MuscleMeat

Botje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 64335

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2009
Berichten
104
Waardering
2
ik ben letterlijk een botje van 14 jaar ong. 50 kilo ik wil wel wat meer spieren krijgen en wat breder worden maar niet dat ik er later nog mee verder wil.

ik heb geen verstand van moeilijke bodybilders woorden maar ik zou graag advies willen hoe en wat ik kan trainen

(ik weet wel al dat je genoeg moet rusten en ik zou het liefst aan mijn eet gewoontes niks aanpassen want me moeder wil da nie want zij moet koken)

alvast bedankt
 
Heb je uberhaupt al iets gelezen op dit forum? Begin daar eens mee...
 
moet toch wat aan je eet gewoontes gaan veranderen als je 50 kilo weegt en een 'botje' bent, meer gaan eten.

sportschool heb ik geen tips voor je :P
 
8 boterhammen per dag is dat genoeg
 
nee niet echt. Lijkt me ook een beetje droog
 
houd er rekening mee dat ik 14 ben en geen echte bodybilder wil worden
 
je moet gewoon goed gaan eten, goed ontbijt , bij pauzes op school genoeg brood / anders
avondeten goed opscheppen en ja gewoon door blijven eten eigenlijk

weet niet hoe gauw jij kilo's kan aankomen ?
op 't forum staat een formule om je onderhoud aan kcal's te berekenen, als je dat doet en daarna ff een voedingsschema opzet met 300-500 kcal's boven je onderhoud kom je al een stuk verder

hier de formule http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/
 
ik zal kijken dit is bruikbare informatie
 
als ik goed uitgerekend heb kom ik uit op 1696,2 (ik verteer heel snel dus ik kom niet snel aan ) dus + 300 = ong. 2000
 
Gewoon beginnen met naar de sportschool te gaan, laat daar beginners schema voor je op stellen, en ga een beetje stoeien met apparaten wanneer je dan 5 maanden hebt getraint en nog steeds geen progressie ziet post dan.

Veel trainen veel eten (per training 2 spiergroepen pakken)
Zorgen dat je oefeningen goed uitvoert, het gaat niet om hoe sterk je bent, het gaat erom hoe je lichaam ontwikkelt.
 
op ander topics binnen het deel voor jongeren heb ik gelezen dat jongere kinder vooral onder de 16 vaak niet toegelaten worden op sportscholen
dus misschien wat tips voor home training
 
ik denk dan persoonlijk aan push-ups en daimond push-ups en fietsen en miss hardlopen en verschillende buikspier oefeningen
 
Ja, dat is toch lastig, meschien kun je proberen om bijvoorbeeld onder judo te gaan, en wat meer te eten?
Op youtube filmpjes zoeken van home trainingen.

Je kan natuurlijk een set dumpels kopen voor je biceps / borst / rug/ schouders.
Je kan je eigen optrekken voor biceps / rug
Opdrukken, binnen borst, buiten borst.
Buikspier oefeningen voor de buik.
Ja benen, zul je zelf wel weten.
 
ik ben jong dus aanhoeveel moet ik dan denken (ik heb het dan bijv. over 2 verschillende buikspier oefeningen en dan hoevaak? en dan bijv. om de zoveel tijd een andere buikspier oefening)
 
ja, voor mij is het erg makkelijk om te vertellen, op die leeftijd van jouw zat ik al bij nederlandse top batminton ik kreeg toen oefeningen allemaal al aangeleerd.
Meschien is beter om boek met oefeningen te kopen, en te kijken wat jij lekker vind om te doen en waar je progressie in ziet.
Maar het is gewoon lastig te vertellen wat je moet doen omdat je alleen echt groot in de sportschool word, wil je anders meer kracht krijgen moet je meer gaan sporten, bijv dus judo
 
koop vet veel mars, snickers en allemala teringzooi aan dingen met veel kh/kcals waarover je moeder niet gaat zeiken, want in de eerste 5/6 maanden dat je traint kom je nog heel makkelijk gewicht aan dus daarvan moet je profiteren. voor oefeningen gewoon in de speeltuin en deze man nadoen:
http://www.youtube.com/watch?v=1lMqNWXRNjA
 
dat met veel calorieen binnen krijgen moet wel gaan lukken
 
dat met veel calorieen binnen krijgen moet wel gaan lukken

Mooi, rusten ging ook al lukken...

Nu nog HEAVY ASS WEIGHTS liften... gaat dat lukken? Dan komt het wel goed ;)

Mars enzo is allemaal troep trouwens, even serieus. Eet liever extra bruin brood met pindakaas of kipfilet. Probeer bij het avondeten het vlees van je kleine broertje te jatten. Als er 's avond cashewnoten op tafel staan, meteen dat hele bakje wegvreten! Dat soort dingen...
 
(sorry ben nieuw in deze wereld Heavy Ass weight liften) nee ik vreet niet zoveel van die mars en snickers ik eet wel een paar extra boterhammen
 
ik denk dat het betekent die spieren flink laten groeien (is da pompen?)
 
Back
Naar boven