AndroidHealthClinic

Brab0 & Gains

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 94K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja man! Je buik is al een stuk strakker tov de vorige fotos! Hoeveel kg is er al af?
 
Ja man! Je buik is al een stuk strakker tov de vorige fotos! Hoeveel kg is er al af?

Gewicht is het zelfde... buikomtrek is wel afgenomen. Het klinkt vreemd maar het is echt zo :scratch:
 
Op 1 september ook al? :/ Maar goed, een centimeter gaat er niet af op een paar dagen. Lekker bezig alvast!

De eerste paar weken gingen enorm hard. Nu is het wat langzamer heb ik het idee. Maar ik merk zelf dat ik een stuk in omvang ben toegenomen... stukje spieropbouw en vetverbranding? Wie zal het zeggen.
 
Update 12e training 16-9-2019:


Warming up (fiets, 10 min.)

Squat 3x10 / 60 KG
Bent over row 3x10 / 60 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 70 KG
Bench press 3x10 / 60 KG
Barbell curl 3x10 / 40 KG (dit keer een SZ barbell gebruikt)
Push down 3x10 / 32.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 120 KG

Cardio 10 min (ja ik weet het is veel te weining maar ik haat cardio :mad:)

De rust in het weekend heeft me goed gedaan. De pijn in mijn lendewervel is weggetrokken voor een groot deel. Daarom durfde ik vandaag weer de deadlift te doen. De pijn is niet helemaal weg maar ik heb het onder controle gelukkig. De barbell curl heb ik vandaag met een SZ stang uitgevoerd. Het leek wel makkelijker te gaan dan met een olympische (rechte) stang. Iemand een verklaring voor misschien?
Verder een goede training gehad. Op naar de volgende!
 
De barbell curl heb ik vandaag met een SZ stang uitgevoerd. Het leek wel makkelijker te gaan dan met een olympische (rechte) stang. Iemand een verklaring voor misschien?

Heb je rekening gehouden met het feit dat de stang waarschijnlijk een stuk lichter is?
 
Ik buk vandaag op mijn werk en klats, meteen op dezelfde plek (lendewervel) die pijn weer terug :( damned!!

Vanavond even tijgerbalsem + masseren. Misschien helpt dat.
 
Update 13e training 18-9-2019:


Warming up (fiets, 10 min.)

Squat 3x10 / 65 KG
Bent over row 3x10 / 60 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 70 KG
Bench press 3x10 / 60 KG
Pull down 3x10 / 65 KG
Military press 3x10 / 40 KG
Barbell curl 3x10 / 40 KG
Push down 3x10 / 32.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 120 KG

Cardio 15 min (hoge hartslag, veel zweten!)

Vandaag was ik genoodzaakt om ‘s avonds te trainen (werk/kinderen). Veel jongelui merkte ik al. Niets mis mee natuurlijk maar dan staat zo’n knul bij de squatrek en gooit er ontiegelijk veel gewicht op om vervolgens de hele sportschool te laten zien dat hij halve squats doet met heul veul gewicht.
Ik moest het met een oud kloterek doen maar ik heb er vandaag wat gewicht bijgedaan en hoppaa ass to the grass squats ;-)

Verder een heerlijke training gehad, ik merkte niets van de pijn in mijn lendenwervel en dat is natuurlijk goed nieuws.

Thuis en net 250 gram magere kwark naar binnen gewerkt. Time to sleep!
 
Update 14e training 20-9-2019:


Squat 3x10 / 65 KG
Bent over row 3x10 / 65 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 70 KG
Bench press 3x10 / 60 KG
Pull down 3x10 / 65 KG
Military press 3x10 / 40 KG
Barbell curl 3x10 / 40 KG
Push down 3x10 / 32.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 130 KG

Preacher curl dumbbell 3x10 / 17.5 KG
Barbell triceps extension (liggend) 3x10 / 35 KG

Cardio 25 min (hoge hartslag, veel zweten!)

Fijne training achter de rug! Goed weekend gewenst allen.....
 
Update 15e training 23-9-2019:

Warming up (cardio 5 minuten)

Squat 3x10 / 70 KG
Bent over row 3x10 / 70 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 85 KG
Bench press 3x10 / 62,5 KG
Pull down 3x10 / 70 KG
Military press 3x10 / 42,5 KG
Barbell curl 3x10 / 42,5 KG
Push down 3x10 / 35 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 130 KG

Cardio 15 minuten.

Ik heb deze week de gewichten omhoog gegooid. De squat voelde echt zwaar aan maar ik heb’m netjes uit kunnen voeren. De Romanian deadlift was te doen maar de stang gleed weg waardoor ik maar 3-4 reps kon doen. Dus wellicht moet ik overwegen om straps te kopen.
Verder ging de training wel goed maar ik heb niet zo’n best nieuws.

Ik ben verdomme zwaarder geworden!! Ik weeg nu 76 kilo :-(

Hoe kan dit? Ik weet dat spiermassa toeneemt, ik train verdomd hard en tot het uiterste (meestal). Mijn voedingsschema die ik eerder heb gepost is ruim 500 kcals deficit. En nog kom ik aan...

Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Moet ik nóg lager in kcals?
 
Ik ben verdomme zwaarder geworden!! Ik weeg nu 76 kilo :-(

Hoe kan dit? Ik weet dat spiermassa toeneemt, ik train verdomd hard en tot het uiterste (meestal). Mijn voedingsschema die ik eerder heb gepost is ruim 500 kcals deficit. En nog kom ik aan...

Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Moet ik nóg lager in kcals?
Het klinkt misschien hard, maar JA, als je in 1 maand 4 kilo aan bent gekomen, eet je gemiddeld gezien boven je onderhoud. Je bent aan het bulken. Vier kilo spiermassa aankomen in 1 maand is ook onmogelijk, dus naast spieren moet er helaas ook wat vet bijgekomen zijn.
 
Het klinkt misschien hard, maar JA, als je in 1 maand 4 kilo aan bent gekomen, eet je gemiddeld gezien boven je onderhoud. Je bent aan het bulken. Vier kilo spiermassa aankomen in 1 maand is ook onmogelijk, dus naast spieren moet er helaas ook wat vet bijgekomen zijn.

Dankje voor je reactie. Ik ga deze week eens kijken of ik de berekeningen kan doen op basis van vetvrije massa i.p.v. lichaamsgewicht. Wellicht dat ik ergens een rekenfout heb gemaakt? We zullen zien.
 
Dankje voor je reactie. Ik ga deze week eens kijken of ik de berekeningen kan doen op basis van vetvrije massa i.p.v. lichaamsgewicht. Wellicht dat ik ergens een rekenfout heb gemaakt? We zullen zien.
Al die formules voor je onderhoud zijn inmiddels onnodig geworden! Als jij een maand lang je voeding hebt getracked en je bent 4 kg aangekomen, zit je boven je onderhoud, ongeacht wat welke formule dan ook zou zeggen. Die formules zijn slechts waarden gebaseerd op de gemiddelde mens en bovendien doe je een aanname wat betreft je activiteitsfactor. Punt.
 
Al die formules voor je onderhoud zijn inmiddels onnodig geworden! Als jij een maand lang je voeding hebt getracked en je bent 4 kg aangekomen, zit je boven je onderhoud, ongeacht wat welke formule dan ook zou zeggen. Die formules zijn slechts waarden gebaseerd op de gemiddelde mens en bovendien doe je een aanname wat betreft je activiteitsfactor. Punt.

Superduidelijk. Tof, dankjewel. Ik zal moeten minderen met mijn huidige inname en dan kijken hoe ik hier op reageer. Heb jij een beter voorstel :)
 
Superduidelijk. Tof, dankjewel. Ik zal moeten minderen met mijn huidige inname en dan kijken hoe ik hier op reageer. Heb jij een beter voorstel :)
Als je wilt afvallen moet je al zeker minder eten dan je nu doet :p
 
Yup is ook logisch!

Log je echt alles en bereken je echt alles volledig mee?
gekookt vs ongekookt.
Volgens mij had je al eerder je voeding gepost maar misschien eens van een paar dagen exact bijhouden dan? (en eventueel posten)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven