AndroidHealthClinic

Bouw je Eigen Squat Rack ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede tip, Spike (ik heb je voor de eerste keer er positief karma voor gegeven)

Spijtig genoeg ben ik nogal onhandig... :(
 
Whaaa

die maak ik voor in de achtertuin!
 
Ziet er zo goed uit. Als iemand hem heeft gemaakt, post ff een foto.
 
Ziet er cool uit! Moet je geen 2 linkerhanden voor hebben!
 
mijn gemodificeerde squat rack

hier is ie dan mijn squat rack, o.k. niet helemaal zelf gebouwd maar wel verstevigd met extra stalen balken van 5*5 cm zodat ik er ook een barbell aan kan hangen om veilig goodmornings mee te doen.


[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]


p.s. het verhuizen van een olympische halter met 450 kilo aan schijven en een set dumbbells van 12 (oplopend met 2 kilo) tot 50 kilo van garage naar de zolder is een oefening op zich!
 
gaaf man! :thumb:, super
lang mee bezig geweest?

train jij overigens enkel thuis?
 
dandyman zei:
gaaf man! :thumb:, super
lang mee bezig geweest?

train jij overigens enkel thuis?

nee ik train ook in een sportschool, maar het zwaardere werk zoals squaten, bench en deadlift doe ik thuis.
 
Aan de kettingen te zien en het feit dat je goodmornings doet, neem ik aan dat je een powerlifting gerichte training doet?
 
Pieter009 zei:
Aan de kettingen te zien en het feit dat je goodmornings doet, neem ik aan dat je een powerlifting gerichte training doet?

ja ik train hoofdzakelijk powerlifting maar ook om spiermassa op te bouwen
 
Pieter009 zei:
Wat zijn je stats?

doe al vanaf mij 17 aan sport waarvan nu 5 jaar serieus kracht training ik ben nu 34. mijn benenwerk wil nog niet echt goed lukken

squat 225, bench 190, deadlift een shitty 210

de stats zijn gebaseerd op mijn gymlifts bij maximaal 1 rep


bw 100 kilo
 
was het nou gewoon een 'open rack' en heb je daarvoor nog 2 balek bevestigd? of zie ik het verkeerd :p. Ik heb zelf ook zo'n open rack staan...
 
f*cking ecto zei:
was het nou gewoon een 'open rack' en heb je daarvoor nog 2 balek bevestigd? of zie ik het verkeerd :p. Ik heb zelf ook zo'n open rack staan...

het is een complete power-rack maar ik heb het bovenste gedeelte verstevigd met 2 ijzeren balken zodat ik er een olympische halter dmv. kettingen aan kan hangen [Link niet meer beschikbaar] , zodat het gewicht niet op de bouten rust maar op de 4 staande balken en zo ook de lasnaden wordt ontzien, ik houd namelijk van zekerheid ik wil niet dat de rack in elkaar donderd terwijl ik met mega gewichten aan het trainen ben.
 
Dolcett zei:
doe al vanaf mij 17 aan sport waarvan nu 5 jaar serieus kracht training ik ben nu 34. mijn benenwerk wil nog niet echt goed lukken

squat 225, bench 190, deadlift een shitty 210

de stats zijn gebaseerd op mijn gymlifts bij maximaal 1 rep


bw 100 kilo

mooie bench :thumbs:

Squat en deadlift zijn ook niet slecht, maar in vergelijking met je bench komen ze een stuk achter. Maar aangezien je doel geen zuivere kracht is, mag je zeker tevreden zijn.
 
Die links doen het niet meer, iemand nieuwe?
 
lijkt me niet slecht, maar toch:cool:
 
Back
Naar boven