XXL Nutrition

bovenarmen.

Bezoekers in dit topic

marjanne

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2007
Berichten
128
Waardering
0
Ik heb mijn bovenarmen best wel dik.
Die wil ik graag strakker hebben.
Ik heb het vooral aan de onderkant zeg maar, alsof spierballen onderaan hangen.
Hoe kan ik die het beste wegkrijgen?
 
Volgens mij bedoel je van die lekkere, dikke, vette tricepsaanhangsels. Betekent gewoon dat je vetpercentage veel en veel te hoog is.
Je kan helaas geen plaatselijk vet verbranden, dus je zult toch gewoon lekker moeten gaan hardlopen, steppen en weet ik veel wat al die cardio dingen.
 
Dat doe ik 5 dagen per week en dan 1 uur lang, 3 verschillende dingen, en dan doe ik wat krachttraining, het word wel wat minder, maar volgens mij is dit echt een probleem plek ook ofnie..

En ja mijn vetpercentage is veel te hoog:o
 
Sluit me aan bij Jizza. Cardio ism een goed dieet en dan kan je een heel eind komen
 
Heb er ook een dieet bij hoor, ben nu in 2 weken tijd 9 kilo kwijt geraakt, weet niet of dat te snel is, maar eet wel goed, voor mijn doen zelfs veel sinds ik ben begonnen op de sportschool, maar ben ook veel fitter
 
Heb er ook een dieet bij hoor, ben nu in 2 weken tijd 9 kilo kwijt geraakt, weet niet of dat te snel is, maar eet wel goed, voor mijn doen zelfs veel sinds ik ben begonnen op de sportschool, maar ben ook veel fitter

Nou netjes toch. 9 kilo is inderdaad wel erg veel. Wel uitkijken dat je niet terug valt in het zo bekende jojo effect. Een verandering van levensstijl gaat meer opleveren dan welk dieet dan ook. Succes in ieder geval zo te horen ben je op de goede weg
 
Jaja, ik heb mijn grootste verslaving al laten staan, cola, en ben nu bezig met de 2e, roken, Heb wel heel vaak crashdieten gevolgd, maar daarvan komt het dubbele er weer op.
Ben erg gegroeid van de pil, dus had beter dat niet kunnen doen.
 
Cola is inderdaad een grote boosdoener. Van stoppen met roken ga je (tijdelijk) alleen maar meer aankomen en inderdaad de pil is ook niet altijd prettig. Kun je overstappen op een andere pil misschien, vaak zijn er grote verschillen.

Als je inderdaad al 5 dagen per week bezig bent, een uur per dag, ben je echt al op de goede weg hoor. Vooral als ik lees dat je er ook een dieet bij volgt. Post eens je trainingsschema en je voedingsschema, misschien dat we er nog wat aan kunnen sleutelen!
 
Zal ik doen, ik zal vandaag ff bijhouden en dan posten.
Andere pil zal helaas niet gaan, heb de prikpil( is de ergste van allemaal)
vanwege een rubberallergie...a

en 5 dagen per week cardio is toch best wel vermoeiend, vergt meer van mezelf als dat ik ooit gedacht had.
 
Het gaat toch goed .?

het gaat allemaal niet zo snel als je wilt.

Kwa Cardio zou ik proberen zoveel mogelijk de Crosstrainer te nemen.

Sucses ;)
 
Crosstrainer is toch steppen met je armen erbij??
Ik doe fietsen, steppen en stevig doorstappen op de loopband.
en 2x per week op zo;n skeelerapperaat, die is wel erg zwaar trouwens.
 
Weet niet hoe dik je was, maar misschien is je huid wel uitgerekt en moet je er mee leren leven :(
 
Neeej, tis niet uitgerekt, dat kan je wel zien...
 
9 kilo in twee weken is wel heel veel.
Wat is je doel / streefgewicht?
 
80 kilo, moet nu nog 11 kilo..Maar voor mijn gevoel gaat mijn lichaam niet echt mee met het verlies van gewicht.
 
Ik zou wat meer gaan eten, en iets rustiger aan gaan doen. Als je te snel te veel afvalt is dat niet echt goed voor je lichaam. Als je jezelf een nieuwe gezonde levensstijl aanpast en blijft sporten dan komt het vanzelf goed. En belangrijker nog, dan blijft het goed.
 
Ik zou wat meer gaan eten, en iets rustiger aan gaan doen. Als je te snel te veel afvalt is dat niet echt goed voor je lichaam. Als je jezelf een nieuwe gezonde levensstijl aanpast en blijft sporten dan komt het vanzelf goed. En belangrijker nog, dan blijft het goed.

Ik eet al behoorlijk veel voor mijn doen.!
Met gewone dieeten ook, dan val ik ook erg snel af.
Misschien omdat ik het sporten er nu bij heb, dat het dubbel zo hard gaat.
Ik kan het nu eerst niet laten vallen, want heb 22 september sterkste vrouw wedstrijd in Ede.
Wil daarvoor beetje in vorm zijn, kwa cardio en kracht.
 
Heel veel succes alvast op 22 september. Laat even weten hoe het ging ben ik wel benieuwd naar
 
okeeeej,
ff een correctie, ik ben geen 9 kilo maar 11 kilo afgevallen.
Heb vanavond ff in de sportschool op de weegschaal gestaan.

Ik zal ook ff van vandaag de voeding en training neerzetten.

Ik ben vandaag zo begonnen.:
-18 minuten fietsen.
-18 minuten op de stepper.
-18 minuten op de loopband.
Daarna ben ik wat kracht gaan doen.
-Eerst rug, 30x 35 kilo in sessies van 10
-Daarna de onderkant van mijn armen, eerst over me heen trekken, 30x 20 in sessies van 10.
-De onderkant van mijn armen, naar beneden trekken, strekken, half terug halen en herhalen. 30x 25 kilo, in sessies van 10.
-Deadlift, 14x 60 kilo.
-bankdrukken 20x 20 kilo, 10 x 30 kilo.
-Crucifix 20x 4 kilo. sessies van 10.(omhoog houden, 8 seconden vasthouden, en loslaten)
-daarna nog ff op de powerplate geweest voor het ontspannen van de spieren.
 
Back
Naar boven