Fitness Seller

boven lichaam trainen zonder borstspieren te belasten

Bezoekers in dit topic

essy

Novice
Lid geworden
25 okt 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
57kg
Vetpercentage
20%
Ik hoop dat jullie kunnen helpen !
Ik ben op zoek naar oefeningen voor bovenlichaam zonder de borstspier mee te pakken

Ik heb een goed gespierd lichaam of nou ja had ik heb 8 weken niet mogen trainen dus nu werk aan de winkel, maar ik had dus ook goed ontwikkelde borstspieren , nu heb ik 8 weken geleden een borstvergroting gehad en de arts heeft gezegd dat ik absoluut niet meer de borstspieren mag trainen omdat ze al veel te dik waren
( Prothese zitten half tussen de borstspier )

Vooral rug ben ik erg benieuwd naar of daar oefeningen voor zijn zonder borstspier mee te pakken
 
Je borstspier is verantwoordelijk voor het naar voren bewegen van je armen (press). Rug oefeningen zijn pulls, dus rug kun je prima trainen. Enkel met triceps trainen moet je rekening houden met borst. Voor triceps zou ik dan extensions doen, dus geen dips of smal bankdrukken. Schouders kunnen zolang je lichaam verticaal blijft (dus niet schuin op een bankje liggen). Spieren gaan overigens niet plotseling hard groeien bij indirecte belasting of je moet een shit load aan steroids nemen. Dus zolang je niet direct borst traint zullen ze niet groeien.
 
Gaaf! Ookal vraag je er niet echt om gezien de topic titel! Vergeet natuurljk je benen niet te trainen, die kun je ook prima belasten!
 
Thanks voor de tips , dacht eigenlijk altijd dat je automatisch ook je borstspieren wat meepakt , weer wat geleerd !
Ik doe wel 1 keer per jaar ( voorjaar ) kuurtje primo nu twijfel ik of dat nog kan , mijn bovenlichaam ontwikkeld al snel , kuurtje doe ik eigenlijk voor benen billen omdat die af en toe een shop onder hun kont nodig hebben ;)
 
Gaaf! Ookal vraag je er niet echt om gezien de topic titel! Vergeet natuurljk je benen niet te trainen, die kun je ook prima belasten!
Dank je ! Benen ,billen train ik het zwaarst ;)
 
deadlifts
overhead press
barbell rows
pull ups

eigenlijk alles wel behalve press oefeningen zoals bankdrukken en wat daar op lijkt en dips
 
....nu heb ik 8 weken geleden een borstvergroting gehad en de arts heeft gezegd dat ik absoluut niet meer de borstspieren mag trainen omdat ze al veel te dik waren

Zouden dan al die bodybuildsters en fitness modellen nooit meer hun borst trainen?
 
Laatst bewerkt:
deadlifts
overhead press
barbell rows
pull ups

eigenlijk alles wel behalve press oefeningen zoals bankdrukken en wat daar op lijkt en dips
Top daar kan ik wat mee !
Morgen eindelijk weer lekker beginnen met trainen , zin in !!
 
Zouden dan al die bodybuildsters en fitness modellen nooit meer hun borst trainen?
Vast wel maar bij mij is het fout gegaan bij de eerste borstvergroting mijn spier had ze helemaal naar buiten geduwd vandaar en de meeste modellen hebben de Prothese voor de borstspier ipv ertussen maar helaas is dat bij mij geen optie. Maar dit is eigenlijk helemaal niet relevant aan mijn vraag.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat jullie kunnen helpen !
Ik ben op zoek naar oefeningen voor bovenlichaam zonder de borstspier mee te pakken

Ik heb een goed gespierd lichaam of nou ja had ik heb 8 weken niet mogen trainen dus nu werk aan de winkel, maar ik had dus ook goed ontwikkelde borstspieren , nu heb ik 8 weken geleden een borstvergroting gehad en de arts heeft gezegd dat ik absoluut niet meer de borstspieren mag trainen omdat ze al veel te dik waren
( Prothese zitten half tussen de borstspier )

Vooral rug ben ik erg benieuwd naar of daar oefeningen voor zijn zonder borstspier mee te pakken

Kijk even hier http://www.exrx.net/Lists/Directory.html
 
Back
Naar boven