AndroidHealthClinic

Bosshogg's Powerlifting Log (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Pendlay rows in ieder geval wel mooi zwaar.

Die gingen wel lekker. Lang niet gedaan maar nu eens wat meer upper back werk

#squat
190x3x5

#deadlift
250x3x3

#GHR
bwx5
bw+5x8x3

#good morning
60x5
85x8x3
 
waar staat ghr voor?
 
Grote hinderlijke reus
 
mooie training
 
Glute ham raise

hoe voer jij deze precies uit? in mijn gym is er wel zo'n back extension apparaat maar daar kan ik niet echt die beweging in maken
 
Een glute ham raise is dan ook niet echt te doen op apparaat puur voor back extensions.
 
mooie training

Bedankt, ging beter dan de laatste dagen

hoe voer jij deze precies uit? in mijn gym is er wel zo'n back extension apparaat maar daar kan ik niet echt die beweging in maken

Op een glute hame raise


Je kan ze ook doen door je benen ergens onder te klemmen

ghr4.jpg
 
Bedankt, ging beter dan de laatste dagen



Op een glute hame raise


Je kan ze ook doen door je benen ergens onder te klemmen

ghr4.jpg

klinkt legitiem

thanks
 
#paused bench
5x110
6x110
5x110
5x110
5x110

#Slingshot bench
130x3
142.5x3
142.5x3
142.5x3

#db row
55x10
70x10
70x10
70x10

#strict press
55x6
75x5
75x6
75x4
75x4

Bench maar gerest want het werd nogal zwaar zo vlak voor een wedstrijd
 
Mijn niet tellende spotter spidey senses waren toch aardig getingled bij die 6de rep
 
Mijn niet tellende spotter spidey senses waren toch aardig getingled bij die 6de rep

tingelde dit maar eens bij jou

Picture+24.png



#beltless squat
170x3x5

#sumo deadlift
230x3x3

#safety bar squat
130x5
130x5

Bij safety bar squat voelde ik iets in mijn heel de tijd verschieten. Had ik een tijd geleden ook veel last van. Nu maar even gaan foamrollen
 
Matige training vandaag. Squat voelde niet echt stabiel aan. De halter rolde ook wat naar voren bij het omhoog komen waardoor ik nog meer voorover hing.

#squat
180
200
215
225

#paused bench
120
127.5
135

#Slingshot bench
150x2
132.5x5

#deadlift
220
260
285
 
Bossh en Tymboo, ik zit te denken om mijn zwaarste training voor de DRC-Cup bij jullie te doen, mag dat :o?

Ik neem PL nu vrij serieus, ook gekapt met het kansloze getroll enzo. Hoop dat ik nog welkom ben.
 
Bossh en Tymboo, ik zit te denken om mijn zwaarste training voor de DRC-Cup bij jullie te doen, mag dat :o?

Ik neem PL nu vrij serieus, ook gekapt met het kansloze getroll enzo. Hoop dat ik nog welkom ben.

skeptical_hippo.jpg
 
Bossh en Tymboo, ik zit te denken om mijn zwaarste training voor de DRC-Cup bij jullie te doen, mag dat :o? Ik neem PL nu vrij serieus, ook gekapt met het kansloze getroll enzo. Hoop dat ik nog welkom ben.

van mij wel hoor. Zal zo een 2-3 weken voor de drc cup zijn dan. Wij doen die trainingen altijd op zondag.

training van vandaag

#3 sec negative bench
107.5x3x5

#pendlay row
120x5x5

#bench against red bands
100x3x4
110x3

#pulldown
70x10x3
 
Bossh en Tymboo, ik zit te denken om mijn zwaarste training voor de DRC-Cup bij jullie te doen, mag dat :o?

Ik neem PL nu vrij serieus, ook gekapt met het kansloze getroll enzo. Hoop dat ik nog welkom ben.

Wat was er allemaal getrollt dan ? wie is nu de echte hoody
 
Wat was er allemaal getrollt dan ? wie is nu de echte hoody

Ga weg Meaantje

Zou ´t mogelijk zijn als ik zondag de 24e langskom? 7 juni doe ik mee met de Beginnerswedstrijd, dus ik zou graag een keer officieel liften met mensen die zelf ook meetervaring hebben ;)
 
Back
Naar boven