Fitness Seller

BPC 157 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet mijn log, maar voor de mensen met interesse in BPC-157:

Voor mijn rotator cuff had ik een beschadiging van mijn pees die "mogelijk" deels weggerukt was van het bot, althans dat was de diagnose van de dokter. Dit gebeurde tijdens het doen van dumbbell flyes ergens vorig jaar rond deze tijd, de pijn was zo intens dat ik bijna flauw viel in de gym. Ik heb sindsdien eerst een tijdje geen push meer gedaan, maar heb er toch altijd een zeurende schouder aan over gehouden en dus een jaar lang hiermee rond gelopen. Ik heb BPC-157 voor 4 weken op 500 mcg gecycled en tijdens die cycle ben ik de eerste 7 dagen helemaal niet naar de gym geweest. Ik heb dit bewust gedaan om het middel de kans te geven om z'n werking te doen zonder enige vorm van belemmering. Mijn schouderklachten zijn na 28 dagen helemaal verdwenen.

M'n BPC-157 had ik van uk-peptides.com, waarbij ik bacwater gebruikte en subQ injecteerde.
 
Niet mijn log, maar voor de mensen met interesse in BPC-157:

Voor mijn rotator cuff had ik een beschadiging van mijn pees die "mogelijk" deels weggerukt was van het bot, althans dat was de diagnose van de dokter. Dit gebeurde tijdens het doen van dumbbell flyes ergens vorig jaar rond deze tijd, de pijn was zo intens dat ik bijna flauw viel in de gym. Ik heb sindsdien eerst een tijdje geen push meer gedaan, maar heb er toch altijd een zeurende schouder aan over gehouden en dus een jaar lang hiermee rond gelopen. Ik heb BPC-157 voor 4 weken op 500 mcg gecycled en tijdens die cycle ben ik de eerste 7 dagen helemaal niet naar de gym geweest. Ik heb dit bewust gedaan om het middel de kans te geven om z'n werking te doen zonder enige vorm van belemmering. Mijn schouderklachten zijn na 28 dagen helemaal verdwenen.

M'n BPC-157 had ik van uk-peptides.com, waarbij ik bacwater gebruikte en subQ injecteerde.

Ik gebruik het nu 1 week en wil het ook n kans geven
(zie Bosco's Ongeval)
 
Ik weet wel niet of ijzer zijn log hier voor wilt gebruiken ...

Nog een update trouwens ouwe ?
 
Ik weet wel niet of ijzer zijn log hier voor wilt gebruiken ...

Nog een update trouwens ouwe ?

Wilde geen nieuw topic openen om slechts één ervaring te delen, wellicht dat het een idee is om een "Algemene BPC-157 ervaringen topic" te openen? Dan hoeven wij ook geen logs meer te hijacken. :o
 
Wilde geen nieuw topic openen om slechts één ervaring te delen, wellicht dat het een idee is om een "Algemene BPC-157 ervaringen topic" te openen? Dan hoeven wij ook geen logs meer te hijacken. :o

Dat mag wel denk ik (?) tremendes Misschien in de blessure en herstel sectie al twijfel ik of het daar wel thuis hoort, Ijzer raadde me het ook aan ivm blessure issues maar voor mij als atleet is het verboden en er is nog een wat grijze zone betreffende de wetgeving met deze middelen
 
Ik weet wel niet of ijzer zijn log hier voor wilt gebruiken ...

Nog een update trouwens ouwe ?
Gee probleem enige nadeel is dat het dan een misleidende topic titel betreft. Dan zoekt men niet makkelijk.

Voor den gebruikers:
Verwacht geen wonderen verder en blijf rustig aan doen (deed ik niet was ik weer 3 weken terug). Het werkt wel! Doe het zo dicht mogelijk bij je pijntje. Ik deed het direct in de schouder. Wel even aspireren en goed uitzoeken waar je kunt injecten. (Als je in je spieren spuit iig)
 
Dat mag wel denk ik (?) tremendes Misschien in de blessure en herstel sectie al twijfel ik of het daar wel thuis hoort, Ijzer raadde me het ook aan ivm blessure issues maar voor mij als atleet is het verboden en er is nog een wat grijze zone betreffende de wetgeving met deze middelen
Vraag me af of peptides verboden zijn het is een lichaamseigen stof
Kun je misschien toelichten waarom?
 
Slijmbeurs ontsteking gehad maar blijf er last van hebben ook met rotator cuff oefeneningen foamrollen etc
Net begonnen met hgh dus misschien dat dat ook iets helpt.

Telkens een brandend gevoel tijdens presses ook op bench press met machines ;(
Hey man, sorry voor het storen en lastigvallen voor al de rest. Weet niet of deze gebruiker nog actief is op dit forum maar ik zit nu echt met exact de zelfde situatie en vroeg me af hoe je er van af bent geraakt uit eindelijk. Alvast bedankt voor de reactie
 
Mijn schouderklachten zijn zo goed als naar 0. Ik ben jaren aan het boxen geweest en af en aan wat gewicht training tussendoor. Ohp voelt prima. Doe weer 2x pw fullbody. Nu mn knie fucked door boxen dus zie daar een bpc / rust mogelijkheid
 
Back
Naar boven