MuscleMeat

Brab0 & Gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
dat niet. Ik denk dat ik een honderd of 5-6 heb bespaard :D
Maar ik zat er vandaag wel aan te denken. Investeren in een (semi) professioneel rack en toebehoren. Maar dat blijft toch een duur grapje.
Daar kom je toch al een eind mee en ondertussen blijft het uitgespaarde geld ook weer aandikken :)
 
Klopt. Nog maar ff doorsparen en nadenken over waar ik het zou willen neerzetten :)
Van zo'n investering ga je geen spijt krijgen. Investeer in degelijk materiaal...liefst 2e hands wat nog als nieuw is...verlies je er bijna niets op
Degelijk spul (atx, eleiko, ivanko, barbarian...bodysolid) behoud zn waarde over het algemeen
 
Van zo'n investering ga je geen spijt krijgen. Investeer in degelijk materiaal...liefst 2e hands wat nog als nieuw is...verlies je er bijna niets op
Degelijk spul (atx, eleiko, ivanko, barbarian...bodysolid) behoud zn waarde over het algemeen
Idd, over een jaartje gaat ze met een beetje geluk gigantisch veel praktisch nieuw spul op de 2dehands markt komen.
 
Als ik een homegym zou willen dan moet ik daar ruimte voor maken. Geld zou het probleem niet zijn.
Alleen een sportschool is toch wel fijner. Meer middelen/dumbells etc. etc.

Beide hebben voor en nadelen. Maar zoals het nu gaat schiet het gewoon niet op. Dadelijk als de sportscholen weer open mogen dan heb ik 6 weken niet gesport. Bye bye gains...
 
Als ik een homegym zou willen dan moet ik daar ruimte voor maken. Geld zou het probleem niet zijn.
Alleen een sportschool is toch wel fijner. Meer middelen/dumbells etc. etc.

Beide hebben voor en nadelen. Maar zoals het nu gaat schiet het gewoon niet op. Dadelijk als de sportscholen weer open mogen dan heb ik 6 weken niet gesport. Bye bye gains...
Misschien veel spannen of zelfs poseren.
 
Met aanspannen en poseren stimuleer en train je ook je spieren. Vooral als je nog veel testosteron en groeihormoon hebt, zoals op jouw leeftijd.
 
Met aanspannen en poseren stimuleer en train je ook je spieren. Vooral als je nog veel testosteron en groeihormoon hebt, zoals op jouw leeftijd.
flexing hulk hogan GIF by WWE
 
Met aanspannen en poseren stimuleer en train je ook je spieren. Vooral als je nog veel testosteron en groeihormoon hebt, zoals op jouw leeftijd.

Oké!

Aan de andere kant is rust ook goed voor me. Alleen 5-6 weken is een beetje teveel van (er van uitgaande dat vanaf 19-01-21 weer alles open mag).
 
Als ik een homegym zou willen dan moet ik daar ruimte voor maken. Geld zou het probleem niet zijn.
Alleen een sportschool is toch wel fijner. Meer middelen/dumbells etc. etc.

Beide hebben voor en nadelen. Maar zoals het nu gaat schiet het gewoon niet op. Dadelijk als de sportscholen weer open mogen dan heb ik 6 weken niet gesport. Bye bye gains...
Als je serieus overweegt om een thuisgym te bouwen wacht dan alsjeblieft tot de gyms weer open gaan en neem die 5 weekjes voor lief :D.
 
Als je serieus overweegt om een thuisgym te bouwen wacht dan alsjeblieft tot de gyms weer open gaan en neem die 5 weekjes voor lief :D.

Ja sowieso. Ik doe nu ff niks. Tot rust komen en ff een plannetje van aanpak maken voor 2021. Ik heb het e.e.a. gelezen over powerbuilding en zo. Super interessant allemaal.

Ik ken mezelf. Dan heb ik een powerrack en dan ga ik me irriteren dat ik geen dumbells heb, etc. etc.
 
Ja sowieso. Ik doe nu ff niks. Tot rust komen en ff een plannetje van aanpak maken voor 2021. Ik heb het e.e.a. gelezen over powerbuilding en zo. Super interessant allemaal.

Ik ken mezelf. Dan heb ik een powerrack en dan ga ik me irriteren dat ik geen dumbells heb, etc. etc.
Is powerbuilding niet gewoon een verkapte 'ik ben geen bodybuilder noch powerlifter' stijl?
 
Is powerbuilding niet gewoon een verkapte 'ik ben geen bodybuilder noch powerlifter' stijl?

Tja je moet altijd kiezen ofzo. Wanneer je waarde hecht aan cijfers op de grote drie maar ook wilt dat alle spiertjes mooi meegroeien dan ben je gewoon een powerbuilder!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven