vaag... maar ik heb geen paddos pillen of whatever gebruikt er is vrij helder over nagedacht :o
 
Laatst bewerkt:
Tjonge wat een vraag.

Geen borstvoeding gehad en nee ben niet stapel op chocola, vind vanille lekker, maar voornamelijk handig omdat het overal mee te combineren valt.

Hamvraag: drink jij cola met een vanillesmaakje?
 
Back
Naar boven