AndroidHealthClinic

Bovenbeen spier verrekt voorkant, wat kan ik nog doen?

Bezoekers in dit topic

Gast 171128

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2021
Berichten
30
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
63kg
Vetpercentage
16%
Hi allemaal,

mij heb in mijn bovenbeen aan de voorkant een spier verrekt. Kan ik nog legday doen? Of raden jullie het af? Ik ging normaal 5x per week naar de sportschool waarvan 2x Legday maar ik heb nu al een week lang bovenlichaam gedaan omdat ik dacht dat ik mischien maar even geen benen moet doen. Kan ik mijn benen vandaag trainen of raden jullie het af?
 
Je weet toch zelf wat je voelt? Bij pijn zou ik gewoon rust pakken
 
Heb nu als ik cardio doe dan voel ik het wel. Maar met kracht training heb ik nog niet geprobeerd. Maar denk als ik krachttraning ga doen dat ik het alleen maar erger maak
 
Rust nemen, bij mij was het de hamstring, Chinese massage ondergaan, warme olie en toen deep tissue, voelde in het begin vrij kut maar na het kneden strek bewegingen en het kwam wat losser. Ze heeft uiteindelijk de gehele been onder handen genomen. Heerlijk.

Laat je masseren zo nu en dan dat is mijn advies en niks forceren qua training. Ben al door meerdere Thaise en Chinezen gekraakt en gemasseerd, stuk voor stuk toppers.
 
Laatst bewerkt:
Heb nu als ik cardio doe dan voel ik het wel. Maar met kracht training heb ik nog niet geprobeerd. Maar denk als ik krachttraning ga doen dat ik het alleen maar erger maak
Ik denk dat je zelf het goede antwoord al geeft. Van een weekje extra rust zal je echt geen grote achterstand oplopen. Beetje fietsen of lopen om het soepel te houden en misschien heb je zo'n foamroller... allemaal prima. Tot je voelt dat kracht zetten geen pijn meer doet.
 
Back
Naar boven