Fitness Seller

BPC-157 oraal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xter

Novice
Lid geworden
29 okt 2021
Berichten
3
Waardering
0
Hi,

Na wat googelen kwam ik hier terecht, waar ik een aantal topics over BPC-157 zag. Nu gaat dit eigenlijk alleen over het injecteren.
Nu zijn er ook BPC-157 tabletten te koop.

Ter achtergrond informatie, ik heb sinds jaren last van m'n knie wat me belemmerd in been training. Ben er redelijk klaar mee maar ik heb geen zin in injecties.

Groetjes
 
Als je geen zin hebt in injecties, dan is de last van je knie waarschijnlijk niet erg genoeg :rolleyes:
 
Oraal kan dat überhaupt niet werken, daar is het een te groot eiwit voor. Dat wordt in de maag en darmen afgebroken tot individuele aminozuren, di-, en tripeptides, voordat het wordt opgenomen door de darmwand.
 
Oraal kan dat überhaupt niet werken, daar is het een te groot eiwit voor. Dat wordt in de maag en darmen afgebroken tot individuele aminozuren, di-, en tripeptides, voordat het wordt opgenomen door de darmwand.
Ben je sceptisch over injecteerbare BPC?
 
Oraal kan dat überhaupt niet werken, daar is het een te groot eiwit voor. Dat wordt in de maag en darmen afgebroken tot individuele aminozuren, di-, en tripeptides, voordat het wordt opgenomen door de darmwand.
Bedankt voor je reactie.
De sportarts wilde eigenlijk een cortisol spuit in m'n knie zetten.
 
Bedankt voor je reactie.
De sportarts wilde eigenlijk een cortisol spuit in m'n knie zetten.
Dat kan goed helpen icm wat rust om zo je knie te laten helen. Zo'n spuit en dan vol doortrainen zal niet heel veel nut hebben op de lange termijn.
 
Denk dat ik dat maar doe dan. Bedankt voor de input!
 
Back
Naar boven