MuscleMeat

Bpc157

Bezoekers in dit topic

ouwe veteraan

Novice
Waardering
3
Lengte
1m94
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
Beste forumleden,

Graag jullie advies. Ben 50 jaar oud en train nu 33 jaar, in die periode wel eens er uit gelegen met blessures. Maar wel altijd door kunnen trainen.
Heb nu al een jaar last van de linker schouder, kan er wel gewoon mee trainen, maar er zit een beperking in met bewegen, fysio en een berg aan YouTube oefeningen gedaan het laatste jaar. Maar het blijft doorzeuren, dus maar eens iets anders proberen.
Heb nog nooit aas of dergelijke gebruikt, dus heb ook geen enkele ervaring met prikken. Nu heb ik me ingelezen en schijnt dat prikken het beste resultaat geeft boven capsules. Sta open voor alle input, ook voor wat ik nodig heb en hoe het te doen. En zijn er leden die weten welke peptiden goed zijn ?. Als dit niet hier mag kan het ook via pb.
Let wel, heb alleen internet kennis. Geen reet ervaring met deze materie 🙃

Mvg ouwe vet.

Je kunt de zoekfunctie gebruiken, best handig

Al bij een orthopeed geweest? Die kunnen net even wat andere dingen checken dan een fysio.
In ieder geval succes gewenst.

Dat heb ik al gehad, echo foto e.d. kunnen niks bijzonders zien. Dry neeling helpt wel wat in de verlichting. Heb hier wel de zoekfunctie gebruikt maar kom er niet echt verder mee 😬 (boomer). Bedankt voor de reactie

• Like
Waarderingen: Loca
Een beperking met bewegen klinkt als mobiliteit, train je dat al vaker? Lukraak peptides spuiten klinkt ook vaag als je niet zeker weet wat de oorzaak is. Maar dat is mijn mening erover 😅 zelf gebruik ik het nu i.v.m een spierscheur en op dat front ben ik er wel tevreden over.

Een beperking met bewegen klinkt als mobiliteit, train je dat al vaker? Lukraak peptides spuiten klinkt ook vaag als je niet zeker weet wat de oorzaak is. Maar dat is mijn mening erover 😅 zelf gebruik ik het nu i.v.m een spierscheur en op dat front ben ik er wel tevreden over.
Ja, doe ‘s morgens als ik op sta altijd diverse mobiliteit oefeningen en death hanging voor de schouders. Doe dit al een jaar of 8. Deze blessure is er langzaam ingeslopen, daarom wil ik me eens verdiepen in bpc. Misschien dat dit uitkomst biedt

Back
Naar boven