Fitness Seller

BOTS Pink Magic Log

Bezoekers in dit topic

BOTS

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2012
Berichten
376
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Beste BBers, omdat de pink magic in de op=op is bij B&F en ik er goede verhalen over lees/hoor en gelezen heb dat USP Labs de productie stop gaat zetten heb ik Pink Magic aangeschaft, want 34 euro per potje is niet duur voor de resultaten die ik van mensen lees
another reason is natuurlijk omdat mijn testo de laatste weken wat laag is, laag libido, weinig coïtusdrive en ik gain langzamer spieren, oftewel pink magic moet uitkomst bieden

doel voor deze "kuur" is om door een plateau heen te breken waar ik al een aantal weken op zit en om droger te worden

Heb vandaag laatste training gedaan zonder PM:


Benchpress:
5x5x20 (Nog altijd last van lichte schouderblessure waar ik tijdens de benchpress ook last van ondervind dus kan niet volluit)

Dumbbell press:
1x12x18
1x12x20
1x12x22
1x12x24

Triceps Rope:
1x12x15
1x12x17,5
1x12x20
2x12x25

Dumbbell fly's:
1x12x10
1x12x12
1x12x14
1x5x16

Cable Crossover:
2x12x5
2x12x10

Arnold press:
3x12x10
2x12x12

Shoulder press:
2x12x16
1x12x18



dit was dus de laatste training zonder PM

Vanaf morgen (Rug/Biceps dag) knal ik de eerste dag 8 caps
op rustdagen knal ik 6 caps
en trainingsdagen gewoon 8 caps

ik weet dat het na ongeveer 2-3 weken "inkickt"
en na 4-5 weken gaat pieken,


Voorderest zal ik de Carbs en Prots wat opschroeven zodat mijn lichaam iets meer krijgt dan het nodig heeft

ben benieuwd en zal elke trainingsdag Loggen en elke rustdag eventuele weightgains/ nieuwe aankopen posten

ik ga Pink magic samen met BCAA X van Scitec gebruiken heb een bulkvooraad gekocht, ook samen met L-Arginine en multi vits van B&F

voorderest geen whey shakes, daar maak ik lekkere protein bars van hehe
haal voorderest alles uit m'n voeding.

zal morgen ook een paar foto's posten van Before en natuurlijk na deze 8 weken de After ;)

ik zal ook na elke training posten wat mijn motivatie was, of ik al gains heb behaald etc etc
 
Laatst bewerkt:
Update 5-6-2013

Vandaag Knallende training gehad, eerste 8 caps zitten erin en had toch wel last van het placebo effect, heb 5!! Pr's gezet vandaag

Heb flink want oefeningen gedaan maar ben even vergeten wat allemaal vanwegen prive omstandigheden, heb atm ff wat anders aan me hoofd, maar dat mag natuurlijk mijn Motivate niet drukken

Had vandaag:

Motivatie: 6/10 door het lekkere weer
Kracht: 9/10 5 pr's op een dag is niet echt bad maar heb het gevoel dat ik meer uit me training kon halen
Training: 8/10 de training ging lekker maar het was echt Tering heet in de Gym vandaar de 8
Effect: 7/10 meer placebo denk ik maar heb wel dikke pomp en 5 pr's geen idee of het door PM komt maar lijkt me niet aangezien het rond 2-3 weken "inkickt"

Merk ook sinds ik de caps ingenomen heb een gigantisch hongergevoel, me lichaam hunkert echt naar veel gezond eten, heb geen behoefte gehad om vandaag te cheaten :) geen idee waar het vandaan kwam maar heb wel lekker veel gegeten vandaag

al met al lekkere Trainingsdag gehad ondanks de hitte in de gym.

Ook me L-Arginine na geleverd gekregen van B&F, top jongens!

morgen staat een rustdag op het programma, naja rust kan ik niet zeggen ik werk morgen nl van 7:00 s'ochtends tot 1:00 s'nachts met van 16:00 tot 17:00 een uur geen werk, dus tijd om te douchen en dan door naar me andere werk
morgen neem ik 6 caps, vrijdag staat er wel weer een training op het programma dan neem ik 8 caps, dan staat Benen en Buik op het programma, foto's heb ik vandaag nog geen tijd voor gehad maar zal ik vrijdag/Zaterdag maken ;)
 
Thanks!
 
Beste BBers, omdat de pink magic in de op=op is bij B&F en ik er goede verhalen over lees/hoor en gelezen heb dat USP Labs de productie stop gaat zetten heb ik Pink Magic aangeschaft, want 34 euro per potje is niet duur voor de resultaten die ik van mensen lees
another reason is natuurlijk omdat mijn testo de laatste weken wat laag is, laag libido, weinig coïtusdrive en ik gain langzamer spieren, oftewel pink magic moet uitkomst bieden

doel voor deze "kuur" is om door een plateau heen te breken waar ik al een aantal weken op zit en om droger te worden

H

Heb je dit laten meten??
Kan ook gewoon een teken zijn dat je een deload week nodig hebt.
 
Heb je dit laten meten??
Kan ook gewoon een teken zijn dat je een deload week nodig hebt.

heb het niet laten meten maar is al paar weken zo, en das vreemd want heb altijd torenhoog libido en ik gain ook vrij snel spiermassa altijd
 
Gestopt met Pink Magic IVM grote agressie toename, wat ik dus niet had verwacht want ben meestal de rust zelfe, daarbij komt dat ik bij 8 caps op een dag dus echt niet in slaap kom en dus 5mg melatonine (DA) nodig heb om een beetje te kunnen slapen, merkte wel wat kracht toename en wat sneller massa maar dat is zo laag dat vind ik de 34 euro voor nog een potje niet waard, ben nu weer begonnen te bulken naar +-85kg en dan start ik een Havoc of Halodrol PH Kuur en daar ga ik dan een Logje van bijhouden ;)
 
Alpha male trekjes horen erbij.. Jammer dat je daarvoor stopt, was deze wel aan het vlgen.
 
heb ook door prive omstandigheden niet altijd tijd gehad om te trainen wel jammer maar als de prive omstandigheden voorbij zijn zal ik starten met een PH cycle, trainde eerst 5x per week nu helaas nog maar 3-4x
 
Back
Naar boven