MuscleMeat

Brab0 & Gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training 27-5-2020

Squat ATG
20 x 20 KG
10 x 60 KG
8 x 80 KG
6 x 90 KG
4 x 95 KG

Military press
15 x 20 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG
5 x 50 KG

Benchpress
20 x 40 KG
8 x 75 KG
7 x 80 KG
6 x 80 KG

Ik heb vandaag een hele goede training gehad. Dit komt omdat ik nu heb getraind zoals ik voor corona ook deed. Netjes rust bewaken tussen de sets door. Dit betekent daf ik maar 3 oefeningen per training ‘goed’ kan doen.
Dezelfde dag (op de avond) de rest trainen wordt heel zwaar. Ik ben dan eigenlijk al kapot van de bovenstaande compounds (klinkt aanstellerig).
Ik zit na te denken om het uit te smeren over de rest van de week. Dus full body maar dan opgesplitst.
Voorbeeld:

Maandag squat/bench/military press
Dinsdag BOR/one-arm rowing/biceps/triceps
Woensdag squat/bench/military press
Donderdag BOR/one-arm rowing/biceps/triceps
Vrijdag squat/bench/military press

Weekend rust.

Wat denken jullie hierover?
 
Als ik 5 dagen zou trainen zou ik push pull doen waarvan maar 1 legday denk ik. Maar als dit schema voor jou werkt is dat het meest belangrijke. Waarom het hele weekend rust? ik vind 2 rustdagen achter elkaar altijd zo zonde. Dan liever woensdag en bv zondag rust.
 
Als ik 5 dagen zou trainen zou ik push pull doen waarvan maar 1 legday denk ik. Maar als dit schema voor jou werkt is dat het meest belangrijke. Waarom het hele weekend rust? ik vind 2 rustdagen achter elkaar altijd zo zonde. Dan liever woensdag en bv zondag rust.

1x per week benen vind ik zonde. En ik vind de squat een gave oefening.

in het weekend is het veel te druk (ik krijg ook niks gereserveerd) in de gym. En ik wil dan ook tijd voor mijn kinderen hebben.
 
Training 27-5-2020

Squat ATG
20 x 20 KG
10 x 60 KG
8 x 80 KG
6 x 90 KG
4 x 95 KG

Military press
15 x 20 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG
5 x 50 KG

Benchpress
20 x 40 KG
8 x 75 KG
7 x 80 KG
6 x 80 KG

Ik heb vandaag een hele goede training gehad. Dit komt omdat ik nu heb getraind zoals ik voor corona ook deed. Netjes rust bewaken tussen de sets door. Dit betekent daf ik maar 3 oefeningen per training ‘goed’ kan doen.
Dezelfde dag (op de avond) de rest trainen wordt heel zwaar. Ik ben dan eigenlijk al kapot van de bovenstaande compounds (klinkt aanstellerig).
Ik zit na te denken om het uit te smeren over de rest van de week. Dus full body maar dan opgesplitst.
Voorbeeld:

Maandag squat/bench/military press
Dinsdag BOR/one-arm rowing/biceps/triceps
Woensdag squat/bench/military press
Donderdag BOR/one-arm rowing/biceps/triceps
Vrijdag squat/bench/military press

Weekend rust.

Wat denken jullie hierover?
Ik zou 6 Day split pakken als je gaat kuren tho. 2x Leg 2xrug 2xUpper vind dit zelf fucking chill.
 
Ik zou kiezen voor de woensdag en zondag als rustdagen. Dan dus zaterdag wel trainen. Ook omdat je aangeeft dat je vermoeid bent na deze trainingen.
Ik slaap zelf beter en langer na een zware training, zwaar trainen hakt wel behoorlijk in je beschikbare energie.
 
Ik zou 6 Day split pakken als je gaat kuren tho. 2x Leg 2xrug 2xUpper vind dit zelf fucking chill.

Ik ga nog niet kuren. Eerst VP naar (rond de) 12% en natuurlijk ff mijn natuurlijke potentie maximaal benutten. Ik kan makkelijk 100-120 KG drukken als natty (weet ik uit het verleden) en daar ben ik momenteel nog niet.
 
Ik zou kiezen voor de woensdag en zondag als rustdagen. Dan dus zaterdag wel trainen. Ook omdat je aangeeft dat je vermoeid bent na deze trainingen.
Ik slaap zelf beter en langer na een zware training, zwaar trainen hakt wel behoorlijk in je beschikbare energie.

Klinkt goed inderdaad. Ik ga ff kijken of ik inderdaad zaterdag erbij kan pakken.
 
Training 27-5-2020 (avond)

Bent over row 4x8 / 72 KG
Pull down 3x10 / 60 KG
Barbell curl 4x7 / 45 KG
Skull crushers 3x7 / 42 KG

Dit is te vermoeiend, 2 keer op een dag trainen! Vanaf volgende week 5 dagen per week ;) Eens kijken hoe dat bevalt.

Nu lekker m’n kwark naar binnen werken.
 
Bon appetit:)
 
Natuurlijk ben je kapot na een sq, bp en mp.
Wat betreft je plan: naast 3x pw bench zou ik niet nog eens 3x pw mp'en.
Hoe gaat je het aanpakken met reps, sets en gewicht?
 
Je zou je mp op de woensdag als eerste kunnen doen (heavy) en vrijdag als laatst (light) Maandag geen mp.
Verder zou je ook eens met bench kunnen beginnen ipv squat. Dan doe je de bench heavy en de sq medium oid.
 
Natuurlijk ben je kapot na een sq, bp en mp.
Wat betreft je plan: naast 3x pw bench zou ik niet nog eens 3x pw mp'en.
Hoe gaat je het aanpakken met reps, sets en gewicht?

opwarmsetje =15/20 reps
4 setjes 80-85% van 1 maximaal

Opzich is het best goed te doen in één training.
Gaat de MP problemen opleveren i.c.m. bench volgens jou?
 
Laatst bewerkt:
Je zou je mp op de woensdag als eerste kunnen doen (heavy) en vrijdag als laatst (light) Maandag geen mp.
Verder zou je ook eens met bench kunnen beginnen ipv squat. Dan doe je de bench heavy en de sq medium oid.

bench en squat wissel ik Inderdaad zo nu en dan wel af ja.
 
opwarmsetje =15/20 reps
4 setjes 80-85% van 1 maximaal

Opzich is het best goed te doen in één training.
Gaat de MP problemen opleveren i.c.m. bench volgens jou?

Hoe ga je plussen? Ga je spelen met reps en percentages of probeer je linear te verhogen? 3x bench icm 3 mp is wel killing voor de schouders, zeker wanneer je al je sets rond de 80-85 procent liggen.
 
Hoe ga je plussen? Ga je spelen met reps en percentages of probeer je linear te verhogen? 3x bench icm 3 mp is wel killing voor de schouders, zeker wanneer je al je sets rond de 80-85 procent liggen.

ik probeer linear te verhogen.

wat betreft de MP heb je wellicht gelijk. Even nadenken over een goede combi dan...

Pfff nu wordt het puzzelen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven