MuscleMeat

Botje

Bezoekers in dit topic

gewoon eten eten en nog eens eten, als je wat sportief bent komt de rest wel vanzelf.
 
ik zou graag de makkelijke betekenissen willen weten van deze begrippen

sq= squat
dl= deadlift
bp= bench press
mp= military press (normale push op toch?)
 
thnx voor die link
maar als er vergelijkbare gevallen van dezelfde leeftijd zijn wil ik graag weten wat jullie doen

als we het hebben over sets of reps wat is da dan?
 
Laatst bewerkt:
heeft er iemand nog links waar goede muziek op staat die je kan motiveren om door te gaan?
 
houd er rekening mee dat ik 14 ben en geen echte bodybilder wil worden

Kerel..

Wil jij aankomen, dan zal je toch echt moeten trainen en eten als een bodybuilder. Al de informatie die je nodig heb is te vinden op dit forum.

De voedingsectie en oefeningensectie zijn goede plekken om je eerste informatie op te doen. Er valt nog veel te leren.

Een bodybuilder worden in termen van dat jij denkt is voor de meeste niet weg gelegt en op 14 jaar een onmogelijke zaak.

Succes en sterkte.

thnx voor die link
maar als er vergelijkbare gevallen van dezelfde leeftijd zijn wil ik graag weten wat jullie doen

als we het hebben over sets of reps wat is da dan?

Een set zijn een aantal herhalingen. En een rep is een herhaling.

Een voorbeeld: Biceps Curls.
4 sets van 10 reps.
Je voert dus 10 Biceps curls uit en dat doe je dan uiteindelijk 4 keer met een rust pauze na elke set.
Dus 4x10.
 
ik weet niet zeker maar er stond dat ik geen echte bodybilder wil worden maar uit jou verhaal begrijp ik dat jij dat wel denkt (lees fout of zit ik fout)
 
Laten we de minimum leeftijd op dit forum veranderen naar 16 jaar.
 
ik weet niet zeker maar er stond dat ik geen echte bodybilder wil worden maar uit jou verhaal begrijp ik dat jij dat wel denkt (lees fout of zit ik fout)

Wat is volgends jouw een echte bodybuilder, als ik vragen mag. ???
 
ja zoiets [Link niet meer beschikbaar] maar ik wil echt niet zon grote spiermassa (niet dat dat kan lukken ofzo) maar gewoon sixpack gewoon goede armspieren en dan dat alles overeenkomt dus niet dat een deel heel getraind is en het ander niet het moet ong. gelijkmatig zijn
 
ja zoiets [Link niet meer beschikbaar] maar ik wil echt niet zon grote spiermassa (niet dat dat kan lukken ofzo) maar gewoon sixpack gewoon goede armspieren en dan dat alles overeenkomt dus niet dat een deel heel getraind is en het ander niet het moet ong. gelijkmatig zijn

Dan raad ik je als nog aan om te trainen en te eten als een bodybuilder. Dat is nu eenmaal het meest efficiënt. Herlees mijn vorige post. :rolleyes:
 
ik zal het gaan proberen maar ik moet nog ff doorzoeken naar goede oefeningen

bedankt voor het advies
 
ik weet niet zeker maar er stond dat ik geen echte bodybilder wil worden maar uit jou verhaal begrijp ik dat jij dat wel denkt (lees fout of zit ik fout)

Jij denkt dat je zo snel gespierd wordt :rolleyes: ?
Als je meer wilt wegen ga je toch echt moeten eten en trainen als een bodybuilder anders heeft het geen nut.
is de enigste manier om een beetje gewicht aan te komen.
Wat jij waarschijnlijk een bodybuilder noemt bereik jij nooit die gasten hebben goede genen en gebruiken.
Zoek maar eens op de gebruikers naam sniperx is ook een 14 jarige van dit forum die traint en eet als een bodybuilder (denk ik ???) en dat is ook nog maar een gastje wat lijkt uit de holocaust te komen,dus zo snel wordt je niet gespierd!
 
ik heb ook de tijd want met half werk bereik je ook niets ik heb wel al begrepen dat spieren kweken langer duurt dan ik had verwacht
 
Even serieus mensen, hij is 14. Ik heb toen ook wel wat pieken gehad van kom laat ik even sterk worden enzo, maar binnen een weekje is hij het vergeten.

Als je sterk wilt worden, train dan in een gym en eet stilletjes aan meer melk/boterhammen.
Als je thuis wil trainen, moet je veel poen hebben en dat heb je niet als 14jarige.
 
50 kilo 14 jaar , lijkt me n normaal gewicht

Kzou veel zwemmen moest ik jou zijn heb je veel meer aan op je leeftijd ;-)

Binnen 2 jaar met gewichten combineren en tegen je 19 heb je een topfysiek
 
bedankt voor de tips in de zomer met da zwemmen moet wel gaan lukken !

ik heb lijstje gevonden met dingen die ik thuis kan doen (alleen bumbels en stang voor nodig):

Bench Dip
Dumbbell Fly
Dumbbell Shoulder Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Shrug
Wide Grip Chin-up
Pull-up
Pull-up
Dumbbell Curl
Bench Dip
Triceps Dip
Dumbbell Hammer Curl
Crunch
Twisting Crunch
en verschillende soorten push-ups (daiment push-ups en normale push-up ,brede push-up)

als jullie nog toevoegingen weten zou ik dat graag horen
bedankt
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven