XXL Nutrition

Bosshogg's Powerlifting Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zal weer eens loggen

Lekkere pomp training

#incline bench
60x10x5

#bent over row
60x12x4

#pulldown
40x20x4

#pushdown
20x20x4

#db curl
12x15x4
 
hoera hij is terug
 
goede deadlift mannnnnnnnnn
 
mooi getild man die laatste deadlift uit de kunst.
volgend jaar goud op de deadlift.
 
mooi getild man die laatste deadlift uit de kunst.
volgend jaar goud op de deadlift.

We gaan eens zien wat 2016 brengt voor deadlift gains. Al ben ik bang dat goud er niet in zit als Jesse Norris in de -93 meedoet

#high bar squat
130 x 6 x 4

#bench press TNG
100 x 8 x 4

#front squat
100 x 5 x 5

#swiss bar overhead
60 x 8 x 4

#sumo deadlift
160 x 5 x 3

High bar en front squats waren weer wennen. Lang niet gedaan
 
IN, natuurlijk!

Je DL was voor mij persoonlijk het moment van de SAP-cup.
 
hoezo sumo´s als je op de meetert gewoon conv trekt?

weer IN natuurlijk
 
IN, natuurlijk!

Je DL was voor mij persoonlijk het moment van de SAP-cup.

Bedankt, altijd leuk om dit soort dingen te horen. Mooi om te zien hoe iedereen dan meeleeft.

hoezo sumo´s als je op de meetert gewoon conv trekt?

weer IN natuurlijk

Wie weet trek ik ineens 400 sumo

Ik doe ze om mij bovenrug wat rechter te krijgen bij conv deadlift. Ook omdat ik sumo een stuk minder sterk ben dan conv, als ik dan met sumo weer sterker wordt zal dat ook wel wat helpen bij conv. Voor de rest is het wel assistence, dus als het in de weg zit of het wordt te zwaar dan schrap ik sumo weer.
 
denk dat het in deze fase sowieso geen kwaad kan om een tijdje sumo te gaan deadliften, in wedstrijd voorbereiding is het een ander verhaal.
als je zoveel minder sumo pakt zal er wel een zwakte liggen en dan is dit wel een goede tijd om je zwaktes aan te pakken.
 
Frontsquats zullen je dan meer helpen dan sumo dl's als het gaat om je rug recht houden.
Paused frontsquats nog meer.
 
denk dat het in deze fase sowieso geen kwaad kan om een tijdje sumo te gaan deadliften, in wedstrijd voorbereiding is het een ander verhaal.
als je zoveel minder sumo pakt zal er wel een zwakte liggen en dan is dit wel een goede tijd om je zwaktes aan te pakken.

Het valt wel mee. Na een paar weken sumo trok ik een keer 270. Zal nu misschien wel meer zijn.

Frontsquats zullen je dan meer helpen dan sumo dl's als het gaat om je rug recht houden.
Paused frontsquats nog meer.

Front squat doe ik nu dan 2x per week.

Paused front squats zijn nog erger
 
denk trouwens dat het wel goed kan zijn voor het buigen ook. Sterkere heupen kweken, alleen moet je dan wel vanuit je heupen sumo's doen en niet vanuit je rug ;)
 
Hallo, Vito. Het kromme ruggen verhaal is iets waar ik ook geen vreemde van ben. Ik wilde eigenlijk ook in sumo gaan springen, maar ik heb ook een interessante andere benadering. Ik zal dit geheim met je delen via persoonlijke berichten. Tevens heb ik ook nog een formule gevonden waarmee je puur aan de hand van de lengte van je armen, benen etc kunt berekenen voor welke vorm jij in de wieg bent gelegd. Wellicht vind je dat ook fascinerende materie.

Groeten, de grootste faler van SAP.
 
Hallo, Vito. Het kromme ruggen verhaal is iets waar ik ook geen vreemde van ben. Ik wilde eigenlijk ook in sumo gaan springen, maar ik heb ook een interessante andere benadering. Ik zal dit geheim met je delen via persoonlijke berichten. Tevens heb ik ook nog een formule gevonden waarmee je puur aan de hand van de lengte van je armen, benen etc kunt berekenen voor welke vorm jij in de wieg bent gelegd. Wellicht vind je dat ook fascinerende materie.

Groeten, de grootste faler van SAP.

Zal er eens naar kijken


#paused bench
105 x 3 x 7

#squat
140 x 8 x 4

#ssb split squat
60 x 6 x 4

#dips
15 x 10 x 5

#swiss bar row
60 x 8 x 2
70 x 8 x 2

Lekker kapot gaan met 8 reps op squat
 
Waar zijn je dumbbell bench presses
 
goed naar de getver met die 4x8 ouwhoer
 
Back
Naar boven