MuscleMeat

Box! (Als je dit niet snapt, klik even) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee, niet mee bekend. Maar in brabant hebben wij zulke belachelijke randstadrituelen dan ook niet.
 
Nee, niet mee bekend. Maar in brabant hebben wij zulke belachelijke randstadrituelen dan ook niet.

Dat komt pas over een jaar of 2 in brabant daar lopen ze nog achter.



:D
 
Dat komt pas over een jaar of 2 in brabant daar lopen ze nog achter.



:D

Nee, we laten jullie alle rotzooi uitproberen, en daarna pikken we de goeie dingen eruit. Zoiets dus niet ;)
 
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Ken het gebaar wel en zag ook al een aantal voetballers dat doen ???

Maar het zal wel de vooruitgang der Neederlandsche taal zijn. Of het nou Franse, Engelse of Surinaamse? invloeden zijn.......nu noem je het belachelijk en over 100 jaar blijkt het taalontwikkeling te zijn.

Krek wa'k zeg. Niet zeuren dus.
 
Ik geef me vrienden altijd een box. :cool:
 
Haarlem? Harlem bedoel je zeker? :D

Box box, troep man. Zijn ook altijd dezelde types die daar aan meedoen.

Nee Haarlem. Het gaat zo

Maat van me: "Ik ben echt verliefd, verliefd tot over mijnbalzak, whoehoe"
Ik: "Haha, whoehoe"
Hij: "Box!"
en dan rammen we die vuisten tegenmekaar aan.

Maar nu ik weet dat negers het doen, doe ik het niet meer.
 
Je weet togggggggggg. Box !!
 
Tering, dat 'boks ouwe' zag ik ze hier al 5 jaar geleden doen, tot mijn ergenis...

Nu doet men het dus ook in Arnhem, of zijn het de wiggers die dat doen..?
(niets zieliger dan een echte wigger trouwens...)
 
klote arhem ook stelletje treurige meelopers
 
ik en me vismaatje doen het ook altijd als we een mooie karper hebben geland..."das wel een boxie waard":D
 
ach jongeren proberen zich te onderscheiden van andere door andere kleren te dragen, bepaald gedrag aannemen en ook bijv. nieuwe / andere woorden bedenken en daar zelf een betekenis aan koppelen.

boeiend.
 
Back
Naar boven