XXL Nutrition

Bouwfase na WBC ‘22

Bezoekers in dit topic

Ik zou meer cardio doen ipv clen nemen als dat je doel is. (Of meer stappen zetten)

Denk om je hart Ron.
Yep dat is een prima oplossing enkel niet hele veel tijd voor.
En de rest is monitoren en dat gebeurt regelmatig bij defensie.

Wel lief dat je dat aangeeft Dirk :heart:

Yep dat is een prima oplossing enkel niet hele veel tijd voor.
En de rest is monitoren en dat gebeurt regelmatig bij defensie.

Wel lief dat je dat aangeeft Dirk :heart:
Meer stappen zetten zijn keuzes Ron dat weet jij ook ;')

Ik zou toch echt daar tijd voor vrij maken ipv met clen dit soort onzinnige shit doen. Je hebt kinderen/vrouw en al ouder ook :')

Meer stappen zetten zijn keuzes Ron dat weet jij ook ;')

Ik zou toch echt daar tijd voor vrij maken ipv met clen dit soort onzinnige shit doen. Je hebt kinderen/vrouw en al ouder ook :')
Thanks mate. En blijven inderdaad keuzes.

Late bewerking van reactie.

Uhhh oud 😳 wie is er oud. 🤭

Laatst bewerkt:
Domme keuze meneer, desnoods ga je wat eerder je nest uit om wat stappen te zetten.

Je zou denken dat je op jouw leeftijd toch wat meer zou nadenken over zulke dingen.
Lees eens wat ik boven je reactie heb gezet. 👍🏼😋
En domme keuzes bestaan niet he. Het blijft altijd een keuze vanuit eigen overweging. 😘

Is salbutamol niet een betere optie voor een 0-20-40 protocol? Halfwaarde van vlen is 36u als ik het me goed herinner dus die dag op 0 zit het vol in je systeem nog, salbutamol heeft een hele korte halfwaarde en kun je dus ook echt op 0 zitten op die dag.

Clen blijft soms wel lekker spul idd, houd van dat opgejaagde ready gevoel :)

Is salbutamol niet een betere optie voor een 0-20-40 protocol? Halfwaarde van vlen is 36u als ik het me goed herinner dus die dag op 0 zit het vol in je systeem nog, salbutamol heeft een hele korte halfwaarde en kun je dus ook echt op 0 zitten op die dag.

Clen blijft soms wel lekker spul idd, houd van dat opgejaagde ready gevoel :)
Salbutamol tabs doet bijna niks. is ook geen mcg, maar mg

De grootste troep voor je hart nemen terwijl je zelf al een opa bent en vrouw en kinderen hebt om 1% minder in vet te staan

Nee goede overweging
Ik heb er al gereageerd maar blijft nog altijd mijn keuze. En daarbij hoef ik niemand verantwoording af te leggen enkel aan mezelf.
Wat vntl al aangaf. Heroverweging prioriteiten. 👍🏼

Bedankt voor je zorg. 😘

Wel mooi om te zien dat het commentaar loskomt nadat ik mijn protocol publiceer. 🫣

Dat is ook gelijk voor het laatst natuurlijk. 👍🏼

Het is goed bedoelt, maar je moet het inderdaad zelf weten je hebt gelijk.

Waarom trouwens GH ma/wo/vr ipv ED? En 500mg test is je cruise?
Er zijn verschillende studies die enig voordeel geven in respons. Merk zelf wel enig verschil in vet% wat in lijn blijft.

Toch niets slecht toch. Beetje feedback kan nooit kwaad. Je doet er uiteindelijk mee wat je wilt toch.

Neem je nu 2ml test e per week?
Ik zit niet te wachten op opgeheven vingertje feedback. 🙈
En ja 2 ml per week.

Volgens mij zou ED beter werken voor vetverbranding en 3x per week meer voor massa.

Maar idk
Het lastige is dat verschillende studies verschillende conclusies trekken en er in basis weinig studies over GH te vinden zijn.

Ik houdt dit nu al 5 maanden aan en bevalt tot nu toe prima. Denk ook dat mijn respons beter is op vet% versus massa groei. Maarja dat is niet echt een goede meeting.

Het lastige is dat verschillende studies verschillende conclusies trekken en er in basis weinig studies over GH te vinden zijn.

Ik houdt dit nu al 5 maanden aan en bevalt tot nu toe prima. Denk ook dat mijn respons beter is op vet% versus massa groei. Maarja dat is niet echt een goede meeting.
Merk je meer verschillen?

Back
Naar boven