MuscleMeat

Bosshogg's Powerlifting Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Succes in Finland!,
Blijkbaar mag organiserend land meer dan twee lifters inschrijven, in sommige klasses wordt het meer een Fins NK om de podiumplaatsen
 
Succes in Finland!,
Blijkbaar mag organiserend land meer dan twee lifters inschrijven, in sommige klasses wordt het meer een Fins NK om de podiumplaatsen

Lijst is pas over 9 dagen volledig en daarna gaan pas op 3 weken voor het wk de reserven eruit.


Succes met je voorbereiding!
 
Ik zie B. Osshogg anders nergens staan

Ik sta ook ingeschreven onder mijn echt naam

namelijk B. de Laar

Succes in Finland!, Blijkbaar mag organiserend land meer dan twee lifters inschrijven, in sommige klasses wordt het meer een Fins NK om de podiumplaatsen

Moeten inderdaad nog een hoop inschrijvingen bijkomen. Sowieso alle Amerikanen nog. Hoop op een drukke klasse bij junioren, anders sta je daar maar met een paar man.


Lijst is pas over 9 dagen volledig en daarna gaan pas op 3 weken voor het wk de reserven eruit. Succes met je voorbereiding!

Zag dat ook pas net van de reserves

Bedankt, eens kijken hoe het gaat bij nk raw junioren en dan doe ik de geared junioren nog raw mee als zwaarste training voor het WK
 
Nice Bas, ik ga zeker kijken :D
Succes met voorbereidingen :)
 
Nice Bas, ik ga zeker kijken :D Succes met voorbereidingen :)

Bedankt. Zal wel goed komen, kan nog wat kilo's er bij bulken


#beltless squat
165x3x5

#sumo deadlift
225x3x3

#safety bar squat
125x5x3

Weer licht gedaan ivm zware training zondag

Wel eindelijk mijn yellow jackets binnen, eens kijken of die wat helpen
 
hadden jullie niet allemaal SBD sleeves?
 
Laat even weten wat je van ze vind Vito.

pm of zo.

Thanks

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Laat even weten wat je van ze vind Vito.

pm of zo.

Thanks
 
Gaat lekker, karel.
 
Laat even weten wat je van ze vind Vito. pm of zo. Thanks

Merkte bij het squatten wel wat meer stevigheid. Waren wel moeilijk om aan te trekken.

Toen ik weer mijn oude sleeves aan deed voor lichtere sets voelde die veel slapper aan in vergelijking


Gaat lekker, karel.

Vorige week wel, vandaag was meh

#squat
180x2
200
215
225
235x0
220

#paused bench
120
130
135
142.5x0

#Slingshot bench
145
152.5
160

#beltless squat
150x3
170
180
190

Had weinig vertrouwen in de squat en bench, alles ging moeizaam. Geen deadlifts want ik had vrijdag en zaterdag nogal last van mijn bicep/schouder
 
Komt wel goed over drie weken
 
Merkte bij het squatten wel wat meer stevigheid. Waren wel moeilijk om aan te trekken.

Toen ik weer mijn oude sleeves aan deed voor lichtere sets voelde die veel slapper aan in vergelijking


okay thanks, ben benieuwd wat ze gaan doen op de dag dat je zelf wat fitter voelt

en maak je niet druk over 3weken sta je er gewoon
 
zpziuiW.png
 
Komt wel goed over drie weken
okay thanks, ben benieuwd wat ze gaan doen op de dag dat je zelf wat fitter voelt en maak je niet druk over 3weken sta je er gewoon

Komt idd vast wel goed. Heb altijd een veel betere focus op wedstrijden dan in training


Vandaag weer een flinke boute training. Werk liep flink uit en was pas om half 8 thuis


#paused bench
115x3
120x2
130x1
Voelde allemaal veel te zwaar. Maar weer licht pompen op maandag en zwaar op donderdag/zondag

#3 sec negative bench
105x5x3

#pendlay row
115x5x5

Nog wat pull down curls en push downs
 
Pendlay rows in ieder geval wel mooi zwaar.
 
Back
Naar boven