AndroidHealthClinic

BPC157 + TB500 + STH (Herstel)

Heb jij ervaring met (een van) deze peptides?

  • Ja [Plaats in een reactie je bevinding]

    Stemmen: 1 33,3%
  • Nee [Ben benieuwd naar je resultaat]

    Stemmen: 2 66,7%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3

Bezoekers in dit topic

michaelvs

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2009
Berichten
158
Waardering
5
*Animo check*

Al jaren komt en gaat de pijn in me schouders, steeds zo zeurende pijn. De ene keer langer als de andere keer. De ene keer net wat erger als de andere keer.. De ene keer links de andere keer rechts.. Jaren lang loop ik al bij verschillende fysio's..

Nu zit de pijn afgelopen maanden niet alleen in me schouders maar ook in beide onderarmen (vaak bovenkant) rondom me elle bogen. Echo's laten maken, daar was niks op te zien. Paar weken rustiger aan gedaan met trainen (minder gewicht), geen effect. 4 weken niet gesport.. nog steeds last. Na een paar maanden toch maar naar het ziekenhuis gegaan en daar zei de arts dat het hoogs waarschijnlijk mijn pezen zijn die geïrriteerd zijn. Die krengen schijnen nogal een lange herstel tijd te hebben.

Nu kreeg ik de goude tip (hopelijk) om eens BPC157 icm TB500 te gebruiken.
Volgens vele reviews gelezen te hebben schijnt dit HET wondermiddel te zijn op gebied van herstel. Het proberen waard dacht ik zo...

Na het nodige research gedaan te hebben heb ik besloten om het volgende 4 volle weken te doen:
(Weeg momenteel rond de 100kg)

BPC157:
Elke dag 800mcg.
2x 400mcg.
Subcutaan
Ochtend: bovenkant onderarm (in de buurt van de elleboog)
Avond: schouder
Om de dag afwisselen met links/rechts

TB500:
2x per week
1x 2500mcg
Subcutaan
Buik

STH (Nam ik al maar meld ik voor de volledigheid)
Op trainingsdagen
2x 2iu
Subcutaan
Buik

Mocht er animo voor zijn zal ik aan het einde van de 4 weken, of misschien tussendoor een status update, vermelden of ik er baat bij heb gehad of niet.
 
Gelezen, super fijn dat het zo goed ze werk deed!
Jij ben dus 10 dagen niet gaan sporten.. ik ben dat wel van plan alleen met wat lagere gewichten als normaal.
Hoe heb jij exact geïnjecteerd? Onder de huid zie ik.. maar dan heb je hulp gehad van iemand om het vet in je schouder bij elkaar te knijpen, neem ik aan? Of heb je het niet rondom de zere plek gedaan en gewoon in je buik?
 
Gelezen, super fijn dat het zo goed ze werk deed!
Jij ben dus 10 dagen niet gaan sporten.. ik ben dat wel van plan alleen met wat lagere gewichten als normaal.
Hoe heb jij exact geïnjecteerd? Onder de huid zie ik.. maar dan heb je hulp gehad van iemand om het vet in je schouder bij elkaar te knijpen, neem ik aan? Of heb je het niet rondom de zere plek gedaan en gewoon in je buik?

Heb eerst een paar keer IM in m'n schouder gezet (3 of 4 keer) en de keren daarna altijd in m'n buik gezet, maakte geen verschil.
 
Heb je al een keer Dry Needling geprobeerd? Klinkt als triggerpoints in je rotator cuff (infraspinatus), bekend kwaaltje bij BBers.
Kijk maar eens op google naar afbeeldingen van triggerpoints infraspinatus, zie je precies de uitstraling naar de gebieden die jij beschrijft.
 
Heb je al een keer Dry Needling geprobeerd? Klinkt als triggerpoints in je rotator cuff (infraspinatus), bekend kwaaltje bij BBers.
Kijk maar eens op google naar afbeeldingen van triggerpoints infraspinatus, zie je precies de uitstraling naar de gebieden die jij beschrijft.

Bedankt voor het meedenken maar afgelopen jaren bij de fysio is dat zeker gebeurd.

Ik ben vanmorgen begonnen, BPC in me onderarm bij de elleboog in de buurt, TB in me buik.
 
Back
Naar boven