MuscleMeat

BPC 157 log

Bezoekers in dit topic

ijzer

Ecto
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
3.709
Waardering
1.056
Lengte
1m78
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
BPC157 Log

Reden: 2 jaar durende pijn in pezen schouders (wss ruptuur), pijn aan knie/pols gewrichten.

Ik heb 10mg besteld. 250mcg wou ik per keer subcutaan injecten. 28 dagen lang minstens (5mg). Ik mix het met nacl water. Spuiten met insuline spuit 1ml 12.7mm.

Heb nog niet alles binnen maar zodra het zover is zal ik hier verder loggen.

Shit is a miracle dus ben zeer benieuwd.
 
Werkt dat al binnen zo'n korte periode joh? Ga je volgen en zelf eens wat meer over lezen :p, succes!
 
Werkt dat al binnen zo'n korte periode joh? Ga je volgen en zelf eens wat meer over lezen :p, succes!

Thanks! Het schijnt ja. Dat is mn minimum duur. Verder nog wat: Ik kan atm geen shoulder press zonder ontiegelijk veel pijn. 40kg doet al pijn.
 
Dit ga ik op de voet volgen. Heb hier ook wel interesse in.
 
daarom raden wij iedereen af shoulderpress te doen;-) vroeg of laat begint t gezeik..

maar p157 ben ik zeker benieuwd naar... niet alleen voor blessures... het hersteld ook je spieren, HERSTEL IS GROEI dus das altijd goed
 
Dit ga ik op de voet volgen. Heb hier ook wel interesse in.



Allemaal welkom in!
daarom raden wij iedereen af shoulderpress te doen;-) vroeg of laat begint t gezeik..

maar p157 ben ik zeker benieuwd naar... niet alleen voor blessures... het hersteld ook je spieren, HERSTEL IS GROEI dus das altijd goed

Was military btw maar dan nog die gewichtheffers/strongmen pakken 150+ ik ging al kapot op 80kg reps! Vast verkeerde form enfin. We zullen zien of het wat gaat opleveren! Welkom in.
 
werkt het niet beter locaal? zou bacteriostatisch water bestellen, NaCl is na paar dagen niet meer goed
 
Interessant!

Ik volg ijzer broeder
 
Laatst bewerkt:
in, zelf positieve ervaringen met bpc-157
 
wat doe je naast dit dan om je schouder gezond te houden?
 
In ben benieuwd ook schouder problemen.
 
Ik verwacht goed nieuws welkom
Slijmbeurs ontsteking gehad maar blijf er last van hebben ook met rotator cuff oefeneningen foamrollen etc
Net begonnen met hgh dus misschien dat dat ook iets helpt.

Telkens een brandend gevoel tijdens presses ook op bench press met machines ;(
 
Slijmbeurs ontsteking gehad maar blijf er last van hebben ook met rotator cuff oefeneningen foamrollen etc
Net begonnen met hgh dus misschien dat dat ook iets helpt.

Telkens een brandend gevoel tijdens presses ook op bench press met machines ;(
Klotezooi ben benieuwd hgh zou ook moeten helpen maar dit zou nog beter werken volgens mij.
 
Back
Naar boven