MuscleMeat

BOS weer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al in geen 10 jaar gebankdrukt en crossovers doe ik ook sporadisch.
Ik doe wel veel en zware flyes vanuit alle hoeken (incline/flat/decline) en ik ga best wel diep erbij.
Flyes waren altijd mijn favoriete oefeningen.
Ik kan wel verder vertellen wat ik doe, maar de vorm van borst is inderdaad genetisch bepaald en het zal dus misschien niet voor jullie werken.
Hard trainen en de "mind-muscle connection" proberen te creeeren ipv de "mind-gewicht omhoog krijgen" connection

Ah bedankt voor de info.
Dit verklaar een hoop. Ik denk wel dat ik de aanleg heb voor zulke borstspieren.
Een kameraad van me is een heel stuk sterker in zijn borst alleen zien zijn borstspieren er lang niet zo gevormt als die van mij uit. (Dat zag ik toen we op het strand waren lol) Die van hem lopen wat punterig en lijkt niet echt super gespierd. Die van mij lopen meer in een ronding :D
Flyes doe ik nooit, heb het misschien 1 of 2 keer gedaan. Wanneer ik weer kan trainen ga ik zeker flyes eens pakken. Want ik weet ook dat je hier je doode punt mee kan trainen (Je kan de flyes veel dieper laten zakken dan met een barbell :D)

Ow trouwens ik zal eens naar me nest toe het is veel te laat (Dat word ff langer blijven liggen :D) Good night everyone :rolleyes:
 
Als ik die foto's zie voel ik mezelf wel heel klein :) Zal nog hee lwat jaartjes moeten trainen wil ik dat bereiken
 
BOS, heb je een foto van de beginperiode? Altijd interessant om te zien.
 
Bedoel je een foto van toen ik net begon met trainen of voordat ik begon met trainen of ....? Hoe lang zou ik al moeten trainen op die foto?
Die zou ik moeten scannen, toen had ik nog geen digitale camera.

ME.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eentje van toen je nog op eigen basis was dus zonder training.
Maar eentje van de beginperiode (1 ste jaar) mag ook.
Zien we beter hoe je begonnen bent en wat je gewonnen hebt aan massa.
 
Volgens Diver en mij heb jij best een goeie genetische aanleg is het niet?
Ziet er goed uit!

Greetz ;)
 
Jij was ook dun, ben je ecto? Je bent echt ****ing gegroeit bos! Super man!
 
Originally posted by Juriaan
Jij was ook dun, ben je ecto? Je bent echt ****ing gegroeit bos! Super man!
Vet blijven trainen dus hé, er is hoop ;)
ps Gegroeid
 
Originally posted by Diverin
Volgens Diver en mij heb jij best een goeie genetische aanleg is het niet?
Ziet er goed uit!

Greetz ;)

Vooral de borst, de rest is normale aanleg als je de oude foto's bekijkt.
 
Kijk,jij bent dus een type waarbij ik mijn nek zou verdraaien als ik je zag lopen!Dat van je benen heb je al gehoord,maar voor de rest:een mooi totaalplaatje!
Greetz.
 
Misschien een domme vraag maar gebruik je en zoja hoelang al?
 
Oké hier ben ik dus echt zwaar jaloers op :D Ik moet je eerlijk zeggen ik vind dit dus mooier dan de meeste foto's van de pro's
 
Je ziet er zeer goed uit, ik zou willen dat ik al zover was.
Ben je zelf al tevreden, of heb je nog een bepaald doel voor ogen?
 
Uhmmmm, doet u mij maar een pond trapezius, een kilo'tje borst en 5 pond rug, die heb jij toch in overvloed.

Dat van die flyes ga ik onthouden, moet ik vaker doen, was voor de dikte v/d borst toch.....

gr.
 
Oh, een tijdje niet hiernaar gekeken.
Even reageren/antwoorden vanaf waar ik was gebleven:

Diverin:
Volgens Diver en mij heb jij best een goeie genetische aanleg is het niet?
Niet echt een goede aanleg, geen benen, schouders, armen.

Girl: bedankt, ik bloos ervan!!! ;)

Iniminie:
gebruik je en zoja hoelang al
Ja eens per jaar of eens per 2 jaar sinds '97
Ik heb 4 keer gebruikt nu

Bandiet:
Oké hier ben ik dus echt zwaar jaloers op Ik moet je eerlijk zeggen ik vind dit dus mooier dan de meeste foto's van de pro's
Bedankt, maar ik vind toch de pro's wel een stuk beter natuurlijk, maar ieder zijn voorkeur natuurlijk ;)

Dutchgirl: :D
Jefro:
Ben je zelf al tevreden, of heb je nog een bepaald doel voor ogen?
Goeie vraag. Ik ben nog niet tevreden, benen/kuiten, schouders, armen en bovenkant borst kunnen (veel) voller.
Als ik op elk van die delen een kilo of 2 aankom ben ik denk ik tevreden. Ik wil/hoef en kan geen prof worden, dus dan maar dit :(

Floyd: ik hou graag mijn pondjes en kilootjes zelf ;) Ik spaar er al sinds '88 voor >:(
Flyes werkt bij mij idd op de dikte van de borst.
 
Ben je gek ofzo dude, nu gaan de dames je echt nakijken je bent een beachboy, als je overall 2 kilo bijkrijgt dan gaan ze het te groot vinden. maar je traint voor jezelf uiteraard en zoals jij nu bent wil ik heel graag worden!
 
tering hey ! wat een grote borstspieren heb jij zeg ! ... niet normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven