AndroidHealthClinic

Brab0 & trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik lees een stukje in je log, en ben er verbaasd over dat wij nu ongeveer even zwaar trainen, je was veel sterker dan ik een tijd geleden. Maar idd logisch :thumb:
Knallen maar weer :thumb:

Het zijn uiteraard niet mijn maximale gewichten maar droog staan heeft bij mij de nodige tol geëist. 4 weken geen gewichten aanraken helpt al helemaal niet.

Nu rustig aan weer opbouwen.
 
Het zijn uiteraard niet mijn maximale gewichten maar droog staan heeft bij mij de nodige tol geëist. 4 weken geen gewichten aanraken helpt al helemaal niet.

Nu rustig aan weer opbouwen.
Pijntjes zijn vaak hardnekkig. In mijn jongere jaren had ik daar geen last van maar wel herniaklachten. Die zijn de laatste tijd op de achtergrond maar nu weer pijn in mijn schouders, slaap er slecht door. Overstappen van bankdrukken met halter naar dumbbells gaf even verbetering...
 
Pijntjes zijn vaak hardnekkig. In mijn jongere jaren had ik daar geen last van maar wel herniaklachten. Die zijn de laatste tijd op de achtergrond maar nu weer pijn in mijn schouders, slaap er slecht door. Overstappen van bankdrukken met halter naar dumbbells gaf even verbetering...

‘Pijntjes’ zijn onvermijdelijk denk ik. Het is wel belangrijk dat je blijft luisteren naar je lichaam. Op een gegeven moment ken je jezelf en weet je waneer je moet aanpassen.

Vandaag had ik helemaal geen last van mijn ellebogen :dunno: soms volg ik het ook niet.
 
Donderdag 7 september 2023


Barbell row
Opwarmen
2 x 8 x 60 KG
5 x 6 x 100 KG

Pull down (plate loaded machine)
8 x 70 KG
8 x 110 KG
8 x 140 KG
7 x 160 KG

Seated row (cable machine)
4 x 8 x 60 KG

Back Extension
3 x 10 x BW + 10 KG

Barbell Curl
4 x 6 x 40 KG

Hammer Curl
4 x 5 x 17.5 KG

Een beetje drukke week dus deze week is de start van mijn PPL niet echt lekker gegaan maar desondanks voelt het goed om weer 'anders' te trainen. De biceps en triceps trainen NA de mainlifts is wel even wennen hoor. Ik moet ook nog m'n weg vinden in het aantal oefeningen + sets per week aangezien ik alles 2x per week wil trainen.
 
Back
Naar boven