Fitness Seller

box squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2003
Berichten
8.315
Waardering
0
Rust je bij deze variant echt op de 'box' of houdt je wel de spanning op je lichaam?
 
Heupen ontspannen, benen ook ff relaxen, upperbody flexed houden(uitgezondheids overwegingen :P)
 
Een fractie van een seconde spanning op heupen lossen, en direct terug oppikken en rechtkomen. Ervoor zorgen dat je je onderrug niet ontspant, om blessures te voorkomen
 
MonsterStrength zei:
fractie van een seconde
Ik hoop niet dat je dit uitervaring van derden erbij zet...maw je kent toch geen mensen die 5min zo blijven zitten :P
 
Heb al genoeg gezien dat ze beneden gewoon alle spanning lossen, en dit moet je voorkomen. spanning los en nog voordat je volledig ontspannen bent moet je de spanning al terug opgenomen hebben imo
 
idd:D


niets ( zinnigs) meer aan toe te voegen;)
 
is de boxsquat ook een goede oefening om af te wisselen met gewone squat voor BB? Of is het meer hams werk?
 
KaLe zei:
is de boxsquat ook een goede oefening om af te wisselen met gewone squat voor BB? Of is het meer hams werk?
Waarom zou een hamstring oefening (voor zover je box squat kan onderbrengen als ham oefening ;)) niet goed zijn voor een BB? Box Squat pakt je hele posterior chain aan, wordt je massive van ;)
 
Ik heb al een enorme aars :D

maar ik zal hem woensdag eens proberen :)
 
eduardjanssen zei:
Succes, wat ga je gebruiken als box?

even improviseren. Heb net te korte pootjes voor een bench, dus dat worden waarschijnlijk plates.
 
Back
Naar boven