AndroidHealthClinic

Bosshogg's Powerlifting Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je het het niet goed gedaan. Het is 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1. Dan heb je pas een goede piramide te pakken. Wel het liefste zonder rust tussendoor, om optimaal de definitie erin te pompen. Zo dwing je de spieren te groeien. Heb ik laatst in de Muscle&Fitness gelezen toen ik bij Martin op de koffie kwam, voordat we samen een borst / bicep split traininkje deden.

:s

dat is geen piramide, maar een omgedraaide piramide
 
No shit, 3 x 250 is toch ook een stuk moeilijker dan 6 x 220.

Dat is waar. Laatste weken ook veel meer sumo gedaan ipv conventional. Volgende week nog een keer sumo en daarna alleen maar weer conventional. Tenzij ik ineens 300+ sumo trek

:s

dat is geen piramide, maar een omgedraaide piramide

Ik doe altijd deze piramide in mijn training
Illuminati-dollar_tower1.jpg

#paused squat
175x3x5

#bench press TNG
110x8x4

#front squat
140x3x5

#sumo deadlift
240x3x5

#pulldown
60x20

Paused squats nu net uit de hole gepauzeerd. Zag er iets over in deze video
vanaf 13:00

Kom uit de hole altijd een stuk naar voren. Nu dus een pauze daar en proberen rechtop te blijven
 
#paused bench
120x3x7

#beltless squat
180x8x3

fuck dit

#deficit deadlift
225x3x5

#dips
bw+30x10x5

Ga volgende week lekker 5x3 licht squatten. Ging helemaal kapot.

De rest ging wel lekker
 
setjes van 8 beltless op 80%?

RIP.
 
Heftige squat idd beltless. Derde set is dan nog dosis moed voor nodig om er weer onder te gaan staan
 
#incline bench
82.5x6x4

#pull up
bw+10x9
bw+10x8
bw+10x8
bw+10x8
bw+10x8
bw+10x9

#ssb split squat
65x10x4

#legs up bench
100x6x4

#GHR Red band
bwx10x5

Ging wel prima. Volgende week pull ups met 15kg
 
Net naar een fysio in de buurt geweest.

De aanhechtingen van de lateral en medial tricep spier doen overbelast/onstoken en daardoor trekt de pees in mijn elleboog wat dus de pijn veroorzaakt. Ook moest mijn elleboog mobieler gemaakt worden.

Met een paar behandelingen zou het al beter zijn. Mijn arm voelt nu wel helemaal gaar aan

Ga nu alleen op zondag nog met een rechte bar squatten en de overige 2x per week met een safety bar om zo mijn elleboog te ontzien. Misschien dat ik ook wat bench assistence verminder.

DieNase kan jij misschien nog wat toelichten? Ik ga proberen een keer langs te komen. In ieder geval voor het WK in Juni
 
Net naar een fysio in de buurt geweest.

De aanhechtingen van de lateral en medial tricep spier doen overbelast/onstoken en daardoor trekt de pees in mijn elleboog wat dus de pijn veroorzaakt. Ook moest mijn elleboog mobieler gemaakt worden.

Met een paar behandelingen zou het al beter zijn. Mijn arm voelt nu wel helemaal gaar aan

Ga nu alleen op zondag nog met een rechte bar squatten en de overige 2x per week met een safety bar om zo mijn elleboog te ontzien. Misschien dat ik ook wat bench assistence verminder.

DieNase kan jij misschien nog wat toelichten? Ik ga proberen een keer langs te komen. In ieder geval voor het WK in Juni

Meer highbar?
 
Meer highbar?

Doe niet zo vaak high bar. Vooral omdat ik nog steeds wat naar voren kom onderin de squat.

Vandaag had ik wat minder last omdat het gisteren los was gemaakt

#squat
225x3
195x5x3

#paused bench
120x2
130x2
115x5x2
112.5x5x3

#deadlift
270x3x2

squat is evenaring pr maar dan zonder yellow jackets, ging wel moeizaam vanwege spierpijn.

Bij bench per ongeluk 2 sets iets te zwaar gedaan
 
juist high bar helpt me juist beter recht op te blijven met low bar
 
Misschien dat elbow sleeves preventief kunnen helpen bij squats bosh? Of squat je daar al mee
 
juist high bar helpt me juist beter recht op te blijven met low bar

Het kan wel helpen maar ik kan niet ineens high bar gaan squatten. Zal dinsdag eens wat highbar proberen maar kreeg ook al last wanneer ik smaller pakte. Misschien klan ik nu wel die forward lean er uitkrijgen met ssb squat

Misschien dat elbow sleeves preventief kunnen helpen bij squats bosh? Of squat je daar al mee

goedkope sleeves van de action die het een beetje warm houden.
 
#safety bar squat
140x3x5

#3 sec negative bench
110x3x5

#front squat
145x3x5

#sumo deadlift
245x3x5

Geen last van mijn elleboog vandaag
 
#paused bench
122.5 x 3 x 7

#safety bar squat
130 x 5 x 5

#dips
BW+32.5 x 10 x 5

#deficit deadlift
230 x 3 x 5

Spiertje in mijn rug verrekt met deficit dl. Hopelijk is het morgen weer weg.
 
Die verrekte spiertjes ook altijd
 
juist high bar helpt me juist beter recht op te blijven met low bar

High bar low bar zijn modewoorden die door internetwereldkampioenen zijn uitgevonden
 
Back
Naar boven