AndroidHealthClinic

BP & DL Only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mouss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
1.563
Waardering
1.366
Lengte
1m81
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Zoals titel aangeeft, zijn er bestaande uitgeschreven BP&DL only PL programs?

Op Google snel liggen zoeken, maar vind niet meteen iets..
 
Dus je wil een powerlift programma volgen zonder squat? Ik zou dan gewoon kijken naar een standaard pl programma en daar de squat uithalen en eventueel vervangen voor een andere oefening (afhankelijk van de reden dat je geen squat wilt of kunt doen). Andere optie is een bp only en dl only programma combineren. Ik denk dat je geen standaard pl programma gaat vinden zonder squat aangezien dat 1/3 van de sport is.
 
Kun je niet een standaard schema gebruiken en daar een 45 legpress in stoppen ipv squat bijvoorbeeld?
 
Dus je wil een powerlift programma volgen zonder squat? Ik zou dan gewoon kijken naar een standaard pl programma en daar de squat uithalen en eventueel vervangen voor een andere oefening (afhankelijk van de reden dat je geen squat wilt of kunt doen). Andere optie is een bp only en dl only programma combineren. Ik denk dat je geen standaard pl programma gaat vinden zonder squat aangezien dat 1/3 van de sport is.

Kun je niet een standaard schema gebruiken en daar een 45 legpress in stoppen ipv squat bijvoorbeeld?


Thx voor de input. Even RockOfAges zijn advies opvolgen en iets in elkaar steken vertrekkende vanuit een bestaand volwaardig programma.
 
Voor mij persoonlijk super interessant!
Als ik dat zie prop ik precies echt teveel oefeningen in mijn trainingen...
Ik ga het beginnersschema als leidraad gebruiken voor mijn volgende schema, bedankt! :)

Doen de meesten! Beetje te veel van het goede willen doen wat zorgt voor een langer herstel en minder progressie. Graag gedaan!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ben hier ook wel benieuwd naar. Leuk topic dit! Ga de genoemde bronnen ook eens verder bekijken :o
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven