AndroidHealthClinic

Contest Log Brab0 goes contest ;-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond je al buff voor zo'n laag bw, maar je bent dan ook wel een brutale midget. Goede trainingen man!

Dat is een mooi compliment :D een buffe midget :roflol:
Nog een paar kilo te gaan en dan is het klaar;) tijd voor groei
 
Ja jij en Woopy gaan samen op voor buffste midget van de Benelux.
 
Mag ik ook meedoen
 
Jij bent ook niet gek groot en behoorlijk buff idd. Ik was serieus om en nabij die lengte toen ik 10 was. Maar niet zo buff. Nu nog steeds niet overigens XD
 
Training 14-08-2020

Squat
Opwarmen
5 x 80 KG (paused)
4 x 120 KG
6 x 115 KG
6 x 115 KG
6 x 115 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
5 x 60 KG (paused)
7 x 90 KG
6 x 90 KG
6 x 90 KG
6 x 90 KG

Military press
Opwarmen
8 x 40 KG
4 x 60 KG
5 x 55 KG
5 x 55 KG

Calve raises (standing)
4 x 12

Dumbbell flyes
4 x 8 (12.5 KG)

De dumbbell flyes waren een extraatje. Niks bijzonders.
De squat ging lekker! Ik heb nog spierpijn van de bent over row van gisteren. Blij dat het weekend is, ff bijkomen.
 
Jij bent ook niet gek groot en behoorlijk buff idd. Ik was serieus om en nabij die lengte toen ik 10 was. Maar niet zo buff. Nu nog steeds niet overigens XD

wij aziaten zijn van oorsprong niet groot ;)
 
Squat is nog aan het plussen ondanks de cut? Dat is wel nice :)
 
Cardio 16-08-2020

A2648932-6012-49B3-AFFD-A44D2E054A45.jpeg
 
Aankomende week plak ik er nog achteraan. En dan is het wel gedaan met m’n contestlog.

Ik ga geen speciale dingen doen met depleten of weet ik veel wat. Gewoon recht toe recht aan, what you see is what you get.
Ik ben met mijn huidig buikomtrek en VP erg tevreden, niet veel spiermassa kwijt en ook geen kracht. De ‘6-pack’ boeit me niet zo, weet ook niet hoe lang ik de cut doortrek maar ik bekijk dit wekelijks voor mezelf.

Ik wil imnewhere bedanken voor de herinnering aan het feit dat de inschrijfdatum was verlengd voor deze contest. Het resultaat is voor mij naar alle tevredenheid en deze contest was een stok achter de deur voor mij.

Laatste week!
 
Succes de laatste paar dagen.
 
Bijna klaar joh!
 
Ik ben met mijn huidig buikomtrek en VP erg tevreden, niet veel spiermassa kwijt en ook geen kracht.
. Het resultaat is voor mij naar alle tevredenheid en deze contest was een stok achter de deur voor mij.
Je zal mij niet horen zeggen dat je met je deelname al een "winnaar" bent, maar voor jezelf is dit wel pure winst, dat je er tevreden op terugkijkt.

Voor mezelf sprekend, is het leuk om te lezen hoe iemand die niet zo ver gaat, zoals sommige anderen dat doen, wel resultaat en voldoening kan halen en het nog combineren met een gezinsleven ook.

Bedankt, het was een mooie reis.

Succes met de laatste loodjes!
 
Je zal mij niet horen zeggen dat je met je deelname al een "winnaar" bent, maar voor jezelf is dit wel pure winst, dat je er tevreden op terugkijkt.

Voor mezelf sprekend, is het leuk om te lezen hoe iemand die niet zo ver gaat, zoals sommige anderen dat doen, wel resultaat en voldoening kan halen en het nog combineren met een gezinsleven ook.

Bedankt, het was een mooie reis.

Succes met de laatste loodjes!

Wow. Dit vind ik mooi om te lezen. :clap:
Ja, natuurlijk doe je zoiets voor jezelf. En nee, het is helemaal niet makkelijk in combinatie met gezinsleven, werk, etc.
Maar waar een wil is, is een weg. En ik heb ondanks mijn ‘cravings’ toch een mooi resultaat voor mezelf geboekt. Ik heb er veel van geleerd, je kunt gewoon ‘goed’ eten en drinken zonder door te slaan. Chips, koekjes, snoep eet ik al maanden niet meer bijvoorbeeld. En als ik echt zin in iets hartigs heb dan pak ik voortaan (bijvoorbeeld) eiwitrijk maar caloriearm ijs. En dat werkt op-zich wel.

mochten mensen mijn progressie goed vinden en ik zou daarmee een prijs winnen dan is dat leuk. Maar ik wens alle deelnemers een nummer 1 plaats. Ook zij hebben hard gewerkt :thumb:
Jij/jullie bedankt voor het lezen en steunen.
Maar verlaat m’n log nog niet, ik heb nog een weekje :D
 
Training 18-08-2020

Deadlift
Opwarmen
7 x 110 KG
6 x 110 KG
5 x 110 KG
6 x 110 KG

Bent over row
4x
8 x 85 KG

Pull Up
4x
8 x bodyweight

Barbell Curl
Opwarmen
8 x 40 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG
5 x 55 KG

Push down triceps
Opwarmen
4x
8 x 42.5 KG

Concentration curl
3x
8 x 20 KG

Behind the neck press (one arm)
10 x 10 KG
8 x 12.5 KG
8 x 12.5 KG

Calve raises
3 x 10

Ik heb de training van gisteren overgeslagen i.v.m. werk. 3 dagen rust is m’n lijf niet gewend :roflol: Training van vandaag voelde log en zwaar aan.
Geen bijzonderheden verder.
 
Training 19-08-2020

Squat
Opwarmen
5 x 60 KG (paused)
5 x 115 KG
6 x 115 KG
6 x 115 KG
6 x 115 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
5 x 70 KG (paused)
6 x 92 KG
6 x 92 KG
6 x 92 KG
6 x 92 KG

Military press
Opwarmen
6 x 40 KG
4 x 60 KG
6 x 55 KG
5 x 55 KG

Maandag heb ik niet kunnen trainen zoals eerder aangegeven. Misschien vinden jullie dit overdreven maar ik merkte dit vandaag met de squat. Kennelijk ben ik er aan gewend om 3 maal per week te squatten. Het voelde veel zwaarder aan dan normaal. Maar goed, toch dezelfde reps kunnen wegduwen ;)
De laatste weken is de vlakke bench steeds bezet als ik er aan wil beginnen, vandaar ook de decline bench:scold: klote jeugd! Ik vind de decline wel fijner als de vlakke bench maar ik wil ze graag afwisselen. En er staat maar 1 vlakke bench in de hele gym :(
Morgen weer een dag.
 
Training 20-08-2020

Deadlift
Opwarmen
4x
6 x 110 KG

Bent over row
4x
8 x 85 KG

Pull up
4x
8 x bodyweight

Preacher curl
Opwarmen
4x
8 x 40 KG

Push down triceps
Opwarmen
8 x 45 KG
7 x 45 KG
6 x 45 KG
6 x 45 KG

Calve raises
4x10

Dat was voorlopig de laatste keer dat ik een preacher curl deed. Het gewicht was niet eens zwaar maar toch last gekregen van mijn linker pols. De staande barbell curl voelt beter.
Verder prima training :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven