XXL Nutrition

Brab0 & Gains

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 94K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Oorzaak niet gevonden?

pff balen man, misschien alleen de benen trainen?
 
ben vanuit het niets knock-out gegaan en vervelend neergekomen op de vloer. Eerste keer dat ik zoiets meemaak... Ik kom net uit het ziekenhuis, paar uurtjes aan draadjes en zo gehangen omdat we dachten dat het aan m’n hart lag. Is gelukkig niet zo....
Damn, ik wens je veel beterschap!
 
Oorzaak niet gevonden?

pff balen man, misschien alleen de benen trainen?

De dokter zei stress... Ik heb nu in ieder geval genoeg tijd om van die stress af te komen.
 
Wow. Beterschap man!
 
Wat naar. Zonder duidelijke reden knock-out gaan is ook wel iets wat tussen de oren gaat zitten en onzekerheid oplevert, denk ik. Heb je ook echt veel stress in het dagelijks leven? Wat kun/mag je nog doen met die gegipste arm?
 
Wat naar. Zonder duidelijke reden knock-out gaan is ook wel iets wat tussen de oren gaat zitten en onzekerheid oplevert, denk ik. Heb je ook echt veel stress in het dagelijks leven? Wat kun/mag je nog doen met die gegipste arm?

Ik ervaar die stress niet maar kennelijk is het me teveel geworden.
Ik mag zeker niet sporten van de arts omdat er een kans bestaat dat het geopereerd moet worden. Misschien benen maar dat zullen geen squats zijn...
 
Jezus man wat een bericht plots, was net zo lekker je progressie aan het lezen.... HOE dan?
 
Jezus man wat een bericht plots, was net zo lekker je progressie aan het lezen.... HOE dan?

Thanks man. Je gezondheid krijg je cadeau. Kennelijk heeft m’n lijf aan de noodrem getrokken. Bij het opstaan (richting toilet) in elkaar gezakt. Eerst mijn kop tegen de muur en kennelijk op mijn hand/duim neergekomen. Dit hoor ik achteraf van mijn vrouw want ik herinner me niks meer.
Tjah, mijn progessie gaat verloren komende weken. Dat doet me meer pijn dan die gebroken duim!
 
Je biceps zijn trouwens flink gegroeid, godver wat moet dit klote zijn man, ik zou echt pissig worden, kan je na een tijd weer opnieuw aan de slag.
 
Brab0 welke klootviool vond dit nodig? ik hoop dat jullie aangifte hebben gedaan. Ja dat was ook het enige waar ik aan dacht oh god al die progressie gewoon weg, die duim geneest wel.
 
Brab0 welke klootviool vond dit nodig? ik hoop dat jullie aangifte hebben gedaan. Ja dat was ook het enige waar ik aan dacht oh god al die progressie gewoon weg, die duim geneest wel.

deze volg ik even niet.
 
Opstaan uit bed he, ben je niet te snel opgestaan. Heb ik zelf ook wel is gehad dat ik snel opstond om de gordijnen open te doen en ik flauwviel
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven