XXL Nutrition

Bracke's DAUGHTER (1 bezoeker)

Welke meisjesnaam vind jij de mooiste?

  • Billie

    Stemmen: 4 5,5%
  • Lisa

    Stemmen: 30 41,1%
  • Charlotte

    Stemmen: 13 17,8%
  • Laura

    Stemmen: 17 23,3%
  • Charlie

    Stemmen: 9 12,3%

  • Totaal stemmers
    73

Bezoekers in dit topic

Originally posted by michel85
Jickey, Yentl, Faye, Samantha, Adinda

Jickey?? Getting Jiggy with it?? Disc-Jicky??
Yentl?? Lijkt mij meer een naam voor een :spaz:
Faye.. Mooi, maar klinkt me wat te ouwbollig.. An MAy Faye??
Samantha... Te dom blondachtig..
Adinda.. Valt wel me, enkel is de "d" te hakkelig.. De wind moet de naam kunnen fluisteren.. Liiiiissssssaaaaaa of Charlieee of Lauraaaa.. ;)
 
Originally posted by Bracke


Jickey?? Getting Jiggy with it?? Disc-Jicky??
Yentl?? Lijkt mij meer een naam voor een :spaz:
Faye.. Mooi, maar klinkt me wat te ouwbollig.. An MAy Faye??
Samantha... Te dom blondachtig..
Adinda.. Valt wel me, enkel is de "d" te hakkelig.. De wind moet de naam kunnen fluisteren.. Liiiiissssssaaaaaa of Charlieee of Lauraaaa.. ;)

Jickey?? doe s lekker likkie aan mn ..
Samantha... Te dom blondachtig..maar wel lekker blond?

Ga nu voor Laura..Laura Bracke...klinkt gewoon lekker!

anders noem ik mijn dochter zo..Laura Bracke Dandyman

mmm, even voorleggen aan mn vriendin...oh nee:( :D
 
Originally posted by dandyman


Jickey?? doe s lekker likkie aan mn ..
Samantha... Te dom blondachtig..maar wel lekker blond?

Ga nu voor Laura..Laura Bracke...klinkt gewoon lekker!

anders noem ik mijn dochter zo..Laura Bracke Dandyman

mmm, even voorleggen aan mn vriendin...oh nee:( :D

Tja... Het is moeilijk..

Laura Bracke klinkt idd geweldig.. Misschien zal ik die moeten nemen, maar misschien gaat ze te populair worden, en dan krijg je zo van die cu2 toestanden.. Als ik ooit zo een cu2 van mn dochter tegenkom...

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo'n stoere vent als jij,barst toch van de mannelijke hormonen.Dat word geheid een zoon wat ik je brom.
 
Zo'n stoere vent als jij,barst toch van de mannelijke hormonen.Dat word geheid een zoon wat ik je brom.

Dat dacht ik ook bij mij bro, maar toch een dochter!
 
Originally posted by martok
Zo'n stoere vent als jij,barst toch van de mannelijke hormonen.Dat word geheid een zoon wat ik je brom.

Mijn voorkeur gaat eerst naar een dochter.. Weet niet waarom, misschien omwille van vader/dochter relaties.. Heb altijd een sterke band gehad met mn moeder maar niet zo met mn vader, misschien heeft dat er wat met te maken.. We hebben eveneens geen enkel jong meisje in de familie meer zitten, enkel neven en nonkels en achterneven e.d.. Misschien wordt het es hoog tijd voor enkele dametjes in de familie..

;)
 
Charlotte vind ik wel een leuke naam....
 
Originally posted by Bracke


Mijn voorkeur gaat eerst naar een dochter.. Weet niet waarom, misschien omwille van vader/dochter relaties.. Heb altijd een sterke band gehad met mn moeder maar niet zo met mn vader, misschien heeft dat er wat met te maken.. We hebben eveneens geen enkel jong meisje in de familie meer zitten, enkel neven en nonkels en achterneven e.d.. Misschien wordt het es hoog tijd voor enkele dametjes in de familie..

;)

In dat geval hoop ik voor je dat wanneer je besluit een kind te nemen het een dochter word.
 
Laura klinkt wel lekker dude, en alvast gefeliciteert!!!
 
d

gefeliciteerd man..mijn voorkeur gaat uit naar Laura
maar er zijn nog zoveel mooie namen mang

Feroza
Gwyneth( ja van Platrow)
Melissa
Rosa
Jennifer, altijd mooi meisje
Kyra
Alyssia
 
Charlotte vond ik mooi en heb dat gekozen, maar toen ik zag dat ze natuurlijk Bracke als fam naam krijgt, vond ik dat Laura beter zou passen.
Er zijn nog heel wat meer leuke meisjesnamen, maar de tijd dat ik de namen verzon voor de koeien van vader/broer is wel even voorbij..

Ik mocht ineens niet meer toen ik er een Mata Hari noemde, snap jij dat nou? :eyes:

Espi
 
Wa??????

Bracke zei:
Af en toe denk ik samen met mn vriendin na over onze toekomstige spruiten.. Vooral naar namen zijn we op zoek..
Mits we op zoek zijn naar een zo harmonieus mogelijk naam, wil ik weten wat jullie ervan vinde van mn Bracke's DAUGHTER top 5:

1. Billie
2. Lisa
3. Charlotte
4. Laura
5. Charlie

Algoe dat dit een bericht van vorig jaar is!!! Ik kreeg even schrik broertje!!!!
 
Wat dacht je van kees of klaas?
 
Wat is het nou geworden?
 
CindyBracke zei:
Algoe dat dit een bericht van vorig jaar is!!! Ik kreeg even schrik broertje!!!!
Oh-ooohh Bracke, ik hoop dat je hier nooit iets ergs gepost hebt, je zusje is je blijkbaar al aan het controleren :D
 
Nee joh, Josefien :D
 
Back
Naar boven