XXL Nutrition

Bovenkant en midden van de borst trainen??

Bezoekers in dit topic

als je dat al grappig vind... Ik d8 vroeger dat Incline bp een isolatie oef was ^^ :P
 
Mja niemand kan als beginner alles weten , daarom regelmatig bb forums checken
 
Je zal ook merken dat de echte resultaten pas komen als je kennis over alles navenant is
 
Originally posted by Man-Mountain
binnenkant borst komt met de tijd, netzoals met je abs trainen, de onderste buikspieren zullen als laatst zichtbaar worden. Er is geen specifieke oefening alleen voor de binnenkant van je borst. De bovenkant kun je wel trainen zoals Vin zegt met incline presses

Dat je onderste buikspieren als laatst te zien zijn heeft er volgens mij ook mee te maken dat de meeste mensen eerst de bovekant van hun buikspieren trainen en dan pas de onderkant.
Als je bovenste buikspieren al vermoeid zijn kun je onderkant nooit maximaal trainen. Daarom begin ik altijd eerst met de onderkant.
 
Dat is een beetje sarcasme zen signature :coolnana:
 
Laatst bewerkt:
En idd de binnenkant borst kan je niet appart trainen ...

Je hebt alleen de boven- en onderkant ... ;)
 
Is het slecht als ik mijn onderkant borst een tijdje met rust laat en alleen de nadruk zet op de bovenkant borst? Zodat onderkant- en bovenkant borst op een gelijk niveau staan..
 
Originally posted by masterco
Is het slecht als ik mijn onderkant borst een tijdje met rust laat en alleen de nadruk zet op de bovenkant borst? Zodat onderkant- en bovenkant borst op een gelijk niveau staan..
kan zeer goed zijn zelfs..
veel mensen, die ik ken, trainen alleen hun bovenkant borst omdat die, naar hun mening, ervoor zorgt dat de onderkant ook gaat groeien..
 
Originally posted by Speedy G.
Dat is een beetje sarcasme zen signature :coolnana:

nee het is echt waar!


@masterco, dat is heel goed zelfs, omdat meestal je bovenborst een grote achterstand heeft vergeleken met je onderborst, en je onderborst zal ook wel groeien met incline presses, maar het meeste je bovenborst!
 
Okay, Thankzz allemaal. Ik ga zo naar de gym en effe mijn bovenkant borst trainen met de formule van Vinny ;) Hierbij pak ik ook mijn voorste schouderkoppen door dumbbell neck presses te doen.

Trouwens... volgens mij train ik mijn schouders niet goed, want als ik lateral side raises doe, dan raken ze niet echt opgezwollen ofzo, maar mijn nek wel.... Volgens mij doe ik het niet goed.
 
dan ga je misschien ietsje te hoog, want als je hoger gaat dan gebruik je ook meer je traps, probeer is als laatst 1* lateral raise static hold te doen, 25-30 sec.
 
Rob G zei:
Als je spike's grote misverstanden threat leest zul je zien dat je binnenkant borst niet kan trainen (als je dat niet al wist).

Tja, daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Door crossovers en intensieve flye bewegingen te maken stimuleer je wel degelijk meer groei aan de binnen kant. Het resultaat is zeer zeker te merken. Echter de vraag of het komt door de stimulatie van de spier zelf, of door de rek waardoor je meer ruimte krijgt om te groeien laat ik even in het midden.
 
Dat er resultaat komt is omdat de spier in zijn geheel groeit en het lijkt dat de binnenkant daardoor groeit.
Je kan de pecs niet alleen in het midden laten groeien dat is onzin.

Groet Smalluser :thumb:
 
:to:

@Vinny

No offence Bro maar als je meent wat er in je siganture staat wil ik je zeggen dat ik het grote onzin vind. 5 uur per dag in de trainen en dan ook nog je voeding beperken. Wat een onzin, als je 5 uur per dag traint zal je cortisol niveau vet verhoogt zijn en je test en g.h verlaagt. Als je dan ook nog weinig b.c.a.a.'s in je bloed hebt door het weinig eten zal je spieren afbreken inplaats van opbouwen.
Hoe wil je groeien als je je lichaam niet van genoeg bouwstoffen voorziet? Of geloof je dat je spieren uit vet of water kunt opbouwen?
 
B.B.Junkie zei:
:to:

@Vinny

No offence Bro maar als je meent wat er in je siganture staat wil ik je zeggen dat ik het grote onzin vind. 5 uur per dag in de trainen en dan ook nog je voeding beperken. Wat een onzin, als je 5 uur per dag traint zal je cortisol niveau vet verhoogt zijn en je test en g.h verlaagt. Als je dan ook nog weinig b.c.a.a.'s in je bloed hebt door het weinig eten zal je spieren afbreken inplaats van opbouwen.
Hoe wil je groeien als je je lichaam niet van genoeg bouwstoffen voorziet? Of geloof je dat je spieren uit vet of water kunt opbouwen?


Het is de waarheid en als je het niet aan kunt! dan ga je maar met je amateur bb's kontje bench bouncen!

























jk


lmfao, jk ,ff, ROFLMAO...are you for real?
 
Vinny zei:
Het is de waarheid en als je het niet aan kunt! dan ga je maar met je amateur bb's kontje bench bouncen!

























jk


lmfao, jk ,ff, ROFLMAO...are you for real?


Kan je ook normaal reageren??????????
Leg dan maar eens uit waarom ik volgens jou onzin praat.
 
B.B.Junkie zei:
Kan je ook normaal reageren??????????
Leg dan maar eens uit waarom ik volgens jou onzin praat.


lol, sarcasme? 8)

mijn sig is sarcastisch lol..
 
Back
Naar boven