Fitness Seller

Brab0 & Gains

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb mijn ontbijt aangepast en nu zijn mijn totale kcals terug naar 1700 per dag...

Brab0.jpg


Even een tijdje aankijken hoe dit zal gaan. Ik ben vandaag ziek aan het zijn verdomme :yell:. Hopelijk waait het over en kan ik morgen gewoon trainen....
 
waar blijven de groenten? :rolleyes:

Toch denk ik dat wat "gezondere" dingen toevoegen misschien ook wel wat uitmaakt voor je stofwisseling...
 
waar blijven de groenten? :rolleyes:

Toch denk ik dat wat "gezondere" dingen toevoegen misschien ook wel wat uitmaakt voor je stofwisseling...

Bij mijn avondeten heb ik nu aardappelen staan. Dit wissel ik iedere dag met een groente en zorg ervoor dat ik binnen de marges blijf.
Je hebt helemaal gelijk hoor :)
 
hmmm.... 250 gr groente per dag.... zou ik toch wel minimaal in je schema zetten. Puur als ik kijk naar vezels, vitamines en mineralen etc....
Wordt ook meestal wel "geadviseerd". Daar kom je echt niet aan. Als je nu aardappel eet, eet je helemaal geen groente.
Alhoewel in bepaalde landen aardappel als groente wordt gezien :D
 
Vandaag geen training helaas. Ben te zwak en te ziek.

Ik hoop dat ik woensdag weer op kracht ben om er tegenaan te gaan :wl:
 
Beterschap.

Wat extra vitamientjes van groente en fruit nemen ;) :D
 
Na een paar dagen ziek te zijn geweest vandaag een verrassend goede training achter de rug. Ik dacht dat ik eerder krachtverlies zou hebben na een paar dagen ziek te zijn geweest maar dit valt mee!

Update 10e training 11-9-2019:


Squat 3x10 / 60 KG
Bent over row 3x10 / 60 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 67.5 KG
Bench press 3x10 / 60 KG
Pull down / 65 KG
Military press 3x10 / 40 KG
Barbell curl 3x10 / 40 KG
Push down 3x10 / 32.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 110 KG

Zoals ik vorige week ook aangaf wilde ik deze week in gewicht omhoog. Dit is me gelukt. Natuurlijk komt het wel eens voor dat ik niet alle 3 sets tot 10 reps kan afmaken maar dit is geen probleem volgens de trainer in de sportsschool. Ik moet de eerste set wel 10 keer kunnen uitvoeren wil ik met een bepaald gewicht verder kunnen zegt'ie. En ik moet zeggen dat dit wel goed werkt. Zodra ik alle 3 de sets 10 keer kan drukken/trekken dan kan ik weer omhoog.

Al met al ging het goed. Op naar vrijdag! :flexing:
 
Ik vind je lifts al vrij hoog man! Nice. Zo'n paar dagen rust van ziek te zijn kan wel helpen hoor. (Daarom aangeraden om zeker 1 dag per week te rusten)
 
Ik vind je lifts al vrij hoog man! Nice. Zo'n paar dagen rust van ziek te zijn kan wel helpen hoor. (Daarom aangeraden om zeker 1 dag per week te rusten)

Ja het lijkt er op dat die paar dagen extra rust mij goed heeft gedaan.
En die lifts, volgens mij gewoon beginner gains :D we doen ons best!
 
Soms kan rust opvallend veel goed doen. ;)
Lekker getraind!
 
Update 11e training 13-9-2019:


Warming up (fiets, 10 min.)

Squat 3x10 / 60 KG
Bent over row 3x10 / 60 KG
Romanian Deadlift 3x10 / overgeslagen vandaag
Bench press 3x10 / 60 KG
Barbell curl 3x10 / 40 KG
Push down 3x10 / 32.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 120 KG

Hierna heb ik voor biceps en triceps een extra oefening gedaan:

Preacher curl dumbbell 3x8 / 15 KG
Dips (lichaamsgewicht) 3x10
Barbell triceps extension (liggend) 3x10 / 30 KG

25 min. cardio op de fiets.

Vandaag ging het helaas wat minder. Bij de laatste rep van mijn squat (daar begin ik altijd mee) voelde ik iets bij mijn lendewervel, linksonderin. Dat deed ff heel pijn en bukken ging niet meer zonder pijn vandaag. Ik denk dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt tijdens de squat. Vraag me niet wat het geweest kan zijn maar het is helaas gebeurd. De pijn was meteen tekenend voor de rest van mijn training. Ik heb daarom de deadlift overgeslagen vandaag. Dat leek me niet zo'n goed idee.
Tijdens de benchpress voelde ik de pijn ook maar de oefening ging verder wel goed. De Military press heb ik maar half kunnen uitvoeren maar ik had ook wat 'krachtverlies'. Althans daar leek het op. De stang was gewoon te zwaar. Misschien ook nog geen genoeg rust gehad? Wie zal het zeggen.
De oefeningen voor de biceps en triceps gingen vrij goed en ik heb mijn training afgesloten met 25 minuten cardio op de fiets. Mijn gemiddelde hartslag was 135 en volgens het computertje had ik maar 60 kcals verbrand ??? dat is voor iemand zoals ik niet echt motiverend om cardio te doen. Maar goed, op naar de volgende training.

Fijn weekend allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven