MuscleMeat

Brab0 & Gains

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Topper!! :thumb:
beter iets dan niets hoor!
 
Update 81e training 10-03-2020

Leg press
1x20 / 50 KG
1x12 / 100 KG
1x12 / 120 KG
1x12 / 140 KG
1x10 / 150 KG
Leg extension 3x10 / 55 KG
Seated leg curl hamstrings 3x10 / 50 KG
Seated ab machine 3x10 / 35 KG
Cardio (fiets) 15 minuten

Afgelopen zondag niet kunnen gaan, vandaag weer de mogelijkheid om te kunnen sporten.
Het blijft toch moeilijk om met 1 arm te sporten :o Maar ik doe m’n best!

Morgen naar het ziekenhuis voor een foto van m’n duim. Hopen dat het goed heelt want ik heb echt geen zin in een operatie :( ik wil z.s.m. weer normaal kunnen sporten en functioneren. Wordt vervolgd...
 
Morgen naar het ziekenhuis voor een foto van m’n duim. Hopen dat het goed heelt want ik heb echt geen zin in een operatie :( ik wil z.s.m. weer normaal kunnen sporten en functioneren. Wordt vervolgd...
Operatie hoeft niet altijd iets negatiefs te zijn. Het kan het hersteltraject juist ook versnellen!
 
Operatie hoeft niet altijd iets negatiefs te zijn. Het kan het hersteltraject juist ook versnellen!

Klopt. Maar ik ben bang dat het herstellen dan juist langer zal duren.
 
niet te snel op zaken vooruit lopen door nu al conclusies te trekken maar even afwachten :) goed dat je alsnog bent gaan trainen! bikkel :flexgrin:
 
Gewoon eerst morgen afwachten. :kiss:
Succes!
 
Net in het ziekenhuis geweest. Ik heb ander gips gekregen, er zijn wat foto’s gemaakt. De traumachirurg vond de stand van mijn een duim een twijfelgeval maar koos er toch voor om niet te opereren. Het zal er in resulteren dat het een beetje scheef groeit maar daar zou ik weinig van zien en geen last van hebben.

Na 3 weken opnieuw foto’s maken en als alles dan in orde is dan mag het gips er af.

Me very happy :D
 
Mooi dat je zulk goed nieuws hebt.
 
Update 82e training 15-03-2020

Leg press
1x20 / 50 KG
1x12 / 100 KG
1x12 / 120 KG
1x12 / 140 KG
1x10 / 150 KG
Leg extension 3x10 / 60 KG
Seated leg curl hamstrings 3x10 / 50 KG
Seated ab machine 3x10 / 35 KG
Triceps extensions single arm 4x10 / 15 KG

De sportschool was rustiger dan normaal dankzij de hysterie om corona.
Ik heb vandaag geprobeerd om de triceps te trainen. Met beide handen tegelijk ging niet maar onafhankelijk van elkaar wel. Het viel me vies tegen, wat een krachtverlies in 2 weken tijd! Me very sad :sad:

Een trainingsmaatje zei ook: ik kan aan je armen zien dat je een past weken niks hebt gedaan. Toen was m’n motivatie helemaal gezakt :headbang: :scold:
Ik heb geprobeerd om een dumbbell te pakken maar dit is nog te pijnlijk. Ik moet even geduld hebben. Ondertussen kijk ik uit naar de dag dat het gips er af mag. Daarna rustig weer opbouwen.

Wat voor gevolgen een kloteduim wel/niet kan hebben!
 
Kan me voorstellen dat met een onderarm in het gips en een dichte sportschool de krachttraining nu even op nul staat. Niet te gek doen met vreten he, dat maakt de weg terug straks ook wat eenvoudiger. En blijf in beweging.
 
Zojuist in het ziekenhuis geweest. Gips eraf en foto's gemaakt. Het bot is goed aan het genezen! Ik hoef geen brace of iets dergelijks en mag per direct starten met oefeningen voor de duim (geen kracht). Over 2-3 weken mag ik er langzaam aan kracht op gaan zetten.

:) me happy.... Als de sportscholen over een paar maandjes ook weer open gaan dan is het helemaal feest natuurlijk!
 
31 maart nieuwe foto’s van de duim. Als alles goed is dan gaat het gips er af.
Sportschool is gesloten.
Voeding heb ik daarom even laten varen.
Gains kwijt.

Kortom: KLOTE!

Maar hier komen we ook wel weer bovenop.

Is allemaal tijdelijk, mijn benen hebben het momenteel ook zwaar te verduren... Gewoon proberen te doen wat je kunt doen; periode van behouden is het ;)
 
Zojuist in het ziekenhuis geweest. Gips eraf en foto's gemaakt. Het bot is goed aan het genezen! Ik hoef geen brace of iets dergelijks en mag per direct starten met oefeningen voor de duim (geen kracht). Over 2-3 weken mag ik er langzaam aan kracht op gaan zetten.
En is alles weer een beetje recht aan elkaar gegroeid?
 
Het hoeft geen schoonheidsprijs te verdienen... als het maar functioneel is en goed blijft he!!
Fijn dat je weer wat mag doen in ieder geval. Rustig aan weer terug wat opbouwen en tegen de tijd dat je weer kan knallen hoop ik voor je dat de boel weer open is. :)
 
Het hoeft geen schoonheidsprijs te verdienen... als het maar functioneel is en goed blijft he!!
Fijn dat je weer wat mag doen in ieder geval. Rustig aan weer terug wat opbouwen en tegen de tijd dat je weer kan knallen hoop ik voor je dat de boel weer open is. :)

:heart: :kiss:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven