Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooi zo, nu rustig aan doen tot aan zondag
 
Jij wordt ook echt met de training sterker!
 
Een pr op elke oefening, dat doe je goed!
 
Ben echt benieuwd hoeveel je zult trekken op het NK. Ik denk dat het nederlands record deadlift in gevaar komt ;)
 
Vandaag een beetje lopen pompen. Rustig aan gedaan voor zaterdag

Niet echt veel boeiends, 3x6x80 cgbp gedaan en wat shrugs.

Daarom laat ik jullie achter met wat wijsheid

tumblr_n3pasawoiN1qjnhqgo1_500.jpg
 
hey leuk zeg welke wetstrijd is dat en waar meschien kom ik wel even kijken als ik in de buurt ben success in ieder geval jij bent trauwens egt sterk man
 
hey leuk zeg welke wetstrijd is dat en waar meschien kom ik wel even kijken als ik in de buurt ben success in ieder geval jij bent trauwens egt sterk man

Ja ergens dit weekend ergens in limburg beetje olympisch body power man wedstrijd

met tyre press en log flip, ook nog een tractor duwen
 
Ja ergens dit weekend ergens in limburg beetje olympisch body power man wedstrijd

met tyre press en log flip, ook nog een tractor duwen

geen boom en band? ik d8 dat die er meestal tog wel inzaten? =S en knikkeren voor grote jonges??!!
 
hahaha lache man ik hou wel van dat bodyliften, met die ronde ballen enzo is net knikkeren voor grote mannen hahaha

HAHAHAHAHA
 
Ondanks dat je licht heb getrained toch maar even een hoop gebenched poeh!

hey leuk zeg welke wetstrijd is dat en waar meschien kom ik wel even kijken als ik in de buurt ben success in ieder geval jij bent trauwens egt sterk man

ja leuk! Mischien dat ik zelf ook mee kan doen ofzo, lijkt me leuk!!
 
Verwacht je er al maar aan dat zaterdag opeens onderdelen geschrapt kunnen worden en alles lichter dan aangegeven, beter hou je ook zelf de punten een beetje bij want op hun vorige wedstrijd hebben ze me serieus genaaid in de ranking
 
Ik ga alles zelf bijhouden sanca
we rekenen er ook al op dat er weer onderdelen kapot gaan enzo
 
Succes he morgen! Ik zal aan je denken terwijl ik in de zon lig te chillen :)
 
Back
Naar boven