Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

de events die ik gevoeld heb zullen niet stuk gaan, en waren niet lichter. Maar we zullen zien
 
Gas erop he!

Was de riem nog aangekomen?
 
Gas erop he!

Was de riem nog aangekomen?

Heb nog niks

Zal dan pas dinsdag worden aangezien ze morgen en maandag geen pakketpost doen.
 
Gister mee gedaan aan de sterkste man van Heerlen. Was een leuke en gezellige wedstrijd, veel kunnen lachen tussen de onderdelen door.

Tyre flip 300kg
Dit was een grote band(hoger dan ik zelf) wat het voor mij erg lastig maakte. Vanaf de grond ging het snel maar het kant punt lag heel anders dan bij onze eigen band. Voor mijn doen een redelijke tijd (38,xx sec) maar in het deelnemers veld niet

Hierop 7de geworden

Truckpull 5 ton
Stond veel te hoog bij de start waardoor ik moeizaam in beweging kwam. Veel punten hier op gemist

Hierop ook 7de

Overhead medley
3x65kg fust
3x70kg log
1x clean 3xpress 90kg halter

Fust en log voelde veel lichter aan en vlogen ook zo omhoog. Bij het halter moest ik even mijn balans vinden maar dit ging ook hard.

3de op dit onderdeel

Farmers walk 100kg en duckwalk 150kg medley
met de farmers walk 10m heen, draaien en 10m terug. Duckwalk was 10m heen neerzetten en 10m terug.

Kon op de farmers walk niet echt op volle snelheid gaan rennen aangezien 10m erg kort is. De duckwalk in een ruk uit gerent en hiermee had ik een goede tijd.

1e op dit onderdeel

Crucifix hold
Tijdens het trainen hiervoor haalde ik steeds tijden van 46-49 sec. Op de wedstrijd was dit 48,xx dus voor mij redelijk goed. Kreeg het teken om mijn armen omhoog te doen maar dat ging echt niet meer.

3de hier op

overall was ik 4de

Mijn dank aan Pleurklaat voor het supporten en Tymboo voor het coachen ondanks zijn oude leeftijd

Nu nog meer focussen op tyre flip en op sneller worden. Misschien eens een zwaardere band gaan halen.

Bij de sterkste havenman in terneuzen was ik 6de
Bij de oerzeeuw in vlissingen was ik 5de
bij de sterkste man van heerlen ben ik 4de geworden

Als deze trend doorzet val ik volgende wedstrijd zeker in de prijzen
 
Laatst bewerkt:
Zeker goed gedaan! Zoals op de medlys te zien is zit kracht er echt wel in.

Zag ook fototjes op facebook, zag er erg leuk uit.
 
Goed gedaan Boss! Ook een mooie 1e plek gepakt op de farmers!

Balen dat de truckpull niet naar wens verliep anders had je misschien een podiumplaats kunnen pakken!
 
Goed gedaan man.

Zeker goed gedaan! Zoals op de medlys te zien is zit kracht er echt wel in.

Zag ook fototjes op facebook, zag er erg leuk uit.


Bedankt. Heb me vandaag alweer ingeschreven voor de sterkste man van Parkstad 7 Juli

Goed gedaan Boss! Ook een mooie 1e plek gepakt op de farmers!

Balen dat de truckpull niet naar wens verliep anders had je misschien een podiumplaats kunnen pakken!

Ben nog op zoek naar een goed touw om die pull te kunnen trainen


28-4

nog tering veel spierpijn in mijn biceps van Zaterdag

paused bench
560
5x80
2x100
2x100
2x110
2x110
2x110
2x110
7x110 PR Touch&go
Gingen allemaal makkelijk. Dik PR op t&g bench, vorige was 4x110

powerclean
5x60
3x80
2x100
1x110
1x110
1x110
Voelde mijn linker biceps heel erg

legs up bench
6x92.5
6x92,5
6x92,5
6x92,5

chin up
5xbw
5x10
3x20

pull up
6xbw

shrugs
15x140
15x140
 
het regent wel wedstrijden bij jou, over een paar weken NK powerliften en dan weer een paar weken later strongman wedstrijd.
 
Zoete baby jezus

goed repetitie pee er op het bankdrukbonksen
 
het regent wel wedstrijden bij jou, over een paar weken NK powerliften en dan weer een paar weken later strongman wedstrijd.

Wedstrijd ervaring is ook belangrijk. Merkte dat ik zaterdag best zenuwachtig was bij de eerste paar onderdelen, daarna ging het pas beter.

En gelijk wat ervaring met andere onderdelen. Bij iedereen zijn de spullen weer anders.


Zoete baby jezus

goed repetitie pee er op het bankdrukbonksen

Zondag eens een zoete pee er op de een herhaling maximaal proberen
 
Wedstrijd ervaring is ook belangrijk. Merkte dat ik zaterdag best zenuwachtig was bij de eerste paar onderdelen, daarna ging het pas beter.

En gelijk wat ervaring met andere onderdelen. Bij iedereen zijn de spullen weer anders.




Zondag eens een zoete pee er op de een herhaling maximaal proberen

Ja dat is zeker waar Boss.

Ikke doe Zondag mee met pee er doen op bankpressen. Kijken wie ur meer drukt ;)
 
Nicee bench :D
Ooo neee alweer een wedstrijd die ik moet missen
 
Tering die bench!
 
Back
Naar boven