MuscleMeat

Bovenborst

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Man-Mountain


daar zijn standaardhandelingen voor. Bijv dumbbells optillen, laten rusten op je dijbenen, gaan liggen op de bank.etc

Duh...gebruik jij dan maar eens zwaardere dumbbells.:D

Maar hoe ga jij dan verder na het liggen op de bank.......
heel benieuwd naar
 
Originally posted by dandyman


Duh...gebruik jij dan maar eens zwaardere dumbbells.:D

Maar hoe ga jij dan verder na het liggen op de bank.......
heel benieuwd naar

gewoon ik breng die in gewone positie zoals je de oef doet en men spotter duwt ze mee omhoog vanuit de ellebogen! Werkt goed, ik gebruik toch al 37,5 kg. Zijn toch al redelijke zware dumbbell vr mij, ik weet ni wa jij zwaar vindt maar dat is toch al goed voor mij :d

BTW bij ons is 40 het zwaarste, binnekort andere gym bezoeken ;)
 
Originally posted by roebbengert


gewoon ik breng die in gewone positie zoals je de oef doet en men spotter duwt ze mee omhoog vanuit de ellebogen! Werkt goed, ik gebruik toch al 37,5 kg. Zijn toch al redelijke zware dumbbell vr mij, ik weet ni wa jij zwaar vindt maar dat is toch al goed voor mij :d

BTW bij ons is 40 het zwaarste, binnekort andere gym bezoeken ;)

nee man, ik had t tegen Man-mountain die de manier van DB's ''liften'' vertelt. Die handeling weten we, maar dan ben ik benieuwd hoe dat hij die 1e herhaling, waar t over ging, aanpakt.

Dat is toch lastig om zonder hulp voor elkaar te krijgen..hij geeft een makkelijke benadering maar op t punt waar t om gaat (dus na t op de bank gaan liggen) vertelt hij niet...was ik dus benieuwd naar
 
*schaam

Ik laat dumbbells van 40 me aangeven.


Ik krijg ze gewoon niet lekker naar de startpositie als ik hetzelf doe, 't kost me dan veels teveel kracht.
 
Ik zeg ook niet dat dat voor mij zonder problemen is hoor die dumbbells in startpositie krijgen! Maar ik probeer het, dat aangeven ligt me niet echt zo :s
 
Originally posted by admin
Ik druk ook bijna nooit plat nee, en toch groeit mijn onderste pec nog harder dan de bovenste.
Sinds ik enkel incline (-35°) druk groeit me borst wel gelijkmatiger.

Boodschap: plat en decline drukken is overbodig.
Admin, zou je misschien je borstschema even kunnen posten, ben ik namelijk wel benieuwd naar!

thanx!

greetz,
Ron
 
Back
Naar boven