MuscleMeat

BOS weer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by bestoldschool

ongeveer 1.75m heb ik laatst ontdekt tijdens aanvragen van nieuw paspoort. Dacht altijd dat het 1.70 was (stond in mijn oude paspoort)

Damn, dat meen je niet.
Je vergist je toch niet 5cm in je lengte?

Bij jullie in de caribies is het echt easy living. :D :D
Bij jullie klagen ze dus echt niet als de bus 42 sec. te laat is. :D
 
Ik meet alleen als ik gemeten moet worden zoals bij vernieuwing van een paspoort oid.

Bus? welke bus :D
Er zijn geen bushaltes en geen bustijden.
Als je op straat loopt en je ziet een bus die jou kant op gaat, steek je gewoon je hand op en hij stopt voor je neus.
Uitstappen? Even roepen naar de chauffeur dat je er hier uit wilt en hij stopt precies op die plaats! Cool als je achter een bus aan rijdt dus...hij kan elk moment stoppen om iemand uit te laten stappen en 10 meter later nogmaals om nog iemand uit te laten stappen (luilakken) en dan 3 meter later weer om iemand in te laten stappen en ...
 
lmao! das pas een bus!
 
Heej BOS,

hoe ben je eigelijk in de Caribien beland ?
je hebt wel in Nederland gewoond toch?

Ik ben iig ook zeker van plan voor mijn 30e te emigreren uit dit koude land.:D
 
Zodra ik klaar ben met studeren, weg hier... ik heb veel familie in Suriname en veel vrienden (studenten ook) uit Curacao. Of California, daar woont mijn godfather... of Uganda, heb ik ook wat vrienden. Dus genoeg warmere plaatsen waar ik bekenden heb hehe.
 
Super lichaam man!

Ik denk erover om na mijn study een tijd naar australië te gaan, lekker de zon opzoeken.
 
Doe de groeten aan de Crocodile Hunter en Crocodile Dundee :D

CrocoDillon vindt Australië een goed plan!
 
eh... ja :d
 
Complimenten !
Echt een superlichaam BOS !
Ik vind je heel mooi en symetrisch, het enige wat er mis mee is zit naar mijn idee in je hoofd :D want ziet er strak uit !
En dan nog die enge mensen met hun opmerkingen als; Platte borst ! :( Bullshit, ziet er ook super uit, alles kan meer, voller en groter, maar laten die mensen eerst eens naar zichzelf kijken..

Succes !
 
Dat is nu mijn voorbeeld, zie!!!

Als ik ooit die kant opga zie ik mijn doelen als geslaagd!

Super borst, super armen, kortom gewoon SUPER :thumb:

Enne... benen hoeft voor mij echt niet veel meer te zijn.

Grtz, D
 
Originally posted by arievh


Ah bedankt voor de info.
Dit verklaar een hoop. Ik denk wel dat ik de aanleg heb voor zulke borstspieren.
Een kameraad van me is een heel stuk sterker in zijn borst alleen zien zijn borstspieren er lang niet zo gevormt als die van mij uit. (Dat zag ik toen we op het strand waren lol) Die van hem lopen wat punterig en lijkt niet echt super gespierd. Die van mij lopen meer in een ronding :D
Flyes doe ik nooit, heb het misschien 1 of 2 keer gedaan. Wanneer ik weer kan trainen ga ik zeker flyes eens pakken. Want ik weet ook dat je hier je doode punt mee kan trainen (Je kan de flyes veel dieper laten zakken dan met een barbell :D)

Ow trouwens ik zal eens naar me nest toe het is veel te laat (Dat word ff langer blijven liggen :D) Good night everyone :rolleyes:

Je kan toch niet van te voren zeggen wat voor lichaam je denkt te krijgen als je door blijft trainen en of jij op dezelfde manier zal reageren op de oefeningen die hij doet of wel?
 
Ja das idd moeilijk te zeggen, bos en arie vergelijken is het zelfde als bos en coleman vergelijken zon verschil in massa

p.s. maar ik vind je symetrie vergeleken met die van bos zijn borst toch wel heel anders

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
wat zijn je stats (armomtrek, borstomtrek, lengte...)?
 
Kun je het nog 1 keertje opmeten? :D
Ben echt benieuwd wat nou de omtrek van je arm is aangezien mijn doel is om ongeveer net zo groot te worden als jou.
 
Grootte is helemaal niet zo belangrijk, het gaat om relativiteit. Als de spieren goed zichtbaar zijn door het lage vetpercentage is dat gewoon super. Op de foto's lijk je iig wel zwaarder dan 80kg, ik zou je 90kg schatten, maar vooruit :). Iig echt petje af voor wat je bereikt hebt. :thumb:
 
Welke kuurtjes heb je allemaal gedaan ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven