Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

15-08
Vandaag weer een stone gegoten. Trainen ging een beetje tussen het voorbereiden en het gieten door.

military press
5x20
5x40
5x60
5x70
4x80 PR
8x70 PR
7x70
6x70
12x60

tire flip
8x
8x
Wat techniek aangepast

Nu 4 dagen naar Lowlands om te werken. Maandag best vroeg klaar dus hoop in de avond nog wat te presteren.
 
Als beveiliging naar lowlands?
 
Als beveiliging naar lowlands?

Jep, toch even 34 uur gepakt in die 4 dagen. Was een rustige editie dit jaar, niet echt veel gebeurd. Heb the opposites nog gezien, was echt vet hoe zij met het publiek spelen.

Gister nog even getraind nadat ik nog een halve dag had gewerkt.

19-08
Military press
8x20
8x40
8x60
7x75 PR
push press
8x85 PR

bor
8x40
8x80
8x110
8x110

tyre flip
7x
nog een paar keer gedaan om een andere techniek te proberen
 
20-08

squat
8x60
5x100
5x140
5x160
5x140
allemaal beltless

deadlift
5x60
5x100
5x140 + blue band
5x170 + band
5x170 + band
3x170 + band

paused front squat
5x60
5x90
5x100

Vandaag nog een lichte events training en dan 2 dagen rust tot de Oerzeeuw
 
Gas geven kerel! Je gaat dat heel goed doen!
 
Zorg dat je goed uitgerust bent man!
Succes.
 
Ik zie je zaterdag op het strijdveld
 
Gas geven kerel! Je gaat dat heel goed doen!

Zorg dat je goed uitgerust bent man!
Succes.


Bedankt, ik ga me er volledig in storten en hoop op een betere plek te eindigen dan in Terneuzen.

Ik zie je zaterdag op het strijdveld

36e94b.jpg


Net nog de laatste training gehad

yoke
30m 150
30m 210
30m 250

farmer walk
30m 70
30m 90

tyre flip
4x
3x

cgbp
8x60
8x80
8x80

Nu 2 dagen volop vreten.

En voor de tegenstanders:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
succes zaterdag!
 
Hey, hoe zit het hier? Of ben je nog aan het feesten?
 
Hey, hoe zit het hier? Of ben je nog aan het feesten?

Zo heel veel viel er jammer genoeg niet te feesten. Ben 5de geëindigd in het klassement. Stond in het begin gedeeld 2de, maar de tire flip en de stones hebben me veel punten gekost.

Cardeadlift
Hierbij had ik 15 herhalingen. Er werd gezegd dat het ongeveer 140 was onderin maar het voelde veel zwaarder aan. De stenen gingen kapot dus toen zakten de handvaten nog dieper de grond in. Bij sommige werd het frame dan weer op stenen of blokken gezet.
Ik werd met 15 herhalingen 4de

Yoke 250kg 15m heen en 15 terug
Dit onderdeel had ik gewonnen terwijl ik slecht liep. Ik liep te ver door met de yoke en moest dus nog een meter extra pakken. Ook legde ik de yoke te hoog op mijn nek, waar ik nu nog steeds last van heb.

Log lift 85kg op hh
hierbij gedeelt eerste met 3 man. We hadden allemaal 7 reps. Wilde net voor de 8ste gaan maar toen was de tijd op.

Farmer walk 100kg per hand 40m met 4 90 graden bochten
deze farmers liepen echt klote, kwamen heel de tijd tegen mijn bovenbenen aan. Had 2 drops en liet 1 farmer net iets voor de lijn neer komen. Het kostte allemaal teveel tijd
werd volgens mij 5de

Tire flip 260kg
Deze band was heel anders dan die bij powerhouse. Het profiel was heel klein en zat steeds te kijken waar ik die nou moest pakken. Ook door mijn lengte was mijn techniek erg slopend. Eerst mijn knie eronder, dan mijn heup en dan pas overpakken.
werd laatste hierop

stones 110 op herhalingen
Moest dus als eerste beginnen. Had nog nooit 110 op herhalingen gedaan. 3 waren er gelukt, 2 bijna. .Op het platform zat een stalen rand waardoor bij 1 rep de stone ging rollen er tegen aan.
Ook weer laatste
 
Hey makker, je bent weer een ervaring rijker en het zal altijd maar beter gaan, komt wel goed met jou!
 
Veel geleerd en alles gegeven, je weet waar je zwakke punten liggen ! Een mooie 5e plaats
 
Goed gedaan, was een mooie wedstrijd!
 
5de plaats is mooi man
 
Zonde dat het niet ging zoals je hoopte maar toch vind ik het een net resultaat als ik het zo lees.
 
Werken aan je zwakke punten, dat moet nu bij Powerhouse Middelburg erg goed kunnen als ik het zo allemaal op FB zie.

Snap alleen niet dat je met jouw kracht moeite kan hebben met een 260 tire.
Nu heb ik de band natuurlijk niet gezien, dus kan daar niet goed over oordelen, maar klinkt licht.
 
Werken aan je zwakke punten, dat moet nu bij Powerhouse Middelburg erg goed kunnen als ik het zo allemaal op FB zie.

Snap alleen niet dat je met jouw kracht moeite kan hebben met een 260 tire.
Nu heb ik de band natuurlijk niet gezien, dus kan daar niet goed over oordelen, maar klinkt licht.

die tyre voelde een stuk zwaarder dan de '' lichte'' tyre van RPB ! die flipte ik 2 weken geleden nog easy in 1 beweging en dat lukte me met deze echt niet
 
Bedankt allemaal!. Kracht zat er wel in maar sommige onderdelen is de techniek er nog niet. Ook ben ik een slechte eter tijdens wedstrijden, was na het 4de onderdeel al kapot. Daar moet ook aangewerkt worden.

Werken aan je zwakke punten, dat moet nu bij Powerhouse Middelburg erg goed kunnen als ik het zo allemaal op FB zie.

Snap alleen niet dat je met jouw kracht moeite kan hebben met een 260 tire.
Nu heb ik de band natuurlijk niet gezien, dus kan daar niet goed over oordelen, maar klinkt licht.

Vond zelf dat de stukken waar je die tire pakt er dicht bij elkaar zaten. Zo zat ik bij een aantal reps te denken of ik nou 3 of 4 stukken breed zou pakken. In training was ik altijd al kapot na 6 reps en duurde de laatste 2 langer, zo ging het ook op de wedstrijd. Dat worden wat extra straf rondjes met de sled doen.
 
Back
Naar boven