XXL Nutrition

Brab0 & Gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Update 1e training 19-8-2019:

Van alle oefeningen heb ik van te voren een 'opwarmsetje' gedaan.

Warming up (fiets, 10 min.)

Squat 3x10 / 45 KG
Bent over row 3x10 / 40 KG
Bench press 3x10 / 40-45-50 KG
Pull down / deze ben ik helemaal vergeten te doen :suicide:
Military press 3x10 / 30 KG
Barbell curl 3x10 / 30 KG
Push down 3x10 / 25 KG
Calf raises (zittend) 3x10 / 55 KG

20 cardio op de fiets.
 
Succes man, goed dat je draad (weer) hebt opgepakt. Nu lekker volhouden :thumbs:
 
Helmonder?
 
Update: 2e training 21-8-2019

Warming up (fiets, 10 min.)

Squat 3x10 / 47,5 KG
Bent over row 3x10 / 40 KG
Deadlift 3x10 / 70 KG
Bench press 3x10 / 50 KG
Pull down / 50 KG
Military press 3x10 / 30 KG
Barbell curl 3x10 / 30 KG
Push down 3x10 / 27,5 KG
Calf raises (zittend) 3x10 / 55 KG

10 min. cardio op de fiets

Ik ga waarschijnlijk mijn deadlift wijzigen in een Romanian Deadlift. Even mezelf goed inlezen (Richard Bell/Menno Henselman). Vandaag heeft de tweede powerlifter in de sportschool mij verteld dat ik beter de Romanian Deadlift kan doen als mijn doel spieropbouw is, mijn techniek was opzich wel goed gelukkig.
 
Ik heb trouwens zoveel spierpijn dat mijn zoontje van 2 de trap sneller op- en afloopt :laugh:
 
Ik heb trouwens zoveel spierpijn dat mijn zoontje van 2 de trap sneller op- en afloopt :laugh:
Wacht dan maar af tot je voor het eerst Romanian deadlifts hebt gedaan! Dan ga je de volgende ochtend echt huilen om je moeder...:D
 
Wacht dan maar af tot je voor het eerst Romanian deadlifts hebt gedaan! Dan ga je de volgende ochtend echt huilen om je moeder...:D

:roflol: gas erop nondeju!
 
Update 3e training 23-8-2019:


Warming up (fiets, 10 min.)

Squat 3x10 / 60 KG
Bent over row 3x10 / 45 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 60 KG
Bench press 3x10 / 55 KG
Pull down / 55 KG
Military press 3x10 / 32 KG
Barbell curl 3x10 / 30 KG
Push down 3x10 / 27,5 KG
Calf raises (zittend) 3x10 / 70 KG

Vandaag was de squat te zwaar. Ik heb'm helaas niet perfect kunnen uitvoeren. Dit betekent dat bij mijn volgende training het gewicht wat omlaag moet. De Romanian Deadlift vond ik geen ruk aan: uitvoer ging voor geen meter en ik wilde steeds een volledige doen. Ik ben er niet kapot van, de deadlift. Maar ik blijf'm proberen. Dus dat wordt een gewone deadlift vanaf volgende week.
De rest van de oefeningen gaan prima en ik kan bij (bijna) elke oefening er wat gewicht bij doen.

Wel zit ik te denken om mijn squat en deadlift misschien af te wisselen van elkaar. De ene dag de squat, de andere dag de deadlift. Dit is ook een beetje afhankelijk van hoe het zich volgende week gaat ontwikkelen. Ik merk gewoon dat de squat en deadlift op 1 dag tyfuszwaar is en dit merk ik de rest van de dag.

Eten gaat gelukkig ook goed. Ik houd me netjes aan mijn cut-schema. En de spierpijn is gelukkig wat minder :treuren:heb moeten janken de eerste dagen :roflol:
 
Train je 3x pw fullbody?
 
Train je 3x pw fullbody?

Yes. Om eerlijk te bekennen was ik er niet zo kapot van omdat ik altijd split heb getraind. Maar nadat ik me heb ingelezen op dit forum en heel lang niks heb gedaan leek het me toch verstandig om sowieso de eerste maanden fullbody te doen.
 
Yes. Om eerlijk te bekennen was ik er niet zo kapot van omdat ik altijd split heb getraind. Maar nadat ik me heb ingelezen op dit forum en heel lang niks heb gedaan leek het me toch verstandig om sowieso de eerste maanden fullbody te doen.

Snap ik, maar ik las je post over de SQ/DL op aparte dagen te doen dus wou even weten wat je trainingsdag-opzet was ;)
 
Warming up (fiets, 10 min.)

Squat 3x10 / 60 KG
Bent over row 3x10 / 45 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 60 KG
Bench press 3x10 / 55 KG
Pull down / 55 KG
Military press 3x10 / 32 KG
Barbell curl 3x10 / 30 KG
Push down 3x10 / 27,5 KG
Calf raises (zittend) 3x10 / 70 KG

Volg je een lineair gewicht opbouwend programma of zijn deze gewichten gebaseerd op je eigen inzicht en hoe je dag is ?

Als ik lees dat je SQ nu al gedeload moet worden denk ik dat je of te hoog hebt ingezet of je “ zomaar “ wat gewicht op die barbell gooit

Training 1 : Sq 45 kg
Training 2 : Sq 47,5 kg
Training 3 : Sq 60 kg
 
Volg je een lineair gewicht opbouwend programma of zijn deze gewichten gebaseerd op je eigen inzicht en hoe je dag is ?

Als ik lees dat je SQ nu al gedeload moet worden denk ik dat je of te hoog hebt ingezet of je “ zomaar “ wat gewicht op die barbell gooit

Training 1 : Sq 45 kg
Training 2 : Sq 47,5 kg
Training 3 : Sq 60 kg

Linear opbouwend inderdaad. Ik probeer bij iedere training er wat bij te doen. Maar de laatste training heb ik bij de squat er teveel bijgedaan.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven