MuscleMeat

Brab0 & Gains (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training 13-12-2020

Squat
5 x 20 KG
5 x 20 KG
3 x 60 KG
3 x 100 KG
5 x 132 KG
4 x 132 KG (3e rep spanning kwijt, oeps)
5 x 132 KG
5 x 132 KG

Bench press (decline)
12 x 20 KG
6 x 20 KG
3 x 70 KG
5 x 100 KG
4 x 100 KG
5 x 100 KG
3 x 100 KG (focus weg jammer genoeg)

Military press (slow negatives, 2 sec. paused)
3 x 30 KG
3 x 30 KG
5 x 50 KG
5 x 50 KG
5 x 50 KG
4 x 50 KG

Cable Flyes
3 x 12

Wel een prima training. Dalijk een stukje fietsen met de kids.
 
Ik wil het toch proberen. Blijft knagen aan me.
Iedereen twijfelt, het lijkt zo aanlokkelijk, snel en niet duur. Dan gaat het bijna vanzelf... maar er is geen begin zonder einde, geen high, zonder low.

Kijk nog eens naar de stap die je nu al hebt gezet.
En waar wil je naar toe ?
Ben je niet bang dat je heel erg breed en vol wordt, en minder lekker in je vel komt te zitten. Lukt het je om dan nog te cutten of groei je dicht ?
Niet iedereen krijgt er een betere fysiek van, groter wel, maar niet per se beter.
En ... je bent meer dan je fysiek, vader, echtgenoot, kostwinner, zoon en broer.
Wat zou je familie zeggen?
 
Iedereen twijfelt, het lijkt zo aanlokkelijk, snel en niet duur. Dan gaat het bijna vanzelf... maar er is geen begin zonder einde, geen high, zonder low.

Kijk nog eens naar de stap die je nu al hebt gezet.
En waar wil je naar toe ?
Ben je niet bang dat je heel erg breed en vol wordt, en minder lekker in je vel komt te zitten. Lukt het je om dan nog te cutten of groei je dicht ?
Niet iedereen krijgt er een betere fysiek van, groter wel, maar niet per se beter.
En ... je bent meer dan je fysiek, vader, echtgenoot, kostwinner, zoon en broer.
Wat zou je familie zeggen?

Dankjewel voor het meedenken. Ik heb een klein vermoeden dat ik wel ontplof in omvang :D Mijn familie heeft liever dat ik het niet doe (ouders/broers/vrouw etc) maar uiteindelijk is het mijn keus natuurlijk.
Ik denk dat als ik natural doortrain m’n ideale fysiek pas over een x aantal jaar ga bereiken. En daar heb ik het geduld niet voor haha 😛.

Sowieso sta ik momenteel te hoog in VP, dus eerst maar eens wat droger zien te komen.
 
Laatst bewerkt:
Training 13-12-2020

Squat
5 x 20 KG
5 x 20 KG
3 x 60 KG
3 x 100 KG
5 x 132 KG
4 x 132 KG (3e rep spanning kwijt, oeps)
5 x 132 KG
5 x 132 KG

Bench press (decline)
12 x 20 KG
6 x 20 KG
3 x 70 KG
5 x 100 KG
4 x 100 KG
5 x 100 KG
3 x 100 KG (focus weg jammer genoeg)

Military press (slow negatives, 2 sec. paused)
3 x 30 KG
3 x 30 KG
5 x 50 KG
5 x 50 KG
5 x 50 KG
4 x 50 KG

Cable Flyes
3 x 12

Wel een prima training. Dalijk een stukje fietsen met de kids.
wat een sterke training!
 
Probleem naturel is nooit het winnen van spiermassa vind ik, enkel het behouden na een cut zonder extreem veel massa in te leveren..
Dit houd mijzelf ook tegen om diep te cutten.

Ben zelf ook de eeuwige twijfelaar om terug aan de AAS te gaan of niet, na 3 jaar niets (heb zelf enkel Test-e gedaan van 11 weken) is het me wel duidelijk dat het nodig is om je optimaal te ontwikkelen. Nu nog niet althans maar ik ga weer ergens op een plateau vastzitten in de toekomst vroeg of laat, en dan zal ik niet twijfelen.

Zolang er nog maar iets van groei optreed vind ik het niet nodig om AAS te gebruiken. Tenzij je elke keer ongelukkig wordt als je jezelf in de spiegel bekijkt.
 
Gewoon doen wat je wil doen man. Ik ben zelf wel natty, maar ken ook wel een deel man dat het doet. Zie in mijn nauwe kring wel mooie resultaten. Zelf vind het wel mooi dat je rekening houd met je vrouw etc. Zelf blijf ik bewust natty, omdat ik net daar mijn motivatie uithaal. Ken al genoeg volk dat het wel doet en doe het graag anders. + vroegere depressies etc lijken mij de mentale downsides te zwaar voor me.
 
Iedereen twijfelt, het lijkt zo aanlokkelijk, snel en niet duur. Dan gaat het bijna vanzelf... maar er is geen begin zonder einde, geen high, zonder low.

Kijk nog eens naar de stap die je nu al hebt gezet.
En waar wil je naar toe ?
Ben je niet bang dat je heel erg breed en vol wordt, en minder lekker in je vel komt te zitten. Lukt het je om dan nog te cutten of groei je dicht ?
Niet iedereen krijgt er een betere fysiek van, groter wel, maar niet per se beter.
En ... je bent meer dan je fysiek, vader, echtgenoot, kostwinner, zoon en broer.
Wat zou je familie zeggen?
Ik heb nooit getwijfeld. Maar moet die keuze van onze Brab0 wel respecteren, hij is ambitieus en heeft gemerkt dat zijn 100% inzet als natty niet genoeg is om zijn ideaal te bereiken. Ben benieuwd, ik denk dat hij veel groter EN veel beter gaat worden. En verstandig genoeg om zo gezond mogelijk te blijven.
 
Ik ben kuren altijd uit blijven stellen, tot het punt dat het niet meer mag ivm gezondheidsproblemen maar ik kan er tot nu toe wel mee leven.
Natuurlijk had ik er met kuren meer uit kunnen halen en was ik zeker ook stukken sterker geweest maar aan de andere kant, dan was ik 10 jaar terug waarschijnlijk dood geweest :o
 
Ik ben kuren altijd uit blijven stellen, tot het punt dat het niet meer mag ivm gezondheidsproblemen maar ik kan er tot nu toe wel mee leven.
Natuurlijk had ik er met kuren meer uit kunnen halen en was ik zeker ook stukken sterker geweest maar aan de andere kant, dan was ik 10 jaar terug waarschijnlijk dood geweest :o

dood i.v.m. je gezondheidsklachten of gewoon door AAS misbruik?
 
dood i.v.m. je gezondheidsklachten of gewoon door AAS misbruik?
Door de gezondheidsklachten die dan verergerd zouden zijn door aas gebruik.
 
Training 14-12-2020

Bent over row
Opwarmen
4 x 6 x 92 KG

Seated row (small grip)
4 x 10

Pull Ups (helemaal uitgestrekt, onderin gepauzeerd)
4 x 7

BB curl (sz-stang)
4 x 6 x 52 KG

Push down triceps extension
4 x 7 x 45 KG

Iedereen in de gym is bang dat ze na vandaag de sportscholen zullen sluiten :( hopelijk zal het niet zo ver komen.
 
Training 14-12-2020

Bent over row
Opwarmen
4 x 6 x 92 KG

Seated row (small grip)
4 x 10

Pull Ups (helemaal uitgestrekt, onderin gepauzeerd)
4 x 7

BB curl (sz-stang)
4 x 6 x 52 KG

Push down triceps extension
4 x 7 x 45 KG

Iedereen in de gym is bang dat ze na vandaag de sportscholen zullen sluiten :( hopelijk zal het niet zo ver komen.
lekker getraind Brab0!

En ik hoop toch echt dat de gyms open blijven!!!!!!!
 
Ja hopen dat je consequent kunt bezig blijven! verder mooie train!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven